Gå til innhold

Nick på dol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• MsSophie

8

• Vincent

7

• McLoud

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Første delen av nicket mitt er mr, det betyr at jeg er en mann. De to x'ene betyr at jeg har to fornavn.

Jeg har hatt dette nicket her inne siden i 1998. Hvor mye det betyr? Tja, ikke all verden kanskje, men jeg ønsker å beholde det. Jeg står jo for noe her inne, på godt og vondt sikkert, så på den måten betyr det jo at dette er meg.

Annonse

Jeg aaaante ikke hva jeg skulle ha. Først hadde jeg sånne a la "jente18" osv (var 18 da jeg var innom her første gangen). Så tenkte jeg litt, og tenkte på forskjellige blomster. Tusenfryd ville jeg ha i brudebuketten min da jeg var liten, altså daisy. Jeg er ikke kåt på Donald hvis det er noen som trodde det var derfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...