Gjest maria83 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hei jeg har et stort problem; jeg blir aldri mett!!! hvis jeg en sjelden gang blir det må jeg spise masse søtt eller mye av mat med stivelse. det tærer på psyken! har slanket meg litt i en periode ved å kutte ned på karbohydrater. har også trent en del! i de siste ukene har jeg begynt på krom tabletter, men det har ikke hjulpet!! hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet ? kan det ha noe med kosthold å gjøre ? mvh marianne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insulinresistens? Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Se svaret om insulinproblemer i denne tråden: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1896899 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Når det gjelder krom så må du opp i minst dobbelt dose av det som står på pakningen. Dessuten kan det være greit å dele dosen slik at du tar en dose på morgenen og en etter middag. Da kan du tøyle søthungeren som kommer på kvelden også. Men prøv det litt fram når det gjelder dosen. Ta gjerne 3dobbel dose en periode om det hjelper deg bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest råkost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg hadde det som deg for mange år siden, det var ikke noe moro. Husker jeg gjorde flere ting for å rette på det, vet ikke hva som hjalp mest: - begynte å spise mer middag fra ferske råvarer, grønt, frukt, mindre brødmat og posemat - begynte med mer råkost, dvs knaske ukokte gulrøtter, salat etc - gikk over fra mat basert på hvitt mel til grovbrød, havregryn etc - telte ikke kalorier, men gikk en lang tur om kvelden i stedet for kveldsmåltidet, da forsvant sulten. - innså etter hvert at jeg var ganske stresset, og hvorfor, og at dette innvirket på sulten. Kom over på et liv som passet meg bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.