Gjest snart student Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Jeg har tenkt å prøve å få jobb som nattevakt i helgene ved nærmeste bo- og behandlingssenter for eldre. Jeg er ufaglært, men skal studere medisin og tenker at det må være ålreit å kombinere med studiet. Er det noen her som har jobbet med dette og kan si litt om arbeidsoppgaver i en slik jobb? Jeg er også interessert i å vite hva timesbetalingen ligger på for helge- og nattjobbing. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Er assistent. Nattevaktene skal hjelpe eldre/syke med f.eks. dobesøk nattestid, eller annet. Kanskje litt stell om morgenen før de går hjem. 100 kroner i timen samt tillegg for helg/natt. Noen netter er rolige, andre travle. Du skal sjekke at alle ligger og sover i sengene sine, er f.eks. noen demente oppe må du si det er natt og legge dem. Trives godt i jobben!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Er assistent. Nattevaktene skal hjelpe eldre/syke med f.eks. dobesøk nattestid, eller annet. Kanskje litt stell om morgenen før de går hjem. 100 kroner i timen samt tillegg for helg/natt. Noen netter er rolige, andre travle. Du skal sjekke at alle ligger og sover i sengene sine, er f.eks. noen demente oppe må du si det er natt og legge dem. Trives godt i jobben!! Hvordan får man slik jobb da? Kunne godt tenkt meg jeg også. 0 Siter
molli Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Da kontakter du kommunen der du bor, og tilbyr din arbeidskraft. Jeg ser stadig annonser i avisen, der det søkes etter personale til eldresenter. Det er kommunen som utlyser disse stillingene. 0 Siter
Gjest tarantino Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hvordan får man slik jobb da? Kunne godt tenkt meg jeg også. Bare gå på sykehjemmet og spør i adm., de ber deg nok komme med søknad. Så du kan jo skrive en først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.