Gjest Dame52 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Noen som føler at dere trenger noen å gå tur med, komme seg ut i frisk luft og prate med andre? Kanskje danne en stavganggruppe? Jeg tror dette ville være bedre enn alle disse pillene vi dytter i oss. Ut i frisk luft......tiltak, greit nok det, men om vi er flere som pusher på hverandre er det lettere. Bor dere i Oslo 10 eller har mulighet til å komme dere til østmarka med bil eller off. fremkomstmiddel så meld dere.......send noen ord her 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe ) 0 Siter
Gjest Dame52 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe ) Hei Dorthe! Takk for svar, koselig. Det jeg tenkte på er skogsvei, men er grus. Altså ikke ulente stier. Håper å få med noen jeg da......... 0 Siter
Gjest Dame52 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hvis dere skal gå i skauen er jeg ikke interessert men hvis dere skal gå på asfaltert gangvei vil jeg gjerne være med. Og hvis det er om dagen og ikke i helga. Vanskelig? Neida men det må passe ) En ting til, det er snakk om hverdager, ikke helg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Hei Dorthe! Takk for svar, koselig. Det jeg tenkte på er skogsvei, men er grus. Altså ikke ulente stier. Håper å få med noen jeg da......... Grus blir ikke aktuelt ellers hadde jeg gjerne blitt med. 0 Siter
Gjest Dame52 Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Grus blir ikke aktuelt ellers hadde jeg gjerne blitt med. Synd det Dorthe. Er enkel vei å gå, men hjelper kanskje ikke for deg. Er vel en grunn for at du helst vil gå på asfalt. Allikevel, takk for at du lot høre fra deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.