Gå til innhold

En fyr tok bilde av meg med mobilen!?blæh

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen

Har noen andre opplevd dette?

Jeg ble direkte dårlig. Jeg satt på en kafe med en veninne. Fire gutter/menn satt på et bord litt lenger borte. Veninna mi gikk for å hente mer kaffi så satt jeg der da og glanet. Da så jeg han ene av guttene smilte til meg og ga meg et lite vink. Jeg glante selvsagt bort for jeg lurte på hva han ville. Da holdt han opp mobilen og tok tydeligvis et bilde.

Jeg ble sint men mest kvalm. Hva er det slags rare folk som holder på slik?

Har du gjort slik mot noen? Eller har du blitt tatt bilde av selv?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Humlepungen

Er du hun i reklamen eller *s*

Hehe, nei jeg ligner nok ikke på henne der. Hadde dessuten ikke slengt meg opp på panseret på bilen og tatt flere bilder av meg selv. Hadde vel heller slengt han på panseret og stappet mobilen oppi nesa hans

Gjest Humlepungen

Jeg har ikke kameramobil, men jeg flyr rundt med digitalkamera stort sett hver gang jeg er ute. Tar bilde av kjente og ukjente :)

Ikke ta bilder av ukjente. Det kan være drit ubehagelig for den det gjelder. Det spørs forresten hva hensikt du hadde med å ta bildet da...

Gjest Humlepungen

Skulle virkelig ikke vært lovlig med disse mobiltlf. med mms. Noe så ekkelt å bli tatt bilde av mot sin vilje. Men det er vel verre når de blir brukt til å ta bilder av nakne jenter/gutter på fest eller i dusjen.

Ja jeg syns slike mobiler er en uting. En hører jo ofte om griser som tar bilder av nakne kvinner eller barn

Annonse

Og disse spreke bertene tar du bilde av selvsagt? Øh, visste ikke at du hadde en tvilsom legning, soleil?

Jeg har nok ikke en slik fancy mobil, så det blir med tanken. :P

For å være litt seriøs:

Jeg syns det er ganske ekkelt å tenke på at en kan bli tatt bilde av i en slik situasjon og at bildene for eksempel kan legges ut på nettet slik at hvem som helst kan se dem.

Hva mener du med "tvilsom legning"? ;)

Gjest svar til deg

Jeg har nok ikke en slik fancy mobil, så det blir med tanken. :P

For å være litt seriøs:

Jeg syns det er ganske ekkelt å tenke på at en kan bli tatt bilde av i en slik situasjon og at bildene for eksempel kan legges ut på nettet slik at hvem som helst kan se dem.

Hva mener du med "tvilsom legning"? ;)

Tvilsom legning....eh..du er dame ikke sant? Og du sier du skal ta bilde av de snertne bertene i garderoben..?

Da tenkte jeg med en gang..."åja, dama er lesbisk så klart"...evt bifil, da...

Øh, jaja, jeg har sikkert missforstått som alltid :-)

Tvilsom legning....eh..du er dame ikke sant? Og du sier du skal ta bilde av de snertne bertene i garderoben..?

Da tenkte jeg med en gang..."åja, dama er lesbisk så klart"...evt bifil, da...

Øh, jaja, jeg har sikkert missforstått som alltid :-)

Jeg er ikke lesbisk, nei :)

Og du har forstått rett. Jeg er jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...