Gjest pampe Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Siden jeg ikke finner noe passende forum å spørre på, så får jeg spørre dere altvitende dolere: Bygger nytt hus, som mer eller mindre skal være lyst innredet på tak og vegger. Skal ha hvit kjøkken med kirsebærbenkeplate. Så 1000-kroners spørsmålet: Har dere noen tips til fliser på kjøkkenet (på veggen mellom plate og skap).... ?? Har fått for meg at jeg har lyst på sånn gammal murstein der...men får beskjed om at det ikke går....sukk....Anyone? 0 Siter
puttelull Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Vi er midt oppi dette, vi og. Skal hente Ikea-innredning på fredag (Adel bjørk), faktisk! Vi har malt perlefaspanel på kjøkkenet, lys Toscana, og skal ikke ha fliser mellom over- og underskap... Jeg har sett dette på et annet kjøkken, - og det var dritlekkert! I utgangspunktet tenkte vi på fliser i mange farger, altså 3-4 ulike flis, som skulle være spredt vilkårlig. Vi skal ha benkeplate i heltre bøk, men har altså valgt å utelate flisene inntil videre. Det er jo en enkel sak å legge flis senere, hvis det ikke blir noe fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.