pus Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei Jeg er på slanker'n for tiden. Har holdt på en uke. Og har vært veldig flink = motivert :-) Men i går var jeg på fest og spiste og drakk alkohol. Faktisk så skal jeg noe hver helg fremover, og lurer da på om den ene dagen i uka er veldig ødeleggende for det vekttapet jeg har oppnådd ?? Altså, legger jeg da på meg litt igjen ? Eller går vektnedgangen bare litt saktere ? ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mhrr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan ikke leve konstant på slankekur. Det er hva du gjør i hverdagen som teller. Om du skjeier ut i helgen og så tar deg sammen igjen i uka så går det greit forde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan ikke leve konstant på slankekur. Det er hva du gjør i hverdagen som teller. Om du skjeier ut i helgen og så tar deg sammen igjen i uka så går det greit forde. Det asom er med meg om jeg drikker alkohol er at jeg legger på meg 2 kg bare påden dagen, pga. vann i kroppen mm. så da vinningen hele tiden opp i spinningen, og jeg må la være å drikke alkohol om jeg ønske rå gå ned i vekt, mer enn bare fo å ha to å legge på meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hipp som happ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det asom er med meg om jeg drikker alkohol er at jeg legger på meg 2 kg bare påden dagen, pga. vann i kroppen mm. så da vinningen hele tiden opp i spinningen, og jeg må la være å drikke alkohol om jeg ønske rå gå ned i vekt, mer enn bare fo å ha to å legge på meg... Jo, men vannet renner ut igjen Fettvekta er det som gjelder. Alle har mer eller mindre vann i kroppen til ulike tider. Så fort en spiser mye karbohydratrik mat suger kroppen til seg vann, men gir slipp på dette når en begynner å spise sunt/normalt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.