Gå til innhold

På god vei med julehandel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempedeilig, har handlet til fire tantebarn og har bare mamsen (søs og jeg skal spleise på tv ) og mine egne småtroll igjen.

Neste handletur blir til fredag,regner med å gjøre meg ferdig da.

Deilig å være tidlig ute for en gangs skyld...du da?

Hilsen...

Videoannonse
Annonse
Gjest elisabeth
Skrevet

imponerende!

jeg burde vel begynne snart...! har mange søsken, mamma, pappa, kjæreste, tanteunger og venner jeg må kjøpe til.. tenkte jeg skulle begynne neste helg. håper jeg klarer å få unna litt da!

Kizza1365380506
Skrevet

Er ferdig med de jeg skal sende. Har bare de "verste" igjen. De som er i aldren hvor en aldri vet hva de vil ha. Får bli gavekort på en musikk/cd butikk. Tror jeg.

Mvh

Gjest god helg
Skrevet

Har kjøpt gjennom året, så ikke alt kommer på en gang. Finner jeg noe fint en dag jeg handler, kjøper jeg det. Godt.. for nå har vi lite penger.

Gjest uten signatur
Skrevet

Fikk handla til fem tantebarn på en liten stund i går. Deilig! Vi kjøper ikke til de voksne i familien. Så da har jeg bare noen små venninnegaver igjen. Pluss mine egne bortskjemte tenåringer da.

Skrevet

Har kjøpt gjennom året, så ikke alt kommer på en gang. Finner jeg noe fint en dag jeg handler, kjøper jeg det. Godt.. for nå har vi lite penger.

Det er slik du gjør jeg planlegger hvert år det, men som jeg ikke får gjennomført :)

Gjest god helg
Skrevet

Det er slik du gjør jeg planlegger hvert år det, men som jeg ikke får gjennomført :)

Så start nå i januar, du kan få mye fint på salg:) I gavebutikken her har de ting til halv pris noen ganger, og da kan jeg se om jeg finner noe. Så legger jeg det i en eske i skapet.. Har også kjøpt noen bamser til 70% avslag og barnebøker på tilbud. Ellers om jeg finner noe jeg tror den eller den vil bli glad for kjøper jeg det, selv om det er mars eller mai..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...