Gå til innhold

Ekstrajobb i eldreomsorgen?

Anbefalte innlegg

Gjest snart student

Jeg har tenkt å prøve å få jobb som nattevakt i helgene ved nærmeste bo- og behandlingssenter for eldre. Jeg er ufaglært, men skal studere medisin og tenker at det må være ålreit å kombinere med studiet.

Er det noen her som har jobbet med dette og kan si litt om arbeidsoppgaver i en slik jobb? Jeg er også interessert i å vite hva timesbetalingen ligger på for helge- og nattjobbing.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125931-ekstrajobb-i-eldreomsorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Er assistent. Nattevaktene skal hjelpe eldre/syke med f.eks. dobesøk nattestid, eller annet. Kanskje litt stell om morgenen før de går hjem. 100 kroner i timen samt tillegg for helg/natt. Noen netter er rolige, andre travle. Du skal sjekke at alle ligger og sover i sengene sine, er f.eks. noen demente oppe må du si det er natt og legge dem. Trives godt i jobben!!

Er assistent. Nattevaktene skal hjelpe eldre/syke med f.eks. dobesøk nattestid, eller annet. Kanskje litt stell om morgenen før de går hjem. 100 kroner i timen samt tillegg for helg/natt. Noen netter er rolige, andre travle. Du skal sjekke at alle ligger og sover i sengene sine, er f.eks. noen demente oppe må du si det er natt og legge dem. Trives godt i jobben!!

Hvordan får man slik jobb da? Kunne godt tenkt meg jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...