Gå til innhold

pedofil venn


Gjest fortviletjente

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg registrert og jeg er helt enig :)

Det er litt vanskelig å debattere noe man ikke har all informasjon om. Men ...på dol kommer alle alternativer fort frem i en engasjert debatt :)

Ha en god natt :)

Ønsker deg også en god natt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    62

  • Goliath

    40

  • favn

    10

  • Grip

    9

Mest aktive i denne tråden

Proff hjelp for å bli kvitt seksuelle fantasier...Håper du kødder.

Tror du har misforstått totalt hva behandlingen av seksuelle overgripere går ut på, nemlig identifisering med offeret og kun det.

Intet tyder på at den omtalte mannen har begått noe overgrep og han har derfor intet i hjelpeappartet å bestille.

Seksuelle fantasier KAN ikke fjernes. Det ble i flere hundreår forsøkt mot homofile uten resultat.

Du prediker som en svovelpredikant fra Sarons dal som skal "helbrede" folk fra syndige og ulovlige seksuelle drifter og fantasier.

For det første - å sammenligne homofili og pedofili er idioti.

For det andre - jeg har ikke påstått at han har begått overgrep, men at han bør få proff hjelp til å være sikker på at han kan unngå å forgripe seg også i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er svaret mitt til "fortviletjente" basert på de opplysningene hun ga. Det var det hun spurte om.

Men du mener åpebart at det er OK at en person som "forelsker" seg i barn jobber i en barnehage.

*Men du mener åpebart at det er OK at en person som "forelsker" seg i barn jobber i en barnehage*

Nei, det er ikke på noen måte åpenbart fordi jeg har skrevet at det IKKE er OK lenger opp.

Det gjør ikke din stempling av ukjente folk på syltynt grunnlag noe mindre graverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første - å sammenligne homofili og pedofili er idioti.

For det andre - jeg har ikke påstått at han har begått overgrep, men at han bør få proff hjelp til å være sikker på at han kan unngå å forgripe seg også i fremtiden.

*For det første - å sammenligne homofili og pedofili er idioti.*

Idiotiet er det du med dine "helbredningstanker" som står for. Nøyaktig like absurd som tidligere tiders forsøk på homofile.

Pedofili er like lite helbredelig som homofili, eller for den slags skyld heterofili og INGEN behandling tar sikte på å få en pedofil til å slutte fantasere, men utelukkende å hindre praktisering av legningen ved identifisering med offeret.

Følgelig er slik behandling bare aktuell for personer som rent faktisk har forgrepet seg, eller frivillig hos personer som er redd de kan komme til å gjøre det.

Hvis den omtalte mannen har forgrepet seg hører han hjemme i fengsel. Hvis ikke har han like stor rett til å leve med sin legning som du med din, uten noen tåplige råd om å oppsøke psykolog for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Men du mener åpebart at det er OK at en person som "forelsker" seg i barn jobber i en barnehage*

Nei, det er ikke på noen måte åpenbart fordi jeg har skrevet at det IKKE er OK lenger opp.

Det gjør ikke din stempling av ukjente folk på syltynt grunnlag noe mindre graverende.

Men du skrev at personen vi snakker om ikke bør søke hjelp, og bør fortsette å jobbe i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*For det første - å sammenligne homofili og pedofili er idioti.*

Idiotiet er det du med dine "helbredningstanker" som står for. Nøyaktig like absurd som tidligere tiders forsøk på homofile.

Pedofili er like lite helbredelig som homofili, eller for den slags skyld heterofili og INGEN behandling tar sikte på å få en pedofil til å slutte fantasere, men utelukkende å hindre praktisering av legningen ved identifisering med offeret.

Følgelig er slik behandling bare aktuell for personer som rent faktisk har forgrepet seg, eller frivillig hos personer som er redd de kan komme til å gjøre det.

Hvis den omtalte mannen har forgrepet seg hører han hjemme i fengsel. Hvis ikke har han like stor rett til å leve med sin legning som du med din, uten noen tåplige råd om å oppsøke psykolog for dem.

