Gjest ukjent som alltid Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hvor kjøper Dolere klærne sine? Og hvilke merker er favoritter? 0 Siter
miramix Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Der det er billigst...blir en del H&M ja:-) Men er man fattig student så er man fatig student! 0 Siter
Hope Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kjøper av og til noe på H&M innimellom, men mest på PopIn, Vic, Match og Voice of Europe.Også handler jeg en del dyrt innimellom, men da helst i utlandet. Mine favorittmerker er Ralph Lauren, DKNY, CK og innen sport - Fila. :-) 0 Siter
magnolia Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jean Paul er mitt favorittmerke!! Ellers elsker jeg klærne på Mango. .......men H&M er greit å ty til når lommeboken er slunken :-) 0 Siter
Gjest snuppegurine Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jean Paul er mitt favorittmerke!! Ellers elsker jeg klærne på Mango. .......men H&M er greit å ty til når lommeboken er slunken :-) Klærne på Mango er bare for anorektikere ser det ut til.... Eller? 0 Siter
Gjest Konete, jeg? Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Kjøper av og til noe på H&M innimellom, men mest på PopIn, Vic, Match og Voice of Europe.Også handler jeg en del dyrt innimellom, men da helst i utlandet. Mine favorittmerker er Ralph Lauren, DKNY, CK og innen sport - Fila. :-) Lindex, Kappahl, Ellos. Noen sier dette er kjedelige klær. Syns de er kjempefine jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Vic, B-Young, Taxi, H&M, Kaffe, Only. Det er vel stort sett på disse jeg handler. De har mye fint der! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Den siste buksa kjøpte jeg på B-young og den er bare sååå god å ha på! Sitter som et skudd og ser bra ut også synes jeg. Ellers går det i Lindex, H&M, Cubus og de vanlige sjappene. 0 Siter
Bassisten Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det har blitt mykje Jack & Jones i det siste... 0 Siter
magnolia Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Klærne på Mango er bare for anorektikere ser det ut til.... Eller? Nei, absolutt ikke! Burde ta deg en tur i en av butikkene deres! Mye stilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.