Gå til innhold

Vodka med cola smak.....*spy?*

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Sitter her med koskenkorva med cola smak. Vet ikke om jeg skal tørre å røre den.

Vodka med cola smak høres helt helvete ut, derfor er jeg noe tvilende til å ta en slurk engang..

Har noen smakt det? Hvordan er det? Til å spy av eller drikkbart? Frykter førstnevnte, men spør fordet :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125746-vodka-med-cola-smakspy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er amatør, Tanya!

Er det tre ting man bør lære seg i forhold til drinkblanding så er det tross alt at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig, at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig og at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig.

Selvsagt drikker du ikke den søpla der. Det er amatørmessig!

Ellers får du ha en fortreffelig aften :)

Annonse

Annonse

Er dette innlegget totalt feilplassert eller begynner jeg å bli gal ?

Ting gir liksom ikke mening lenger.. :-)

Tror ikke at innlegget er feilplassert, men fyren (eller kvinnfolket) må ha en litt spesiell virkelighetsoppfatning.

Hehe, jeg har i hvert fall aldri sett at Dorthe har uttrykt seg ufint mot noen her inne. Tvert i mot. Den dama er da hyggelig og grei mot alt og alle.

Tanya1365380060

Du er amatør, Tanya!

Er det tre ting man bør lære seg i forhold til drinkblanding så er det tross alt at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig, at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig og at man aldri skal blande ut drinker med noe man drikker til vanlig.

Selvsagt drikker du ikke den søpla der. Det er amatørmessig!

Ellers får du ha en fortreffelig aften :)

Hehe, men dette er ikke noe jeg har blandet sammen da, bare for å gjøre det klart :)

Jeg fikk den. Koskenkorva med colasmak. Men jeg har ikke turt å drikke den enda :)

Tanya1365380060

Kosken og cola...nei, hjelpeste meg... enda værre er det med mintu og cola. Har du smakt det noen gang?? Det er som å pusse tennene i cola. Pyton. Cola er ikke noe blandevann spør du meg...

Nei, det har jeg ikke smakt. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller :)

Men jeg bruker ikke cola som blandevann, vodkaen er tilsatt colasmak. Egentlig går det jo ut på det samme..:)

Men godt høres det ikke ut.

Tanya1365380060

Herlig.

Der veltet en mengde fortrengte minner fra ungdomstida inn i hodet mitt.

Det var det eneste vi drakk...Koskenkorva og lunket Cola....PFØY

Hehe, jeg drakk ren sprit(96%) som jeg blandet ut med juice jeg, da jeg var 14-15.

Helt sykt og vanvittig kvalmt.

Nei, det har jeg ikke smakt. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller :)

Men jeg bruker ikke cola som blandevann, vodkaen er tilsatt colasmak. Egentlig går det jo ut på det samme..:)

Men godt høres det ikke ut.

Vodka med tilsatt colasmak ??? Hvor i huleste selger man slikt ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...