Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal du gå i tog mot rasisme, skal du markere Krystallnatten? Skal du bruke markeringen av 65-årsdagen for innledningen til en av historiens verste forbrytelser for å si din mening om rasisme? Tenk deg om. Når du marsjerer i takt med den politisk korrekte bermen som bruker blant annet denne nettsiden til å hyle ut sin hat mot jødestaten, tror du virkelig en jøde ønsker din «sympati»?

Bli heller hjemme, la jødene ha denne dagen i fred til å sørge og minnes sine døde uten å få din falske medfølelse trykket ned over hodet. La oss slippe å se deg ute på gaten med bannere med slagord mot Sharon på en dag som denne. Du har 364 dager ellers i året hvis du absolutt må kritisere en leder for den eneste demokratiske enklaven i Midtøsten.

Fortsetter under...

Annonse

Kritikk av Sharon er ikke en kritikk av jøder, akkurat som en kritikk av Hitler ikke er en kritikk av tyskere, eller en kritikk av Bondevik ikke er en kritikk av nordmenn.

Kritikk av Sharon er ikke en kritikk av jøder, akkurat som en kritikk av Hitler ikke er en kritikk av tyskere, eller en kritikk av Bondevik ikke er en kritikk av nordmenn.

Dette handler ikke om kritikk av Sharon, dette handler om et massivt angrep på hele den israelske konstitusjonen, der vikariende motiver i nedslagsfeltet rundt nazismen, venstresosialismen og islamismen går sammen i en symbiose for å danne bolverk mot den eneste demokratiske klaven i Midtøsten.

Hadde jeg giddet, eller trodd at DOL var det rette mediet for å ta dette videre, så skulle jeg spandert noen paragrafer på dette. Vi har imidlertid andre fora på nettet der dette debatteres mer eller mindre uforstyrret. En videre redegjørelse her blir de berømte perlene. No offence.

Ok, prøv med teskje.....

Hvordan får du til det korset?

:o)

PS -- Jeg får det IKKE til.... ARRGH!

Ok, vi får prøve en gang til da.

Det du gjør er følgende: trykk ned ALT-tasten, altså den første tasten til venstre for spacebar (ordskilleren).

Når det er gjort, taster du følgende nummer på det numeriske tastaturet, altså de knappene som befinner seg på høyre side av selve tastaturet: 0134, altså null, en, tre, fire. Resultatet ser slik ut,† MEN - denne svarte, tykke streken blir ikke til et kors før du har tykket «send»!

Hvis det ikke funker på DOL, prøv i wordpad eller notepad. Altså: ALT 0134.

Øvelse gjør mester.

Annonse

Det du gjør er følgende: trykk ned ALT-tasten, altså den første tasten til venstre for spacebar (ordskilleren).

Når det er gjort, taster du følgende nummer på det numeriske tastaturet, altså de knappene som befinner seg på høyre side av selve tastaturet: 0134, altså null, en, tre, fire. Resultatet ser slik ut,† MEN - denne svarte, tykke streken blir ikke til et kors før du har tykket «send»!

Øvelse gjør mester.

Dette handler ikke om kritikk av Sharon, dette handler om et massivt angrep på hele den israelske konstitusjonen, der vikariende motiver i nedslagsfeltet rundt nazismen, venstresosialismen og islamismen går sammen i en symbiose for å danne bolverk mot den eneste demokratiske klaven i Midtøsten.

Hadde jeg giddet, eller trodd at DOL var det rette mediet for å ta dette videre, så skulle jeg spandert noen paragrafer på dette. Vi har imidlertid andre fora på nettet der dette debatteres mer eller mindre uforstyrret. En videre redegjørelse her blir de berømte perlene. No offence.

Etter hva jeg kan se var det du som bragte temaet på banen. Så ikke kom med "perler for svin" når de få som overhodet orker å starte en diskusjon ikke er enig med deg.

Snakk om å være høy på pæra altså. Kom deg ned på jorda.

Øvelse gjør mester.

Jeg prøver..... Funka ikke i Notepad eller i Word.

Øvelse gjør mester.

eller i DOL.....

Men jeg bruker jo bærbar, og her er det jo ikke tall på høyre siden..... Fann jeg akkurat ut.... hmmm

Etter hva jeg kan se var det du som bragte temaet på banen. Så ikke kom med "perler for svin" når de få som overhodet orker å starte en diskusjon ikke er enig med deg.

Snakk om å være høy på pæra altså. Kom deg ned på jorda.

Tror ikke jeg nødvendigvis inviterte til diskusjon rundt temaet heller. Hvordan du oppfatter meg er da vel noe jeg driter i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...