maiken76 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 hestehale kan jeg skjønne, men musefletter?? 0 Siter
vin Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Ser du har stilt spørsmålet her også :http://www.strandli.no/~stalleland/littom/musefletter.html ;o) Nei , jeg vet ærlig talt ikke... 0 Siter
maiken76 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Bra det ikke bare er jeg som lurer på noe så teit.. 0 Siter
maiken76 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Fordi de er så små! :-) hehe.. men de er da ikke alltid det heller.. ikke proposjonalt i forhold til hestehalen hvertfall.. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Ja det kan man lure på! Lurer på sånne rare ting jeg og... : ) Hvorfor heter det da Pigtailes på engelsk? Grisehaler og musefletter... Hmm.. ser ikke helt sammenhengen! Lurer også på hvordan det er mulig å fortsatt ha så mye hår på huet når jeg drar ut en håndfull to ganger om dagen etter jeg har gredd meg... jeg mister MYE hår, men det virker som om det er like mye på huet mitt og håret er langt.. hvorfor blir man ikke skalla til slutt? Det vokser jo ut nytt, men det er jo ikke langt... ??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.