Ingen her (unntatt evt. deg) tror han kan "helbredes" for pedofili, og ingen har skrevet det.

Du sammenligner pedofili med homofili. Tåpelig, men når du først er igang så ser du gjerne at mange homofile menn har partnere.

Mange pedofile finner seg også barn, og forgriper seg på dem. Kanskje planlegger de det ikke, eller gjør det i et "svakt øyeblikk", eller de planlegger det.

Uansett så bør personer som "forelsker seg i barn" åpenbart IKKE jobbe i barnehagen, selv om du vil utsette barn for slik fare.

Ergo bør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen her (unntatt evt. deg) tror han kan "helbredes" for pedofili, og ingen har skrevet det.

Du sammenligner pedofili med homofili. Tåpelig, men når du først er igang så ser du gjerne at mange homofile menn har partnere.

Mange pedofile finner seg også barn, og forgriper seg på dem. Kanskje planlegger de det ikke, eller gjør det i et "svakt øyeblikk", eller de planlegger det.

Uansett så bør personer som "forelsker seg i barn" åpenbart IKKE jobbe i barnehagen, selv om du vil utsette barn for slik fare.

Ergo bør

Det var da voldsomt til tenning du fikk på disse pedo-greiene da? Du skriver jo ikke om annet.

Det skjer litt her ute i verden også, skjønner du. Fredspris og statsbudsjett og greier. Norge er klar for play-off etter kamper i går. Israel har vært en tur innom Syria og tatt dem litt i kragen. Skattelistene er lagt ut.

Hører du? Verden har mer å by på enn disse pedo-greiene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til tenning du fikk på disse pedo-greiene da? Du skriver jo ikke om annet.

Det skjer litt her ute i verden også, skjønner du. Fredspris og statsbudsjett og greier. Norge er klar for play-off etter kamper i går. Israel har vært en tur innom Syria og tatt dem litt i kragen. Skattelistene er lagt ut.

Hører du? Verden har mer å by på enn disse pedo-greiene dine!

*kremt*

Det er nå engang slik at det er Morsk som har hengt seg opp i at jeg skrev at en pedofil ikke bør jobbe i en barnehage.

For deg og meg er det åpenbart; for andre tydeligvis ikke.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Det er nå engang slik at det er Morsk som har hengt seg opp i at jeg skrev at en pedofil ikke bør jobbe i en barnehage.

For deg og meg er det åpenbart; for andre tydeligvis ikke.

Med vennlig hilsen

Jeg kan selvsagt ikke sette meg inn i disse maraton-trådene, men det ser ut som diskusjonen følger to hovedlinjer;

Den ene er hvorvidt pedofiler bør jobbe i barnehager. Her kan jeg ikke se noen uenighet.

Den andre er hvorvidt man kan benytte det opprinnelige inserat til å fastslå at vedkommende er uskikket til å jobbe i barnehage. Her er det nok noe uenighet etter hva jeg skjønner.

Uenigheten er sikkert ikke stor, og dreier seg om hvilke konklusjoner man kan trekke ut fra noen få linjers beskrivelse, presentert av tredjemann. Når du hevder at noen på dol har forsvart at pedofile bør jobbe i barnehager, tror jeg du tar feil.

Personlig foretrekker jeg som oftest et noe bredere vurderingsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skrev at personen vi snakker om ikke bør søke hjelp, og bør fortsette å jobbe i barnehagen.

Jepp, og hvis du ikke kan begripe at det er forskjell på en pedofil uten anførselstegn og dine løse antagelser om denne mannen, vel så er det du som bør søke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og hvis du ikke kan begripe at det er forskjell på en pedofil uten anførselstegn og dine løse antagelser om denne mannen, vel så er det du som bør søke hjelp.

Nei, Morsk, det er den pedofile du forsvarer (og kanskje også deg) som bør søke hjelp, og som ikke bør jobbe i en barnehage.

