Gå til innhold

Til alle uintelligente damer som ikke har noe bedre å ta seg til..... ;-)

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skal se og i motsetning til de fleste andre her håper jeg at det blir Marie.

Jeg synes hun virker søt og forsiktig.

Dessuten har hun ikke sagt noe stygt om noen av de andre. Barbie-imaget er bare noe produsentene har gitt henne ved å klippe klippe, tror jeg.

Fortsetter under...

Håper på Katrine, tror dessverre Marie- Gutten virker helt borte i henne, men om fornuften seirer, så ser han dypere enn bare en pen utside - og velger Katrine. Som også er pen! :-)

Nå skal jeg si noe skikkelig politisk ukorrekt:

Kathrine er for kraftig.

Maries kropp er nydelig.

Gjest AnyMouse

Dessuten har hun ikke sagt noe stygt om noen av de andre. Barbie-imaget er bare noe produsentene har gitt henne ved å klippe klippe, tror jeg.

Mulig det er litt klipping, ja. Uansett har jeg fått inntrykk at Marie er en real, snill og grei jente. I tillegg er hun pen og har en flott kropp.

Oppførselen til Katrine og noen av de andre norske jentene har til tider også vitnet om barnslighet og sjalusi. Til tider har jeg skammet meg på demses vegne.

Når det gjelder Katrine synes jeg et innlegg i en annen tråd dekket betegnelsen for henne - "too much" rett og slett. Men smaken er som baken. Vi får se hvem det blir.

Annonse

Ja, jeg er uintelligent. Og ja, jeg skal se ungkarn! :-)

Tror han velger.. herregud, har ikke anelse. Håper på Kathrine, men han har jo mer "lyst" på hun med tenna.

No vert det spanande!

Andreas derimot, jeg håper han velger Nadya. Jeg liker Tess best, og hun skulle slippe å ha med en slik idiotisk guttevalp å gjøre. *engasjert*

Altfor tykke lår. Kvapsete daukjøtt på magen. Utrent.

Hehe. Jeg elsker å si sånt.

Er det sånn du ser ut selv, siden du elsker å si sånt?

Det er utrolig hvor deilig det er å se noen som er litt styggere og eller litt tykkere, så føler man seg litt bedre selv. (-:

Nå skal jeg si noe skikkelig politisk ukorrekt:

Kathrine er for kraftig.

Maries kropp er nydelig.

Nei fy steike! Katrine er nydelig, og ja, Marie perfekt, men du verden så stygg du var nå. Det er sånne som deg som gjør at enkelte jenter får spiseproblemer. Hvor pen og stram i kroppen er du tro? ...

Grr...

Kathrine "viser kroppen" i weekend-utgaven av Se og Hør. Hvilket er helt greit. Men hun uttaler at "alle lurer på om jeg har silikon".

Ja, dette er selvsagt noe hele Norges befolkning lurer noe forferdelig på.

Puke.

journalister kan vri på det meste. Tipper det har gått slik for seg.

Journalist: Har du silikon

Kathrine; nei

J; men har du blitt spurt om du har det

K: ja, faktisk noen ganger

hehe

Nei fy steike! Katrine er nydelig, og ja, Marie perfekt, men du verden så stygg du var nå. Det er sånne som deg som gjør at enkelte jenter får spiseproblemer. Hvor pen og stram i kroppen er du tro? ...

Grr...

Ja, det måtte vel komme, hehe.

Annonse

Gjest ukjent for deg kanskje?

Altfor tykke lår. Kvapsete daukjøtt på magen. Utrent.

Hehe. Jeg elsker å si sånt.

Og du er selvsagt helt perfekt!? Så utrolig feil kan du ta, ja...Du ser jo ikke særlig bra ut selv om jeg kan få sagt det..

Og du er selvsagt helt perfekt!? Så utrolig feil kan du ta, ja...Du ser jo ikke særlig bra ut selv om jeg kan få sagt det..

Har man ikke lov til å uttale seg om andre hvis en ikke er perfekt selv?

Du er kanskje helt perfekt selv? Har du attest på det?

Jeg er ikke perfekt.

Det er med andre ord helt OK å si at noen er for tynn, men ikke OK å si at noen er for kraftig? Hvor er logikken?

Og ikke glem at Kathrine bretter seg ut med kroppen sin i Se og Hør. Det gjør ikke jeg.

Hehe, dette var gøy. Takk for god underholdning!

Gjest ukjent kanskje?

Det er med andre ord helt OK å si at noen er for tynn, men ikke OK å si at noen er for kraftig? Hvor er logikken?

Og ikke glem at Kathrine bretter seg ut med kroppen sin i Se og Hør. Det gjør ikke jeg.

Hehe, dette var gøy. Takk for god underholdning!

Jeg syns også dette var gøy, så du har nok skapt like mye god underholdning for meg! :-)

Har jeg forresten sagt at det er ok å si at noen er for tynn?Hm, interessant.

Jaja, lev ditt liv i sus og dus, og gå for all del i den tro at du er verdens beste babe med den rette figuren. Not... ;-)

Foprøvrig er det mistenkelig så like du og naiv er...(?)...

Dette gidder jeg ikke mer. Du er visst opptatt av utseendet ditt. Smart faktisk.

Jeg setter veldig pris på at du er så ærlig. Skal fluksens melde meg på til extreme makeover.

- Takket være en ærlig og uselvisk venninne innså jeg at jeg måtte foreta meg noe, uttaler Babette til Nettavisen.

Gjest ukjent kanskje?

Jeg setter veldig pris på at du er så ærlig. Skal fluksens melde meg på til extreme makeover.

- Takket være en ærlig og uselvisk venninne innså jeg at jeg måtte foreta meg noe, uttaler Babette til Nettavisen.

Kult for deg! Rette spiriten det der:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...