Åsemor Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Noen her som har prøvd damebeger? http://www.damebeger.no/ Hvis det er noen som har prøvd... Er det så fantastisk de vil ha det til? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det var jo åpent kjøp i 3 mnd, så du kan jo alltids sjekke det ut og heller sende det tilbake om det ikke virker. 0 Siter
Fane Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 inbiller meg at det blir noe skikkelig søl og gris å få ut igjen. 0 Siter
Kvinna Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det var jo åpent kjøp i 3 mnd, så du kan jo alltids sjekke det ut og heller sende det tilbake om det ikke virker. ...og håpe på at en ikke får et som er sendt i retur av en annen kunde.....;-) *grøss* 0 Siter
noen-og-tredve Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det er nesten så jeg ikke tror det er sant... ÆSJ! 0 Siter
Anki Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Jeg har ikke prøvd de selv, men har fått de anbefalt av andre jeg kjenner 0 Siter
bassse Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Nå er ikke jeg dame og bør ikke legge meg opp i slike ting, men huff og fysj 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. november 2003 Forfatter Skrevet 2. november 2003 Nå er ikke jeg dame og bør ikke legge meg opp i slike ting, men huff og fysj hehehe... 0 Siter
AL74 Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 ...og håpe på at en ikke får et som er sendt i retur av en annen kunde.....;-) *grøss* Det tviler jeg på, dette virke seriøst, har tross alt vært noen år nå! Har bestemt meg for å prøve og se om dette er noe for meg. Har hørt positive tilbakemeldinger dra de som har brukt damebeger. De som ikke har brukt det har jeg bare fått dårlige tilbakemeldinger fra ennå, så typisk å være negativ til ting folk ikke har peiling på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.