Gjest fortvilet..! Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 For å passe kjolen min! Det er en omsydd kjole etter min bestemor, og det betyr mye at jeg har den på fordi hun er gammel, bor på sykehjem og dette blir nok hennes siste jul i lag med oss.. Men altså..Jeg jobber som salgskonsulent og vanligvis består menyen av mye restaurantmat og sjokolade. Jeg tror ikke på pulverkurer eller dietter, men kan det skade med en LITT intensiv kur for en uke eller så? Jeg vurderer å bytte ut et par måltider med nutribarer, fordi det er uaktuelt å drasse rundt på brødskiver og salater. Dessuten har jeg tenkt å drikke Én kaffe latte om dagen og trene én time om dagen. Noen erfarne slankere som kan hjelpe meg litt? Vil gå ned uten å sulte meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hipp som happ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvis disse 3 kiloene skal av kun for å glede din bestemor så kan du vel hive deg på en usunn kort pulverkur (1-2 uker) slik at du får på deg kjolen. Er dette derimot kiloer som du vil ha av for godt må du nok ta det gradvis og mer moderat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline_1 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 nutribarene synes jeg er helt glimrende! planen din ser meget bra ut synes jeg og jeg tror du vil klare å minske livvidden, men husk at når du trener så vil du ikke gån ned like mange gram fordi muskler veier mere enn fett, men du vil bli slankere, så stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berta Blå Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Et år klarte jeg å "krympe" inn i en kjole på en uke (uten å gå ned mye i vekt) gjennom å konsekvent kutte ut salt i maten og ferdigprodukter (som inneholder mye salt). Jeg har også hørt at en krem (husker ikke hva den heter, men du får kjøpt den på Cubus, og den koster ca 800 kr) skal hjelpe bra som en intensivkur idet den hjelper cellene med å skille ut avfallsstoffene (som egentlig bare ligger der og "tar opp plass"). Jeg har ikke prøvd den selv, men har sett resultatene hos en venninne, og det kan vel være verdt noen hundrelapper?? Lykke til uansett :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
logg1365380613 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvis disse 3 kiloene skal av kun for å glede din bestemor så kan du vel hive deg på en usunn kort pulverkur (1-2 uker) slik at du får på deg kjolen. Er dette derimot kiloer som du vil ha av for godt må du nok ta det gradvis og mer moderat. Hvis det er rundt midjen du vil att disse kiloene skal forsvinne virker det veldig bra med sit-ups før du har spist frokost om morgenen. Bytt ut skiver med grovt knekkebrød...nutribar smaker forferdelig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.