Gå til innhold

Hjelp! Jeg har ikke gruppe og snart er det eksamen!

Anbefalte innlegg

Hehehe

Skjønner helt godt hva du mener. Faktum er det at skulle jeg blitt med en gruppe i klassen min så hadde jeg sannsynligvis kommet i en gruppe der jeg ikke kjente de andre. Så dette blir ikke noe mer annerledes.

"Nød lærer naken kvinne å spinne" heter det visst.

Det er jo bare en måte bli kjent på og det er vel å snakke sammen.

Uansett så hadde det vært kult med gruppe.

Eller hva mener du?

Jo, gruppe er greit det. Og det er jo ikke fordi det er deg jeg er skeptisk, bare føler man bør jobbe litt sammen i kollokvie før en evnt felles eksamen... brant meg litt på det med bedøk eksamenen i fjor...

Fortsetter under...

Jo, gruppe er greit det. Og det er jo ikke fordi det er deg jeg er skeptisk, bare føler man bør jobbe litt sammen i kollokvie før en evnt felles eksamen... brant meg litt på det med bedøk eksamenen i fjor...

heisann :-)

bra at du er positiv til det da. hva var det som skjedde som gjorde at det ikke gikk helt bra?

heisann :-)

bra at du er positiv til det da. hva var det som skjedde som gjorde at det ikke gikk helt bra?

Vi var på forskjellig nivå fagmessig. Og likte ikke å jobbe på samme måte. Jeg liker å være litt pirkete hehe. Det var ikke forferdelig, men mye energi ble brukt på å irritere seg. Sikkert begge veier.

Vi var på forskjellig nivå fagmessig. Og likte ikke å jobbe på samme måte. Jeg liker å være litt pirkete hehe. Det var ikke forferdelig, men mye energi ble brukt på å irritere seg. Sikkert begge veier.

hehehehe

pirkete ja, det er vel ikke ekstremt vel? :-)

skjønner hva du mener. hvis de andre i gruppe for eks. er flinkere så får jeg usikkerhet og føler at mine bidrag ikke er tilstrekkelig. det verste er når de andre i gruppa ikke vektlegger dine bidrag så mye.

kjenner du noen i klassen min? har du hatt logistikk?

hehehehe

pirkete ja, det er vel ikke ekstremt vel? :-)

skjønner hva du mener. hvis de andre i gruppe for eks. er flinkere så får jeg usikkerhet og føler at mine bidrag ikke er tilstrekkelig. det verste er når de andre i gruppa ikke vektlegger dine bidrag så mye.

kjenner du noen i klassen min? har du hatt logistikk?

Har ikke hatt logistikk, nei. Kjenner to i klassen din tror jeg. Hvis du går der jeg tror. Hun ene er jeg bare på hei med - kjenner fra tidligere.

Har ikke hatt logistikk, nei. Kjenner to i klassen din tror jeg. Hvis du går der jeg tror. Hun ene er jeg bare på hei med - kjenner fra tidligere.

javel. er du norsk eller? for jeg er ikke norsk, håper jeg ikke skremte deg :-)

hva heter de da?

og har du tenkt noe mer på gruppearbeid?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...