Gå til innhold

Til alle uintelligente damer som ikke har noe bedre å ta seg til..... ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal selvfølgelig være skikkelig uintelligent å se på ungkaren i kveld. Får nok med meg min uintelligente mann til å se på det også (-:

Håper selvsagt han velger Kathrine, men er redd han velger barbie isteden.

Ja, jeg skal se på. Og jeg er temmelig sikker på at han velger Marie, uansett om han bruker det øverste eller nederste hodet.

Men jeg skal selvsagt stryke juleduker mens jeg ser på TV, da. Som enhver anstendig kvinne bør gjøre.

Annonse

*HVORDAN KOM JEG INN I DENNE TRÅDEN?* :-)

...men når jeg likevel er her:

Jeg håper og tror at han velger Kathrine....selv om jeg ikke er sikker på om HAN har fortjent henne :)

Syns hun andre, Marie er lite å bli klok på - vi har ikke fått noe annet inntrykk av henne enn utseende - og DEt er ikke noe å si på da.

*HVORDAN KOM JEG INN I DENNE TRÅDEN?* :-)

...men når jeg likevel er her:

Jeg håper og tror at han velger Kathrine....selv om jeg ikke er sikker på om HAN har fortjent henne :)

Syns hun andre, Marie er lite å bli klok på - vi har ikke fått noe annet inntrykk av henne enn utseende - og DEt er ikke noe å si på da.

Kathrine "viser kroppen" i weekend-utgaven av Se og Hør. Hvilket er helt greit. Men hun uttaler at "alle lurer på om jeg har silikon".

Ja, dette er selvsagt noe hele Norges befolkning lurer noe forferdelig på.

Puke.

Kathrine "viser kroppen" i weekend-utgaven av Se og Hør. Hvilket er helt greit. Men hun uttaler at "alle lurer på om jeg har silikon".

Ja, dette er selvsagt noe hele Norges befolkning lurer noe forferdelig på.

Puke.

Jeg lurer ikke, hun har sikkert ikke det....de er for slappe...

HOHO, hør på kjerring-baksnakking da! :-)

Vakre piker gråter uten snørr.

Håper på Katrine, tror dessverre Marie- Gutten virker helt borte i henne, men om fornuften seirer, så ser han dypere enn bare en pen utside - og velger Katrine. Som også er pen! :-)

Annonse

Ja, jeg skal se på. Og jeg er temmelig sikker på at han velger Marie, uansett om han bruker det øverste eller nederste hodet.

Men jeg skal selvsagt stryke juleduker mens jeg ser på TV, da. Som enhver anstendig kvinne bør gjøre.

Selv skal jeg lage julesylte mens jeg ser på. Vel, det skal jeg ikke - jentegjengen skal møtes. NOEN unnskyldninger må vi ha til å treffes.

Jeg er også stygt redd for at Max velger med penishodet og velger Barbiemarie i ren spenning og kåtskap. Og det kommer ikke til å vare.

Synd, fordi Cathrine hadde vært et scoop.

Selv skal jeg lage julesylte mens jeg ser på. Vel, det skal jeg ikke - jentegjengen skal møtes. NOEN unnskyldninger må vi ha til å treffes.

Jeg er også stygt redd for at Max velger med penishodet og velger Barbiemarie i ren spenning og kåtskap. Og det kommer ikke til å vare.

Synd, fordi Cathrine hadde vært et scoop.

Har du ikke bedre tro på en TRØNDER? :)

Jeg håper den utvalgte jenta takker nei.

LOL!

Det hadde sannelig vært noe det!

Men selv så er jeg så håpløst romantisk at jeg håper Max velger Katrine..... ;-))

Hvem Andreas velger er jo heller uinterressant.... *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...