Gå til innhold

Siste kveld med Internett

Anbefalte innlegg

Jeg har en underlig følelse i kveld. Abonnementet mitt på Internett opphører i natt fordi jeg har sagt opp i forbindelse med at vi snart skal flytte, det er usikkert når vi blir online igjen...hjelp! Det føles som om jeg skal avslutte en del av mitt liv jo! Tilbake til steinalderen eller no. Har på følelsen at jeg er innom sider for siste gang og sånt, nesten som om jeg skal dø i morra, nesten som å slutte å røyke, uff, denne følelsen var verre enn jeg hadde trudd!

Har jeg virkelig blitt såååå avhengig? Det værste er at jeg fortsatt får brukt Internett på jobb, men det blir lixom ikke det samme dah.....

Ønsk meg lykke til :-O

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/126533-siste-kveld-med-internett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...