Gå til innhold

Å ha noe på gang med en nylig fri mann...

Anbefalte innlegg

Ville du vært skeptisk til å ha noe på gang med en mann som brøt forlovelsen med dama for bare to mndr siden?

Dette gjelder altså en fyr som det siste halvåret har hatt det tlft med dama, og de hadde en pause for et halvt pr siden. Valgte å prøve igjen, men så har han sagt farvel.

Nå er han interessert i meg. Hvor ekte kan det være når han nylig er blitt fri? Kan han være på jakt etter en bare for å liksom "ha en der"? Eller?

Bør jeg være skeptisk?

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Skepsis er jo alltid klokt. Jeg ville tatt det ganske rolig i begynnelsen, men det burde vel ikke by på alt for mye problemer. Men det kan jo være han er den typen som ikke kan være aleine. Hva nå det hadde med saken å gjøre, hmmm...

Skepsis er jo alltid klokt. Jeg ville tatt det ganske rolig i begynnelsen, men det burde vel ikke by på alt for mye problemer. Men det kan jo være han er den typen som ikke kan være aleine. Hva nå det hadde med saken å gjøre, hmmm...

Typisk menn, spør du meg. De klarer ikke være alene lenge i det hele tatt. Selv om det burde være fornuftig å fordøye forholdet de har vært i og lære av det, kaster de seg fort ut i noe nytt. Bare se: trekker du deg vekk fra ham, finner han seg raskt ei ny.

Typisk menn, spør du meg. De klarer ikke være alene lenge i det hele tatt. Selv om det burde være fornuftig å fordøye forholdet de har vært i og lære av det, kaster de seg fort ut i noe nytt. Bare se: trekker du deg vekk fra ham, finner han seg raskt ei ny.

Typisk menn? Det er nok mange kvinner også som får seg kjæreste kort tid etter bruddet med den forrige.

Det behøver ikke bety at de ikke klarer å være alene, men man bestemmer ikke når man skal møte noen man liker. Det bare skjer. Det kan skje etter 3 uker eller 5 år.

Annonse

Typisk menn? Det er nok mange kvinner også som får seg kjæreste kort tid etter bruddet med den forrige.

Det behøver ikke bety at de ikke klarer å være alene, men man bestemmer ikke når man skal møte noen man liker. Det bare skjer. Det kan skje etter 3 uker eller 5 år.

Det hender nok, men all statistikk viser at dette er mye mer typisk for menn enn for kvinner. Etter en skilsmisse er menn mye raskere til å finne en ny og gifte seg igjen, mens kvinner ofte velger å være alene.

Sosiologer mener at dette bl.a. har å gjøre med at menn har det bedre når de er gift, mens kvinner faktisk ofte har det bedre når de er alene....

Det hender nok, men all statistikk viser at dette er mye mer typisk for menn enn for kvinner. Etter en skilsmisse er menn mye raskere til å finne en ny og gifte seg igjen, mens kvinner ofte velger å være alene.

Sosiologer mener at dette bl.a. har å gjøre med at menn har det bedre når de er gift, mens kvinner faktisk ofte har det bedre når de er alene....

Det kan nok også skyldes at det er kvinnen sitter igjen med ansvaret for barna i de fleste tilfeller. Og hun er kanskje skeptisk til å introdusere en ny "far" til barna altfor raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...