Gå til innhold

Trening


Gjest girly

Anbefalte innlegg

Gjest girly

Har eit spørsmål her til dåke med sf.

Kor mange gangar i veka trenar dåke?

Trenar dåke for å halde dåke tynne eller tenker dåke på å halde dåke i form også?

Dåke som trenar kvar dag, er dåke overtrena? Dvs. slapp, søv dårleg, muskelsvekkelsar osv?

Nåken her med sf som går på idrettslinja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

KJære girly

Ser du spør andre med spiseforstyrrelser, men får lyst til å svare. Hvor ofte du bør trene (og om du bør trene) avhenger av din medisinske tilstand og ditt mål med treningen. Jeg veileder mange spiseforstyrrede pasienter når det gjelder trening og de fleste har utbytte av treningen. Dersom du ikke har en spesiell idrett som du utøver vil eller du er svært underernært vil jeg råde deg til variert aktivitet/trening 3-4 ganger i uken. For noen oppleves treningen som en motivasjon og eller en handling som er med på å kontrollere matinntaket (ved bulimi og tvangsspising) og motivere/gjøre det litt enklere å spise for en anorektiker. Vi vet at aktiviteten i seg selv kan gi en god følelse og redusere grad av depresivitet som jo ofte følger det å ha en spiseforstyrelse. Dersom du driver en spesiell idrett og har et treningsprogram fra en trener vil jeg råde deg til å drøfte opplegget med din trener. Dersom dette er en trener du kan stole på forsøk å diskuter opplegget med han eller henne. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg trene aerobic og styrke sånn 3-4 gonger i veka. Eg er ikkje overtrent, men har faktisk våre det, men det var før eg fekk sf. Eg trene mest p.g.a. at eg kommer i godt humør av det, og eg syns det er kjekt, men det blir nok litt og pga av vekt utsjånad osv. Det eg merker når eg trener nå er at eg blir svimmel, vondt i hode, blir fort slapp og musklaturen verker. Så kanskje eg begynner å blir overtrent. Kvifor trene du då?

Klemmer carolina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girly

Hei

Eg trene aerobic og styrke sånn 3-4 gonger i veka. Eg er ikkje overtrent, men har faktisk våre det, men det var før eg fekk sf. Eg trene mest p.g.a. at eg kommer i godt humør av det, og eg syns det er kjekt, men det blir nok litt og pga av vekt utsjånad osv. Det eg merker når eg trener nå er at eg blir svimmel, vondt i hode, blir fort slapp og musklaturen verker. Så kanskje eg begynner å blir overtrent. Kvifor trene du då?

Klemmer carolina

Eg skal begynne på idrettslinja no til høsten. Men eg vil sjå tynn ut før då. Må sjå tynn ut. Så eg må sulte meg, spise minimalti 14 dagar no!!

Trenar fordi eg vil bli god i idrettar, er så kjekt å trene og :) Og for å gå ned i vekt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal begynne på idrettslinja no til høsten. Men eg vil sjå tynn ut før då. Må sjå tynn ut. Så eg må sulte meg, spise minimalti 14 dagar no!!

Trenar fordi eg vil bli god i idrettar, er så kjekt å trene og :) Og for å gå ned i vekt :))

Hei

Dette har du nok høyrt før men eg sier det igjen, viss du et minimalt så senker du heller stoffskifte, og når du så begynner å et igjenn så legg du lettare på deg. Nå vet eg ikkje kva du veg, men eg trur eg leste ein plass der du skreiv du hadde normal vekt, så du treng jo ikkje å slanke deg, men greit nok sf er vel egentleg ikkje vekt det går utpå, sjølv om eg personleg ikkje er enig i den teorien, for viss eg då plent ville øydelegaa livet mitt så hadde eg heller begynt med stoff og ikkje sf.( er motstander av stoff, men alikavel) Men det er vel ikkje akkurat noko som ein kan velja. Men uansett idretslinja er den linja som har best samhold og turer, så uansett så vil du sikkert få mange gode venner. Nå går eg ikkje på den linja sjølv men har ein del venner som går der, og der holder så å si heile klassen sammen så du for det sikkert kjekt. Kva er det som er favoritt idretten din då?

Klem carolina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette har du nok høyrt før men eg sier det igjen, viss du et minimalt så senker du heller stoffskifte, og når du så begynner å et igjenn så legg du lettare på deg. Nå vet eg ikkje kva du veg, men eg trur eg leste ein plass der du skreiv du hadde normal vekt, så du treng jo ikkje å slanke deg, men greit nok sf er vel egentleg ikkje vekt det går utpå, sjølv om eg personleg ikkje er enig i den teorien, for viss eg då plent ville øydelegaa livet mitt så hadde eg heller begynt med stoff og ikkje sf.( er motstander av stoff, men alikavel) Men det er vel ikkje akkurat noko som ein kan velja. Men uansett idretslinja er den linja som har best samhold og turer, så uansett så vil du sikkert få mange gode venner. Nå går eg ikkje på den linja sjølv men har ein del venner som går der, og der holder så å si heile klassen sammen så du for det sikkert kjekt. Kva er det som er favoritt idretten din då?

Klem carolina

Fotball, løp og friluftsliv er ganske kjekt :) Går du på idrettslina??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...