Gå til innhold

Hard, "sovende" og nummen tå etter insektsbitt?

Anbefalte innlegg

Under overnatting på et lugubert backpacker-motell i Brasil (Florianopolis), merket jeg at noe stakk meg i stortåen. Dette var for tre dager siden nå. Ser ut som et stikkmerke, og tåen kjennes nummen og prikkende. Ingen andre synlige tegn. Den viser hittils ingen bedring.

Tanken slo meg at jeg kunne ha blitt bitt av en "bedbug", men om den kan bite seg gjennom den harde huden i en stortå vet jeg ikke. Er ute og reiser i Paraguay nå, og er derfor veldig takknemlig for svar.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er et par uker siden jeg pådrog meg dette nå. Hadde håpet at det skulle gå over av seg selv, men tåa kjennes noe verre, og er iferd med å bli gaske så plagsom. Velger derfor å betale for kommentar fra ekspert innen reiseplager.

Er et par uker siden jeg pådrog meg dette nå. Hadde håpet at det skulle gå over av seg selv, men tåa kjennes noe verre, og er iferd med å bli gaske så plagsom. Velger derfor å betale for kommentar fra ekspert innen reiseplager.

Hva med å komme seg til lege? Det hadde vært mye tryggere for deg selv, for da hadde du kunne fått behandling med det samme om det trengs...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...