Gå til innhold

Hvorfor blir jeg bare tyngre?


Gjest nybegynnerinnen

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynnerinnen

Jeg er ei jente som har trent på treningssenter i en måned nå. Er ikke egentlig overvektig, bare litt kvapsete og slapp i fisken.

Tenkte å gå ned ti kilo, men gidder ikke gå på noen diett. Så jeg har belaget meg på å bruke laang tid.

Nå ser det ut til at jeg må endre på noe likevel, har gått opp 3 kilo istedet. Bygger muskler, jada, men vil det stagnere slik at vekta går nedover etter en stund? Er ikke blitt noe særlig strammere.

Spiser ikke spesielt usunt, men det blir mye brødmat og karbohydrater forøvrig. Forsøker å spise ofte og lite. Men spiser ikke for lite, er obs på forbrenning og sånn.

Trener 1-1,5 timer 3-4 ganger i uka, og da på kondisjonsapparater. Noen ganger litt styrke i lår og armer. Trener aerobt.

Hvorfor bygger jeg muskler..? Vil bli mindre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kristoffer 19

Hei

Hvorfor du har gått opp så mye er vanskelig å si, 3 kg muskler kommer ikke akkurat på noen månder. Kanskje har du bare store glukoselagre i musklene dine, eller kanskje du nettopp hadde spist/drukket da du veide deg sist. Mitt tips: Kjøp en fettklype, denne måler fettmengden på kroppen og vil i samsvar med en vekt også gi deg informasjon om hvor mye muskler/benmasse du har. Dermed kan du overvåke din egen utvikling bedre. Husk også at alle slike målinger bør skje til samme tid og under samme forhold. For ekesmpel før frokost på Mandag annehver uke. En slik klype kan du få kjøpt på http://www.athletic-city.no/shop/.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...