Gjest tarantino Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Den ble helt vassen.... Ble laget rett og slett for tynt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 *Ler* Du kan lage gele i akkurat den formen du vil, du har nok hatt i for mye vann eller for lite gelatin (om den er helt hjemmelaget). 0 Siter
Gjest tarantino Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 *Ler* Du kan lage gele i akkurat den formen du vil, du har nok hatt i for mye vann eller for lite gelatin (om den er helt hjemmelaget). Jeg mener jeg tok i rett mengde vann... Den jeg laget i en skål ble fin, den jeg laget i en avlang lav plastdims ble altså ikke helt vellykket. Og geleen var ikke hjemmelaget. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Jeg mener jeg tok i rett mengde vann... Den jeg laget i en skål ble fin, den jeg laget i en avlang lav plastdims ble altså ikke helt vellykket. Og geleen var ikke hjemmelaget. Gelatin kan reagere med enkelte typer nonstick-bellegg, og enkelte typer plast. Eneste "redningen" da er å ha i mer gelatin og bytte form. Glass er som regel en sikker vinner. 0 Siter
Gjest tarantino Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Gelatin kan reagere med enkelte typer nonstick-bellegg, og enkelte typer plast. Eneste "redningen" da er å ha i mer gelatin og bytte form. Glass er som regel en sikker vinner. Det var nok plasten, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.