Gå til innhold

Fikk reise-informasjon (Kina) idag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi bruker også AF og er registrert i mai. Så morsomt å se folk i samme gruppen. De fleste jeg har sett reiser med VB. Kanskje vi blir reisefølge?

Hei,

Det er flere her som adopterer gjennom Af, - det er kanskje ikke alltid det kommer så godt fram.

Vi fikk tildeling nå på onsdag, og håper å reise tidlig i januar, helst igår (!), eller i julen, - men DET er vel å være vel optimistisk :0)

Jeg tror mai-gruppen får tildeling i desember!

Lykke til videre :0)

Vennlig hilsen

Gjest Tørr ikke tro det enda :-)

Hei!

Enig dette er utrolig spennende... Jeg er VB mai-03 og regner med å få tildeling i desember (21.12??). Kan hende er det verdens beste julegave som kommer til oss....

Hilsen forventningsfulle

Jeg er også så spent - siden vi er i mai 03.

Hva kommer det av at så mange tror nå tildelingene kommer i desember, har noen av avdelingene gått god for det?

Eller er det magefølelsen?

Hei til alle. Vi er i inoradopts mai-03 gruppe og fra landansvarlig der har vi fått beskjed om følgende:

"Vi har ennå ikke fått noen beskjed vedr. april/mai. For vårt vedkommende vil det hvis disse blir slått sammen, være snakk om flere grupper. Det vil også kunne være tildelinger fra forskjellige provinser da (til de forskjellige gruppene). Det er også da mulig at det vil bli forskjellige reisetidspunkter selvom tildelingene kommer samtidig.

Jeg forventer ikke flere tildelingsrunder før jul."

Vi kan imidlertid alltids håpe at tildeling blir årets beste julepresang !!

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...