Gjest dummis Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Jeg er talentløs med tusen tommeltotter..noen som kan instruere meg litt? Cathrine 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Se i siden på telefonen, om det er et lite hakk. 0 Siter
Gjest dummis Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Se i siden på telefonen, om det er et lite hakk. ja? det er et slags hakk der ja..men jeg kan ikke med min blonde hjerne skjønne hvordan jeg kan åpne dekslet? 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 ja? det er et slags hakk der ja..men jeg kan ikke med min blonde hjerne skjønne hvordan jeg kan åpne dekslet? Putt neglen din der og prøv å lirke lokket av. 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Det er en lite plastdings nederst på baksiden, press den inn om skyv dekselet oppover. Framsiden løsner du først nede, så lirker du den av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.