Gå til innhold

Nick på dol

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Så du heter:

A GAL NU

A GAL UN

A LAG NU

A LAG UN

A AN LUG

A AN GUL

ALGA NU

ALGA UN

GALA NU

GALA UN

LAGUNA

ALA GUN

ALA GNU

ANA LUG

ANA GUL

GAUL AN

eller rett og slett

ANLAUG?

eller ANAL GU

guh! ;0)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• MsSophie

8

• Vincent

7

• McLoud

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest signe signatur
Skrevet

Huldra var navnet på vedlegget i en mail -ei svær F**** om du kjsønner! :-)

jeg ksjønner nå ;0)

Skrevet

Nicket mitt er bare for morro skyld, og jeg tror ikke jeg vil fortelle alle her hvorfor jeg bruker det - men noen vet det.

Gjest uten signatur
Skrevet

På grunn av at jeg er lite kreativ.

Det er ett anagram.

Nicket ditt har bestandig fått meg til å tenke på en turkis tropisk lagune...

Trodde det var derfor du hadde det jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Nicket ditt har bestandig fått meg til å tenke på en turkis tropisk lagune...

Trodde det var derfor du hadde det jeg.

Neida, ikke noe så spennende, kun mangel på fantasi;)

Skrevet

Første delen av nicket mitt er mr, det betyr at jeg er en mann. De to x'ene betyr at jeg har to fornavn.

Jeg har hatt dette nicket her inne siden i 1998. Hvor mye det betyr? Tja, ikke all verden kanskje, men jeg ønsker å beholde det. Jeg står jo for noe her inne, på godt og vondt sikkert, så på den måten betyr det jo at dette er meg.

Skrevet

Fordi da jeg skulle velge nick, satt jeg i 15 minutter før jeg fant et ingen andre hadde.

Skulle bytte det når jeg fant noe bedre, men nå er jeg jo bare rufsetufsa... :-)

Skrevet

Fordi jeg har kallt datteren min dette i alle år,

Det er ikke fordi jeg er så lik Dorthe Skappel;o)

Og bra er det.. For etter å ha sett Tommys popshow gremmes jeg mer og mer over den dama der. UFF!

Skrevet

Noe skal man jo kalle seg. Og når man først har brukt det en stund blir det vanskelig å bytte.

Skrevet

Fordi jeg har striper i håret og er vanskelig å ha med å gjøre:-)

Skrevet

Vet ikke. Nicket er for gammelt til at det kan skiftes ut.

Gjest strandhai
Skrevet

Sier ikke det seg selv? Kom igjen a, tenk!

strand....

hai......

Jeg er for øvrig å finne i havet, svømmebasseng, badekar eller andre steder med relativt høy fuktighet stort sett gjennom, hele året!:)

Skrevet

Nicket mitt er bare for morro skyld, og jeg tror ikke jeg vil fortelle alle her hvorfor jeg bruker det - men noen vet det.

...

Skrevet

Nicket tok jeg etter å ha vrengt hodet en times tid for å finne på noe kreativt og smart....noe jeg ikke greide.... dette var i 1998 og siden har det vært April.

Grunnen; har bursdag i april...

Skrevet

Jeg aaaante ikke hva jeg skulle ha. Først hadde jeg sånne a la "jente18" osv (var 18 da jeg var innom her første gangen). Så tenkte jeg litt, og tenkte på forskjellige blomster. Tusenfryd ville jeg ha i brudebuketten min da jeg var liten, altså daisy. Jeg er ikke kåt på Donald hvis det er noen som trodde det var derfor.

Skrevet

Ja, huff - *rødme* og når etternavnet er som det er også -

*grine*

Jeg synes du bør kontakte en advokat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...