Gå til innhold

FÅ VEKK HUNDEN FRA ANNONSEN! Jeg skvatt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk helt vondt i magen! - Kan da ikke væer helt klokt med sånne annonser. Jeg er livredd sånne hunder. Liker bare hunden til Raglan jeg :-)

Jeg satt her og prøvde være stille for å få babyen til å sove, tastet så forsiktig forsiktig på tastaturet...og så kom den greia, hadde det ikke vært rygglene på stolen så hadde jeg gått i bakken...trøtt er jeg og, og totalt uforberedt!

Tips: I C:\Windows\System32\Drivers\Etc\ finner du en fil som heter HOSTS. Åpne den i Notepad, og legg til følgende linje nederst:

127.0.0.1 vg.ad.asap-asp.net

Lagre filen, og pass på at den ikke får etternavnet .txt (du må skru på visning av alle filetternavn for å gjøre dette)

Vips, hund borte. Du må antakelig omstarte nettleseren for at det skal funke.

Dette kan selvsagt gjøres for alle andre reklameservere også. Det kan ofte være vanskelig å finne ut hvilken server reklamen ligger på, fordi reklamene ofte blir generert med javascript, og når det er flash-filer går det ikke an å høyreklikke på dem for å få opp egenskaper med adresse. Da må man finlese koden (eller bruke Mozilla sin DOM inspector) for å finne adressen.

Annonse

Hvilken hund? Jeg leter og leter, men finner ingen hund...

*...jeg vil også se hunden!...*

Blir nysgjerrig siden det virker som om alle andre enn meg ser denne annonsen.

tippe-annonse øverst på vg.no. Den bjeffer hvis du holder musen over. Av og til er det andre annonser, men de lager lyd de også...

Tips:

Installer Norton Internet Security og slå på "Ad blocking".

Prøv evt. AdShield, den funka også bra her hos meg. http://www.ad-shield.com/download/index.html

Popupstopper funker bra til nettopp popups. http://www.popupstopper.com/product_psfree.html

Tips: I C:\Windows\System32\Drivers\Etc\ finner du en fil som heter HOSTS. Åpne den i Notepad, og legg til følgende linje nederst:

127.0.0.1 vg.ad.asap-asp.net

Lagre filen, og pass på at den ikke får etternavnet .txt (du må skru på visning av alle filetternavn for å gjøre dette)

Vips, hund borte. Du må antakelig omstarte nettleseren for at det skal funke.

Dette kan selvsagt gjøres for alle andre reklameservere også. Det kan ofte være vanskelig å finne ut hvilken server reklamen ligger på, fordi reklamene ofte blir generert med javascript, og når det er flash-filer går det ikke an å høyreklikke på dem for å få opp egenskaper med adresse. Da må man finlese koden (eller bruke Mozilla sin DOM inspector) for å finne adressen.

Har du flere tips en kan legge inn der?

Jeg har hatt trøbbel med doubleclick, men har de der, men det ser ikke ut tii å funke helt..

127.0.0.1 ad.no.doubleclick.net

127.0.0.1 doubleclick.net

Det er noe med fastclick(?) også, som jeg finner med spybot rett som det er.

Hvordan legge inn den? Hva skriver jeg, mener jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...