Gå til innhold

En venninne


Confusicus

Anbefalte innlegg

Har en venninne som har en litt spesiell kropp:

Hun er nesten aldri sulten - derfor spiser hun lite. Er 99% sikker på at det ikke er en av de "to" spiserforstyrrelsene, for hun spiser av og til, og kan spise en del hvis hun blir tilbydt det. Men hun inntar veldig lite i forhold til det kroppen hennes burde trenge. For hun

Sover svært lite også. 3 timers søvn per natt er MYE for henne... Hun er ofte trett - men en ser det ikke på henne.

Hun er konstant kald. 20 grader i et rom er nesten for lite for henne. Hennes fingre fryser med en gang, og hun trenger noen å sitte inntil for å få varmen.

Hun maler mye, og er ifølge seg selv lettere løsemiddelskadet.

Hun trener mye - noe som burde tilsi at hun har "kapasitet" til å spise mye mer enn hun gjør.

Jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre - hun ser ikke ut til å ha problemer med disse tingene selv, men det MÅ jo nesten gå ut over henne til slutt? Hun har vært slik i flere år... Skjønner ikke - håper dere kan gi meg noen råd om hva jeg bør si/gjøre for henne..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første som poppet opp i hodet mitt, var høyt stoffskifte.... hvis hun ikke går på kokain, amfetamin e.l. da?

Hun har vært borti en del narkotika tideligere i livet, for å si det sånn...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...