Ulv I Faarikaal Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 En liten tass jeg kjenner gjemmer den alltid på samme sted heldigvis: i lekekassa i håp om at den skal inngå i hennes samling. Hun kaller den for "Fjertetrollet". Det beste hun vet er merkelig nok "brokodille" ofte også kalt brokkoli. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Hær e det nåkka.. Herregud...nå svirrer det film av den dama i hodet mitt. *flirer* 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Herregud...nå svirrer det film av den dama i hodet mitt. *flirer* Hainn har blåe øya å litt for korte bokse.. Slenger meg på jeg.. *hi-hi* 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Jeg tror den ligger oppe på baderomsinnredningen jeg. Aner ikke hvorfor jeg tror det, men det kommer frem sånne "bilder i hodet" når jeg tenker på det.....:-) Tullebukk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.