Gå til innhold

Tvangstanker og -handlinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tja... sære og sære.. Samboern min må bre over meg og så MÅ jeg ha nattasuss på hodet. : )Litt vann og leppepomade.. Så kan jeg sove... MÅ ikke da, men er vel litt bortskjemt akkurat der. Men han gjør alltid det hvis han ikke legger seg sammen med meg.

Har alltid et glass vann på nattbordet, enten jeg drikker det eller ikke. Er ofte tørst på kvelden/natta.

Leppepomade må jeg alltid ha i nærheten, ellers blir jeg desperat.. Er desverre avhengig av det, vært det siden ejg var 12 og brukte unødvendig mye hele tiden. Så får nesten panikk hvis jeg ikke finner den. Har alltid en ekstra i skapet på badet.

Fra jeg var liten har jeg måttet telle til hvor gammel jeg er , ved enkelte anledninger ;o)

Nå som jeg er 31 år , teller jeg til 31 før jeg skrur av kranen , mikrobølgeovnenen , platen , tv , før jeg ringer på ei dør , osv , osv...

Har gjort dette fra jeg var 7 år gammel.

Ganske komisk i grunnen!

Gjest kroppogsjel

Fra jeg var liten har jeg måttet telle til hvor gammel jeg er , ved enkelte anledninger ;o)

Nå som jeg er 31 år , teller jeg til 31 før jeg skrur av kranen , mikrobølgeovnenen , platen , tv , før jeg ringer på ei dør , osv , osv...

Ganske komisk i grunnen!

he he he. Ser for meg deg på heimen i en alder av 84...... LOL

Gjest Pricilla

Ganske komisk i grunnen!

Hæ? Er det sant??? Jøss... : )

Annonse

laguna1365380434

Jeg har partalls oppheng..Og så liker jeg alfabetisering, og systemer etter farger og slikt..:-o

Det er litt pussig, for jeg kan ha det relativt kaotisk sånn ellers, men ting og tang skal plasseres skikkelig og der de bor når det først ryddes, og saker og ting kan IKKE være med andre saker og ting som ikke passer.

Det plager meg litt om det blir uorden i disse systemene..(med måte, men jeg må ordne det igjen, iallefall i løpet av et par-tre dager..)

Også vil jeg helst sitte med kjøre rettning på tog og trikk, også må jeg banke i bordet for å hindre ulykker..

Jeg har sikker noen andre corks også, men det er i grunn bare den første jeg tenker litt over sånn til daglig..

Typen, på sin side, er en manisk kontakt utnapper..

Jeg tror de fleste har sitt, i mer eller mindre grad. Det kommer gjerne frem sånn litt ut på kvelden;)

Jeg har partalls oppheng..Og så liker jeg alfabetisering, og systemer etter farger og slikt..:-o

Det er litt pussig, for jeg kan ha det relativt kaotisk sånn ellers, men ting og tang skal plasseres skikkelig og der de bor når det først ryddes, og saker og ting kan IKKE være med andre saker og ting som ikke passer.

Det plager meg litt om det blir uorden i disse systemene..(med måte, men jeg må ordne det igjen, iallefall i løpet av et par-tre dager..)

Også vil jeg helst sitte med kjøre rettning på tog og trikk, også må jeg banke i bordet for å hindre ulykker..

Jeg har sikker noen andre corks også, men det er i grunn bare den første jeg tenker litt over sånn til daglig..

Typen, på sin side, er en manisk kontakt utnapper..

Jeg tror de fleste har sitt, i mer eller mindre grad. Det kommer gjerne frem sånn litt ut på kvelden;)

Orker du å komme og sytematisere litt her før visning da *spør veldig pent*

Jeg fikk nemlig leiligheten rundt hjørnet :o)

Annonse

Gjest nickdukke

Tja... sære og sære.. Samboern min må bre over meg og så MÅ jeg ha nattasuss på hodet. : )Litt vann og leppepomade.. Så kan jeg sove... MÅ ikke da, men er vel litt bortskjemt akkurat der. Men han gjør alltid det hvis han ikke legger seg sammen med meg.

Har alltid et glass vann på nattbordet, enten jeg drikker det eller ikke. Er ofte tørst på kvelden/natta.

Leppepomade må jeg alltid ha i nærheten, ellers blir jeg desperat.. Er desverre avhengig av det, vært det siden ejg var 12 og brukte unødvendig mye hele tiden. Så får nesten panikk hvis jeg ikke finner den. Har alltid en ekstra i skapet på badet.

Stakk ikke fyren din sin kos?Har han returnert med halen mellom beina?

Da jeg var lita jente hadde jeg en fin rød sykkel, med en gammel grå sykkelås. Den var ikke samarbeidsvillig når jeg skulle ha den opp, så jeg kunne stå i opptil ½ t. (føltes iallafall slik) får å få låst den opp. Jeg var bare nødt! Husker ikke helt om det var noen negative konsekvenser hvis jeg ikke fikk det til.

Jeg hadde også noen plater i mykt, godt stoff. Disse platene var oppdelt i puslebiter, og man skulle sette dem sammen til kuber. Disse var jeg veldig glad i (de var så gode å ta på, og fargene var så fine), og ville ikke låne bort til noen, for de kunne komme til å ødelegge systemet mitt; etter å ha laget kube, så skulle jeg lage plate, og etter plate kom kube igjen osv osv.

Fikk veldig dårlig samvittighet da jeg hadde sagt nei til å låne bort denne platen... Veldig dårlig samvittighet. Huff, skammer meg ennå. NHD, er du her? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...