Gå til innhold

Ulik benlengde


Gjest hahahah

Anbefalte innlegg

Gjest hahahah

Jeg har et ben som er litt lenger enn det andre. Kjenner meg skeiv i hele kroppen pga dette. Får vondt når jeg går på flatt underlag, (på veien på jobb der jeg trakker i korridorer hele dagen) Er det noen som har forslag om hvordan dette kan "fikses"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få målt skjevheten med røngten.

Dersom det er under 2cm kan du bruke såle inni skoen (få en fysioterapeut til vurdere høyden, selv har jeg 1,5cm forskjell og bruker 0,5-0,7cm såle). Er det over 2cm kan du søke støtte til oppbygning av et visst antall sko i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes innlegg du kan bruke å legge i den ene skoen da. Om du vet du er fem millimeter kortere i det ene benet eksempel. jeg fikk vondt i ryggen av det da, er vant til å være litt skjev liksom, men det går seg sikkert til med litt tilvenning.

spørs hvor skjev du er såklart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...