Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Om det hadde vært statistisk materiale i 1937 så ville det fremdeles IKKE vært noen grunn til å trakassere jødene, akkurat som det ikke finnes noen grunn til å trakassere muslimer i 2003.

Den nye trakasseringen av jøder over hele Europa er det i hovedsak muslimer som står for.

Det blir meningsløst å sammenligne kritikk av totalitære, muslimske krefter med jødeforfølgelsene for 60 år siden.

Skal du lete etter fellestrekk, kan du derimot se likhetstrekkene mellom dagens muslimsk jødeforfølgelse og nazi-tysklands herjinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Om det hadde vært statistisk materiale i 1937 så ville det fremdeles IKKE vært noen grunn til å trakassere jødene, akkurat som det ikke finnes noen grunn til å trakassere muslimer i 2003.

Som vanlig har du ikke svart på det jeg spurte deg om.

Så jeg gjentar:

Var det noen reel grunn til å kritisere og advare mot jødene i 1937? Forelå det noe statistisk materiale i 1937 som viste at jødene var mer kriminelle enn "andre" i 1937?

Er det noen reel grunn til å kritisere importen av kriminalitet og advare mot denne nå? Foreligger det noe statistisk materiale nå som viser at en del innvandrere er overrepresentert på kriminal statistikken, og således utgjør et voksende problem som det kan være fornuftig å se nærmere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - jeg knebler ingen. Og du har fremdeles ikke påvist en eneste løgn.

Jeg har gjentatte ganger påvist en rekke av dine løgner her Sør.

At du stadig vekk forsøker å bortforklare det gjennom å komme med nye løgnaktige påstander er vi svært godt vant med her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye trakasseringen av jøder over hele Europa er det i hovedsak muslimer som står for.

Det blir meningsløst å sammenligne kritikk av totalitære, muslimske krefter med jødeforfølgelsene for 60 år siden.

Skal du lete etter fellestrekk, kan du derimot se likhetstrekkene mellom dagens muslimsk jødeforfølgelse og nazi-tysklands herjinger.

Nei, det er helt på sin plass å sammenligne trakassering av uskyldige i 1937 med trakassering av uskyldige i 2003.

Om de er jøder, muslimer eller buddhister er selvsagt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig har du ikke svart på det jeg spurte deg om.

Så jeg gjentar:

Var det noen reel grunn til å kritisere og advare mot jødene i 1937? Forelå det noe statistisk materiale i 1937 som viste at jødene var mer kriminelle enn "andre" i 1937?

Er det noen reel grunn til å kritisere importen av kriminalitet og advare mot denne nå? Foreligger det noe statistisk materiale nå som viser at en del innvandrere er overrepresentert på kriminal statistikken, og således utgjør et voksende problem som det kan være fornuftig å se nærmere på?

Er det noen grunn til å føde gutter når vi vet at 95% av kriminalitet blir utført av menn?

Din "sammenligning" av jøder og kriminelle er usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt på sin plass å sammenligne trakassering av uskyldige i 1937 med trakassering av uskyldige i 2003.

Om de er jøder, muslimer eller buddhister er selvsagt irrelevant.

Det man forsøker å formidle til deg er at det er muslimene som står for den "nye" trakasseringen av jøder. I tillegg vet vi jo hvordan de behandler kvinner, "vantro" og avvikere av forskjellig slag.

Dette svineriet bør det være en plikt å advare mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen grunn til å føde gutter når vi vet at 95% av kriminalitet blir utført av menn?

Din "sammenligning" av jøder og kriminelle er usmakelig.

Kan du vise meg hvor jeg sammenlikner jøder og kriminelle her?

Poenget mitt var jo nettopp å vise det motsatte, men du kommer med de vanlige løgnaktige påstandene som alltid.

Dette er et sitat fra en annen her på DOL:

"Rasistanklager er en måte å stigmatisere meningsmotstandere på.

Om de er usanne og blir godtatt, kan konsekvensen bli press på politikere for tiltak. Resultat kan bli innskrenket frihet (spesiellt ytringsfrihet) for den som blir anklaget. Jeg tror det er målet med usanne rasistanklager."

