Gjest detvardetjaa Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Jeg har en nettbutikk jeg gjerne vil andre skal finne. Hvor kan jeg legge ut den gratis? 0 Siter
molli Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Legg ut søkebegrep (ord) du vet er velkjente i søkemotorer. Gjerne mange varianter og beskrivelser av det du vil selge. Bruk hodet og tenk logisk. Hva ville DU skrevet inn i en søkemotor, for eksempel Google? La oss si du er såpekoker og lager hjemmelagde såper av naturlige oljer og slikt. Da passer du på å skrive det. "naturlige tilsetningsstoffer", "aromatiske dufter", "gave til kona", "skjemme bort og pleie deg selv", "lavendel", "rose"...også videre. Skjønte du hvor jeg ville? :-) Ellers må du bare starte med å legge nettadresse-linken til siden din i absolutt alle mail du skriver og sender. Be også vennene dine hjelpe deg å komme i gang, ved at de sender en "reklame"-mail til minst fem av sine venner igjen, med link til din side. Sånt sprer seg fort via jungeltelegrafen:-) 0 Siter
Gjest TrineNo Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Bytt reklame med andre hjemmesider! Og vurder å betale for reklame også, det er ikke alle som er like dyre, og i alle fall ikke på nettet. Det får du også trekt i fra på utgifter på firmaet. Vet ikke hva du driver med, men kanskje du kunne gi bort et produkt i premie til en konkurranse som går på nettet? Mange muligheter! 0 Siter
Gjest ikke fagperson Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Legg ut adressen her. Benytt også sjansen til å skrive adressen som signatur overalt hvor du skriver. Du blir nok sletta en del steder, men noen vil likevel rekke å lese det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.