Gjest Ansatt i ny fast stilling som begynner å bli verpesyk Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Innlegget er også på Foreldre og småbarn, men de var ikke kritiske nok der inne. ;-) Nå trenger jeg innspill fra alle kritiske røster: Hvor lenge synes du at man bør være i en stilling før man føder? Vær ærlig og kritisk, takk! :-) Jeg vil gjerne vite hva de mest kritiske mener! 1 år? 2 år? 3 år? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg fikk en jobb og oppdaget at jeg var gravid før første dag på jobb. Det var ikke direkte planlagt, vi hadde vært uforsiktige. Pinlig i grunnen og de behandlet meg dårlig. Jeg hadde nok jobbet i hvert fall et halvt år før jeg prøvde å bli gravid. 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Det vil vel også spille en rolle hvor gammel du er.Er du 19 eller om du har passert 35. Hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hvis du er ansatt i en stilling ser jeg ingenting i veien for at du blir gravid. Noen blir det uten å planlegge det. Jeg ville kanskje ikke snakket om graviditetsplanene på jobben, men du vet ikke hvor lang tid det tar deg å bli gravid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.