Gå til innhold

Jan Werner my suck!

Anbefalte innlegg

Du kommer med en påstand som du ikke har mulighet til å backe opp. Hvem er du til å påstå at ikke jeg har drevet som både musiker og lydteknikker i årevis?

"......................"

Det vet jeg ikke, men jeg bor sammen med en musiker/lydtekniker og ferdes i miljøet...så litt har jeg snappet opp av deres meninger da....

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Babette

6

• Zirine

5

• nolte

4

Mest aktive i denne tråden

kjenner noen musikere, de fleste er enig med meg;)

Jan Werner suger, fyr, stemme, musikk, full pakke..

Gud hjelpes, dette trode jeg var en elementær fakta opplysning vi alle kunne være enige om;)

Og lever disse musikerne dine av musikken ? Det finnes jo mange misunnelige wannabe's rundt omkring i landet, men få er gode nok til å leve av det...

Du tror ikke de er farget av synet på personligheten/utseende hans da ???

Det er kun stemmen jeg påstår er bra.

Jan Werner har vunnet talentkonkurranser i hopetall før han slo gjennom, og dras med i den ane bandsammensetningen etter den andre. Nå sist spilte han revy... skal tro hvorfor han får alle disse jobbene dersom han ikke har stemme ???

Kan dere ikke bare innrømme at dere ikke liker mannen og måten han bruker stemmen på ??

Annonse

Er det ikke ganske så feigt å kritisere noens utseende på internett anonymt ?

Legg ut bilde av dere som kritiserer da, så kan vi diskutere hvem som har for stor nese eller stygge ansikter av dere.

Ikke ????

Jeg syns også det blir idiotisk, da er det mer "fair" å si meninga si om at han ødelegger sangene ved å "synge de i hjel" som jeg mener han gjør, eller i hvert fall har han gjort det.

Men at fyren har stemme er helt klart, bare han ikke ødelegger sangene helt

Jeg syns også det blir idiotisk, da er det mer "fair" å si meninga si om at han ødelegger sangene ved å "synge de i hjel" som jeg mener han gjør, eller i hvert fall har han gjort det.

Men at fyren har stemme er helt klart, bare han ikke ødelegger sangene helt

Slikt kan man diskutere, men å kommentere utseende på denne måten er lavmål etter mitt syn...........og da blir jeg forbanna

:-)

Annonse

Legg ut bilde av dere som kritiserer da, så kan vi diskutere hvem som har for stor nese eller stygge ansikter av dere.

Ikke ????

Det må da være lovlig å kritisere offentlige personer.

Selv har jeg ikke noe grunnlag i forhold til å kritisere fyren, verken musikalsk eller utseendemessig. Jeg ser tross alt fint lite på fyren, og musikken hans er ikke helt min stil så jeg hører så lite som mulig på skapningen.

At han er homse driter jeg selvsagt også i.

"Jan Werner my suck!"

Nå har jeg lest igjennom hele tråden uten å finne ut hva det her betyr.

Jan Werner my suck?

Er dette en ny form for slang som underbetalte norsklærere må slite med?

Folk som skriver "Jan Werner my suck!" burde strengt tatt hatt en kule.

For å si det rett ut!

To sjeler, en tanke: 'My suck???'

Ikke ????

Jeg er enig med deg, og tenker når jeg leser mange av innleggene at kansje det bunner i misunnelse ???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...