Gå til innhold

Jan Werner my suck!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Babette

6

• Zirine

5

• nolte

4

Mest aktive i denne tråden

Du har neppe opplevd JW live i en konsertsal, hvor man føler at taket løfter seg.

Men jeg skjønner at ikke alle setter pris på mektige vokalprestasjoner, og heller bruker energi på å dyrke sine homo-fobier.

Jepp. Det skal tross alt litt til å synge slik at det høres ut som om du har satt noe i halsen. Det er ikke bare bare å klemme rundt strupehodet.

"....................."

Ekkel? Tja ... jeg synes vel ikke han er så ekkel. Problemet med Jan Werner er at han "oversynger" alt han forsøker på. Jeg har aldri vært borti noen som så helt totalt har klart å ødelegge den vakre "my way" som Jan Werner. Det var så mange overganger og ooo-æææææ at jeg trodde jeg skulle omkomme. Det gjorde direkte VONDT å høre denne vakre og følsomme sangen bli omgjort til en vulgær og amatørmessig opplevelse. Hårene reiste seg på armene mine - av redsel og skrekk.

Jeg så på reklamen på tv at han kommer med en ny cd. Har ikke hørt denne, men jeg må si at de små smakebitene vi fikk høre tenner en gnist av håp i meg om at han har lagt av seg dette "oversynge-tullet" og istedenfor forsøkt å tolke og synge sangen skikkelig. Og hvis han har gjort det, så ser jeg ikke bort fra at jeg kommer til å kjøpe cd'en.

Gjest Stjernemor

Ja, de fortjener også en kule.

Der er vi på linje.

Men kan du forklare meg hva "Jan Werner my suck!" betyr?

Jeg forstår det faktisk ikke. Helt seriøst.

Joda, jeg vet hva "my" og "suck" betyr, men jeg kan ikke fatte og begripe hva det betyr i denne sammenhengen.

Personen som skrev det må jo mildt sagt være dum som en sild.

Eller så er det bare trykkleif som har vært på ferde!

Mennesket mente kan hende at .... sucks rett og slett?

Du har neppe opplevd JW live i en konsertsal, hvor man føler at taket løfter seg.

Men jeg skjønner at ikke alle setter pris på mektige vokalprestasjoner, og heller bruker energi på å dyrke sine homo-fobier.

Fyren synger jo grusomt stygt jo. At han er en ekkel person gjør det jo bare verre.

Homofobi? Visste ikke at han var homo jeg.

Annonse

"Jan Werner my suck!"

Nå har jeg lest igjennom hele tråden uten å finne ut hva det her betyr.

Jan Werner my suck?

Er dette en ny form for slang som underbetalte norsklærere må slite med?

Folk som skriver "Jan Werner my suck!" burde strengt tatt hatt en kule.

For å si det rett ut!

Lærere underbetalte ? Sytekopper...

Men det er nok en ny variant...kanskje han skulle skrive my ass...også forandre det til suck uten å være helt heldig ???

Jeg greier ikke med min beste vilje skjønne hvordan noen kan like stemmen hans og måten han synger på. Høres jo ut som om han har mageknip, tannpine og balla i klem på en gang jo...

Jeg heller liker ikke måten han synger på..og hadde aldri kjøpt CD av han...men at han ikke har bra stemme kan INGEN påstå.

Frysninger på ryggen og kvalmeanfall får man lenge før han åpner kjeften. Før han kommer så langt har jeg slått av tv'en for lenge siden. Det er grenser for hva man utsetter seg for...

Da er du ikke særlig tolerant er du ? Når du bedømmer folk etter utseende ?

Jo. Jeg;)

Spør noen som har øre for stemmer / lyd da ??

Lydteknikere / musikere / andre vokalister...

Jeg garanterer at ALLE er enig med meg.

At du ikke liker måten han bruker stemmen på er en annen sak.

Jeg heller liker ikke det...på samme måte jeg ikke liker Mariah Careys travle fraseringer

Jo, det kan jeg si noe på. Han og den stemmen hans er voldsomt oppskrytt. Og det at han utelukkende synger slimdryppende snørrkliss gjør ikke saken bedre. For all del - han er en kompetent sanger, men voldsomt overvurdert.

"......................"

Ikke alle som blir headhuntet for å prøvesynge for Brian May (Queen) heller da...blir du ikke imponert over det heller ??

http://www.spot.no/31871.html

Jo, det kan jeg si noe på. Han og den stemmen hans er voldsomt oppskrytt. Og det at han utelukkende synger slimdryppende snørrkliss gjør ikke saken bedre. For all del - han er en kompetent sanger, men voldsomt overvurdert.

"......................"

Du har ikke peiling på hva du prater om...og er misunnelig.

laguna1365380434

Jeg heller liker ikke det...på samme måte jeg ikke liker Mariah Careys travle fraseringer

kjenner noen musikere, de fleste er enig med meg;)

Jan Werner suger, fyr, stemme, musikk, full pakke..

Gud hjelpes, dette trode jeg var en elementær fakta opplysning vi alle kunne være enige om;)

Annonse

Jeg greier ikke med min beste vilje skjønne hvordan noen kan like stemmen hans og måten han synger på. Høres jo ut som om han har mageknip, tannpine og balla i klem på en gang jo...

Smaken er som baken, asterix. Men fyren kan synge. Ingen tvil om det.

Du har ikke peiling på hva du prater om...og er misunnelig.

Heh-heh. Er nok ikke mer misunnelig enn på de fleste andre som vasser i penger i forhold til meg. Og nei, jeg er ikke misunnelig på han og stemmen hans - jeg fordrar den ikke. Men så har jeg heller aldri påstått at han ikke er en god sanger heller.

".................."

Du kommer med en påstand som du ikke har mulighet til å backe opp. Hvem er du til å påstå at ikke jeg har drevet som både musiker og lydteknikker i årevis?

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...