Gå til innhold

Hvor lenge synes du at man bør ha en stilling før man får barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Ansatt i ny fast stilling som begynner å bli verpesyk

Innlegget er også på Foreldre og småbarn, men de var ikke kritiske nok der inne. ;-)

Nå trenger jeg innspill fra alle kritiske røster:

Hvor lenge synes du at man bør være i en stilling før man føder? Vær ærlig og kritisk, takk! :-) Jeg vil gjerne vite hva de mest kritiske mener!

1 år?

2 år?

3 år?

Fortsetter under...

Jeg fikk en jobb og oppdaget at jeg var gravid før første dag på jobb. Det var ikke direkte planlagt, vi hadde vært uforsiktige.

Pinlig i grunnen og de behandlet meg dårlig. Jeg hadde nok jobbet i hvert fall et halvt år før jeg prøvde å bli gravid.

Hvis du er ansatt i en stilling ser jeg ingenting i veien for at du blir gravid. Noen blir det uten å planlegge det. Jeg ville kanskje ikke snakket om graviditetsplanene på jobben, men du vet ikke hvor lang tid det tar deg å bli gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...