Vi andre forstår at en pedofil ikke bør jobbe i en barnehage. Det faller deg tydeligvis tungt for brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Morsk, det er den pedofile du forsvarer (og kanskje også deg) som bør søke hjelp, og som ikke bør jobbe i en barnehage.

Vi andre forstår at en pedofil ikke bør jobbe i en barnehage. Det faller deg tydeligvis tungt for brystet.

"Den pedofile" er bare nok et produkt av din etterhvert så velkjente skitne fantasi, og syklige hang etter å dømme folk. Denne gang pga. fyllepreik av ukjente.

Den dagen du fatter hvor syltynn is du er på i din stadige fjerndiagnostisering kan det hende at ditt behov for psykiatrisk hjelp blir mindre.

Ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Den pedofile" er bare nok et produkt av din etterhvert så velkjente skitne fantasi, og syklige hang etter å dømme folk. Denne gang pga. fyllepreik av ukjente.

Den dagen du fatter hvor syltynn is du er på i din stadige fjerndiagnostisering kan det hende at ditt behov for psykiatrisk hjelp blir mindre.

Ikke før.

Igjen - du kommer med de samme bortforklaringene for å "friskmelde" den pedofile.

En person som forelsker seg i barn er pedofil.

Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å forestille deg - med åpent sinn - at denne mannen jobbet i barnehagen hvor dit barn er. Ville du med hånden på hjertet sagt det samme da?

Jeg ville nok fulgt ekstra godt med, men ut over det ville jeg ikke foretatt meg noe på bakgrunn av det som har kommet frem her.

Rykter basert på løse påstander er noe vesentlig flere bør være forsiktig med å la være et grunnlag man handler etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er problemet med at jeg skriver at hun bør forsøke å overtale ham til å få proff hjelp, samt overtale ham til å finne seg en annen jobb?

Hvilken av disse er det du er sånn imot?

Jeg er i mot begge.

Før hun gjør noe av dette bør hun forsøke å få han i "edru tale" om det virkelig finnes en problemstilling her.

Så kan hun gjøre det du foreslår hvis så er tilfelle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det "minner" deg om er irrelevant, og er bare forsøk på å skifte tema.

En person som "forelsker" seg i barn bør ikke jobbe i barnehage, det bør selv du forstå.

Siden det vi diskuterer her er basert på noe som "minner oss" om noe annet, så må det vel være høyst relevant?

Hvis ikke er vel heller ikke dine argumenter her relevante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - du har gjentatte ganger hevdet at mannen (kanskje) ikke er pedofil, og en masse svada.

Faktum er at han bør overtales til ikke å jobbe i en barnehage, enten du liker det eller ei.

Jo - jeg har gjentatte ganger hevdet at pedofile ikke bør/skal jobbe i barnehage.

Når du påstår "nei - det har jeg ikke" - så juger du så det renner av deg....

At jeg så har hevdet at mannen kanskje ikke er pedofil, så har du helt rett i det.

Hvis ikke så ville jo ikke mine argumenter hengt sammen - og det burde vel de fleste forstå, selv om jeg ser at ikke du gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir langt kvalmere av dine "forklaringer" om at hans pedofili nok bare er fyllerøre.

Dette er et *individ* som har innrømmet at han er pedofil. Vi snakker ikke om en gruppe, men om et individ.

"Dette er et *individ* som har innrømmet at han er pedofil."

Dette er ren løgn Sør - og det er dette du så baserer resten av din argumentasjon på.

Din krav til rettssikkerhet for muslimske innvandrere er rørende Sør. Bare så synd at den er så veldig selektiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den pedofile, eller din fjerndiagnostiserte "pedofile" ?

Godt spørsmål.

Og morsomt å se hvordan Sør tviholder på sin "fjernsdiagnostisering".

Han vet han er på svært dypt vann, og kan ikke gjøre noe annet enn å klamre seg til sin egen livbøye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...