Og det er en svært god beskrivelse av deg, og din måte å forsøke å hindre ytringsfriheten på.

Noe som vi også har diskutert i denne tråden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man forsøker å formidle til deg er at det er muslimene som står for den "nye" trakasseringen av jøder. I tillegg vet vi jo hvordan de behandler kvinner, "vantro" og avvikere av forskjellig slag.

Dette svineriet bør det være en plikt å advare mot.

Kjenner du igjen noen i denne beksivelsen her:

"Rasistanklager er en måte å stigmatisere meningsmotstandere på.

Om de er usanne og blir godtatt, kan konsekvensen bli press på politikere for tiltak. Resultat kan bli innskrenket frihet (spesiellt ytringsfrihet) for den som blir anklaget. Jeg tror det er målet med usanne rasistanklager."

Jeg skal ikke påta meg æren for å ha skrevet det, men ville bare kopiere det hit - for det passer så utrolig godt som en beskrivelse av Sørs fremgangsmåte her på DOL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man forsøker å formidle til deg er at det er muslimene som står for den "nye" trakasseringen av jøder. I tillegg vet vi jo hvordan de behandler kvinner, "vantro" og avvikere av forskjellig slag.

Dette svineriet bør det være en plikt å advare mot.

Det gjør kristne, og mange andre også. Men det er ikke det store flertallet av uskyldige kristne/muslimer noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise meg hvor jeg sammenlikner jøder og kriminelle her?

Poenget mitt var jo nettopp å vise det motsatte, men du kommer med de vanlige løgnaktige påstandene som alltid.

Dette er et sitat fra en annen her på DOL:

"Rasistanklager er en måte å stigmatisere meningsmotstandere på.

Om de er usanne og blir godtatt, kan konsekvensen bli press på politikere for tiltak. Resultat kan bli innskrenket frihet (spesiellt ytringsfrihet) for den som blir anklaget. Jeg tror det er målet med usanne rasistanklager."

Og det er en svært god beskrivelse av deg, og din måte å forsøke å hindre ytringsfriheten på.

Noe som vi også har diskutert i denne tråden.....

Beklager, men dine løgnaktige påstander om at jeg forsøker å forhindre ytrinsgfrihet sier masse om ditt forvrengte virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør kristne, og mange andre også. Men det er ikke det store flertallet av uskyldige kristne/muslimer noe med.

De fleste tilhengere av totalitære systemer, er jo i seg selv sikkert hyggelige mennesker. Det er jo ikke slik at alle som valgte hitler på 30-tallet hadde drittsekk skrevet utenpå seg. Det er sikkert mange hyggelige jehovas vitner også, for alt jeg vet.

Men da kan ikke være noe poeng i å fylle ikke opp landet vårt med slike mennesker, ei heller muslimer. Det må du da i det minste være enig i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

De fleste tilhengere av totalitære systemer, er jo i seg selv sikkert hyggelige mennesker. Det er jo ikke slik at alle som valgte hitler på 30-tallet hadde drittsekk skrevet utenpå seg. Det er sikkert mange hyggelige jehovas vitner også, for alt jeg vet.

Men da kan ikke være noe poeng i å fylle ikke opp landet vårt med slike mennesker, ei heller muslimer. Det må du da i det minste være enig i?

At det fins mange hyggelige Jehovas vitner, betyr ikke at alle er det. Men det fins mange maktmisbrukere blant dem, nettopp fordi de får mer makt enn vanlige mennesker, og da øker sjansen for maktmisbruk.

Så når noen sier de er JV, vil jeg være på vakt over for det nevnte, jeg vil reagere annerledes overfor den lokale fotballklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men dine løgnaktige påstander om at jeg forsøker å forhindre ytrinsgfrihet sier masse om ditt forvrengte virkelighetsoppfatning.

Siden du ikke kan stå for dine vanlige løgner så gjentar jeg:

Kan du vise meg hvor jeg sammenlikner jøder og kriminelle her?

Poenget mitt var jo nettopp å vise det motsatte, men du kommer med de vanlige løgnaktige påstandene som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...