Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo åpent kjøp i 3 mnd, så du kan jo alltids sjekke det ut og heller sende det tilbake om det ikke virker.

:P

Skrevet

inbiller meg at det blir noe skikkelig søl og gris å få ut igjen.

Skrevet

Det var jo åpent kjøp i 3 mnd, så du kan jo alltids sjekke det ut og heller sende det tilbake om det ikke virker.

:P

...og håpe på at en ikke får et som er sendt i retur av en annen kunde.....;-) *grøss*

noen-og-tredve
Skrevet

Det er nesten så jeg ikke tror det er sant...

ÆSJ!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de selv, men har fått de anbefalt av andre jeg kjenner

Skrevet

Nå er ikke jeg dame og bør ikke legge meg opp i slike ting, men huff og fysj :)

Skrevet

Nå er ikke jeg dame og bør ikke legge meg opp i slike ting, men huff og fysj :)

hehehe...

• 4 måneder senere...
Skrevet

...og håpe på at en ikke får et som er sendt i retur av en annen kunde.....;-) *grøss*

Det tviler jeg på, dette virke seriøst, har tross alt vært noen år nå!

Har bestemt meg for å prøve og se om dette er noe for meg. Har hørt positive tilbakemeldinger dra de som har brukt damebeger.

De som ikke har brukt det har jeg bare fått dårlige tilbakemeldinger fra ennå, så typisk å være negativ til ting folk ikke har peiling på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...