Gå til innhold

Hvor kan jeg reklamere meg gratis?:0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legg ut søkebegrep (ord) du vet er velkjente i søkemotorer. Gjerne mange varianter og beskrivelser av det du vil selge.

Bruk hodet og tenk logisk. Hva ville DU skrevet inn i en søkemotor, for eksempel Google? La oss si du er såpekoker og lager hjemmelagde såper av naturlige oljer og slikt.

Da passer du på å skrive det. "naturlige tilsetningsstoffer", "aromatiske dufter", "gave til kona", "skjemme bort og pleie deg selv", "lavendel", "rose"...også videre.

Skjønte du hvor jeg ville? :-)

Ellers må du bare starte med å legge nettadresse-linken til siden din i absolutt alle mail du skriver og sender. Be også vennene dine hjelpe deg å komme i gang, ved at de sender en "reklame"-mail til minst fem av sine venner igjen, med link til din side. Sånt sprer seg fort via jungeltelegrafen:-)

Bytt reklame med andre hjemmesider!

Og vurder å betale for reklame også, det er ikke alle som er like dyre, og i alle fall ikke på nettet. Det får du også trekt i fra på utgifter på firmaet.

Vet ikke hva du driver med, men kanskje du kunne gi bort et produkt i premie til en konkurranse som går på nettet?

Mange muligheter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...