Gjest ikke signatur her Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 ... den kjørte et sted, så tilbake til utgangspunktet SÅ til byen! Så det ble en laaaang busstur på meg. Busstidene og rutene er lagt om til det ugjenkjennelige, og man aner nesten ikke hvor man ender... Dritlei. 0 Siter
Gjest utmarka Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Jadda, jadda, dere har i det minste en buss.............. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Æsj. Jeg trodde du hadde sittet 30 min ekstra på bussen fordi sjåføren eller en annen passasjer var så stilig... ;o) 0 Siter
Gjest ikke signatur her Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Æsj. Jeg trodde du hadde sittet 30 min ekstra på bussen fordi sjåføren eller en annen passasjer var så stilig... ;o) Hadde det bare vært så vel! Nei bussen pleier å kjøre ut et sted noen ganger før den kjører til byen. Men denne gangen kjørte den tilbake igjen til her jeg bor og SÅ til byen.. Og den stoppet på ALLE stopp, og jeg måtte sånn på do.. Og bussen humpet selvsagt. Har du kanskje tatt buss litt lenger pga kjekk bussjåfør? 1 time var leeenge å sitte i bussen. Forresten om den kjører rett til byen tar det kun 10-15 min. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Hadde det bare vært så vel! Nei bussen pleier å kjøre ut et sted noen ganger før den kjører til byen. Men denne gangen kjørte den tilbake igjen til her jeg bor og SÅ til byen.. Og den stoppet på ALLE stopp, og jeg måtte sånn på do.. Og bussen humpet selvsagt. Har du kanskje tatt buss litt lenger pga kjekk bussjåfør? 1 time var leeenge å sitte i bussen. Forresten om den kjører rett til byen tar det kun 10-15 min. Hadde jeg vært i det rette humøret så hadde jeg absolutt vært troende til å ta bussen noen holdeplasser lenger på grunn av en kjekk sjåfør eller medpassasjer! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.