Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jeg ser du ikke har noe mer fornuftig å fare med enn sist.

Beklageligvis for deg.

Nei - jeg har ikke noe mer fornuftig å komme med, av den enkle grunn at du nok en gang har gjort UIF til sak her, og ikke problemstillingen han tok opp.

At du ikke liker UIFs måte å sette søkelys på et problem på er ganske klart for de aller fleste av oss.

Men en god del av oss begynner å bli litt lei av dine stadige gjentakelser av det samme - og måten du hele tiden fører "saken" tilbake i det sporet som du har vært fast plantet på i flere måneder nå.

Det kunne vært interessant å høre hva du faktisk mente om andre ting også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Jeg kan godt la være å svare deg, er det det du vil? Du kan godt la være så svare på mine innlegg. En god handlingsplan er å tie i hjel ting du ikke liker, men problemet er at andre kan være interessert, og da er leksa i gang.

Kriminalitet er et problem.

Din ensidige fokus på, og sverting av, utlendinger er også et problem.

Som man sier på engelsk: two wrongs don't make a right.

Skjerp deg, før du kritiserer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme går også på folkegrupper. Det er like rasistisk å trakassere rumenere, jøder, afrikanere eller kinesere.

Og derfor har du ett stort behov for å gjøre alle UIFs innlegg om til rasisme?

Selv du må vel innse at det ligger en kjerne av sannhet i det han skriver, selv om du er uenig i måten han legger det frem på?

Kan du ikke forsøke å diskutere selve problemstillingen for en gangs skyld, og ikke UIF?

Du liker jo heller ikke at vi diskuterer deg, men det er tross alt du som hele tiden avsporer debattene til å dreie seg om nøyaktig det samme hver gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er du som fokuserer på dette, og hver eneste gangt forsøker å la det bli selve saken.

Les hva SDD skriver i hans øverste innlegg, 2. paragraf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriminalitet er et problem.

Din ensidige fokus på, og sverting av, utlendinger er også et problem.

Som man sier på engelsk: two wrongs don't make a right.

Skjerp deg, før du kritiserer andre.

Og din ensidige fokus på rasisme er ikke noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da burde vel dine argumenter i denne "saken" gå på hvordan vi effektivt kan gjøre noe med problemet - samtidig som vi holder oss innenfor loven, i stedet for hele tiden å bli en avsporing tilbake til noe som har vært tema her 1000 ganger før?

Du har din del av ansvaret for at det hele tiden blir slik Sør.

Og enten gjør du det med hensikt - fordi du ikke ønsker å diskutere det som er den opprinnelige problemstillingen.

Eller så gjør du det fordi du heller synes det er interessant å diskutere UIFs debatt teknikk - noe som begynner å bli ganske så utdebatert nå.....

Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du selvsagt la være å lese det.

Jeg kommenterer UiFs innlegg nettopp fordi de er skrevet for å trakassere uskyldige, og har intet med "bekjempelse av kriminalitet" å gjøre.

Jeg har skrevet om bekjempelse av kriminalitet, men "ingen" er noe videre interessert så lenge det ikke dreier seg om å gjøre livet surt for andre enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva SDD skriver i hans øverste innlegg, 2. paragraf.

"Når østblokklandene nå blir medlemmer i EU vil kriminelle stå i kø for å komme hit den 1. mai 2004."

Hva er galt i den uttalelsen?

Det som da burde være interessant er hva som kan gjøres for å redusere dette problemet - eventuelt å diskutere om det er en korrekt antagelse.

Det er svært lite interessant å diskutere hva UIF eventuelt kunne ha som "skjult" hensikt med å skrive det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og dine stadige hentydninger til hva du mener er UIFs "egentlige bakenforliggende holdninger", i stedet for å diskutere på sak, gjør vel ikke dette noe bedre?

He-he.

Det er ingen skjult agenda, jeg svarer ærlig på alt, men kanskje ikke de riktige og direkte spørsmålene blir stilt? Det kan være at man ikke vil at en meningsmotstander skal svare på visse ting.

Litt på siden:

Den godeste CIH morer seg og er litt trist når han sier at andre partier ikke senere tør gjenta forslagene FrP har kommet med av redsel for å gi FrP støtte på den måten. Hagen kommer jo straks og sier det forhatte "Hva var det jeg sa? Hva var det vi foreslo for 5 år siden?" Det kan hende FrP selv har vært det største hinderet for å få fram sine egne saker? En slags "Catch 22" der resultatet griper tak i forutsetningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og din ensidige fokus på rasisme er ikke noe problem?

Nei, ikke for andre enn rasister, som blir sure når deres agenda (forkledt som "bekjempelse av kriminalitet") blir avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, ikke engang overrasket over din evne til å trekke enda mer irrelevant vrøvl inn i tråden.

Og det sier du?

HAHAHAHAHaaaa. Host-host-hark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du selvsagt la være å lese det.

Jeg kommenterer UiFs innlegg nettopp fordi de er skrevet for å trakassere uskyldige, og har intet med "bekjempelse av kriminalitet" å gjøre.

Jeg har skrevet om bekjempelse av kriminalitet, men "ingen" er noe videre interessert så lenge det ikke dreier seg om å gjøre livet surt for andre enn dem selv.

"Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du selvsagt la være å lese det."

Eller jeg kan kommentere hvorfor jeg ikke liker det, som jeg gjør - og fordi du hele tiden ødelegger hva som kunne vært interessante tråder.

"Jeg kommenterer UiFs innlegg nettopp fordi de er skrevet for å trakassere uskyldige, og har intet med "bekjempelse av kriminalitet" å gjøre."

Dette er kun en påstand fra deg, som du har gjentatt 1000 ganger her. Den blir ikke sannere av den grunn.

"Jeg har skrevet om bekjempelse av kriminalitet, men "ingen" er noe videre interessert så lenge det ikke dreier seg om å gjøre livet surt for andre enn dem selv."

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he.

Det er ingen skjult agenda, jeg svarer ærlig på alt, men kanskje ikke de riktige og direkte spørsmålene blir stilt? Det kan være at man ikke vil at en meningsmotstander skal svare på visse ting.

Litt på siden:

Den godeste CIH morer seg og er litt trist når han sier at andre partier ikke senere tør gjenta forslagene FrP har kommet med av redsel for å gi FrP støtte på den måten. Hagen kommer jo straks og sier det forhatte "Hva var det jeg sa? Hva var det vi foreslo for 5 år siden?" Det kan hende FrP selv har vært det største hinderet for å få fram sine egne saker? En slags "Catch 22" der resultatet griper tak i forutsetningen?

Ettersom CIH nå har foreslått og fordømt nær sagt alle mulige og umulige politiske handlinger, så kan man selvsagt si "det sa jeg", ettersom de på ett eller annet tidspunkt har sagt det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke for andre enn rasister, som blir sure når deres agenda (forkledt som "bekjempelse av kriminalitet") blir avslørt.

Du er et svært god eksempel på en som ser splinten i øyet på andre, men ikke stokken i ditt eget øye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når østblokklandene nå blir medlemmer i EU vil kriminelle stå i kø for å komme hit den 1. mai 2004."

Hva er galt i den uttalelsen?

Det som da burde være interessant er hva som kan gjøres for å redusere dette problemet - eventuelt å diskutere om det er en korrekt antagelse.

Det er svært lite interessant å diskutere hva UIF eventuelt kunne ha som "skjult" hensikt med å skrive det.....

Og hva synes du vi skal gjøre med det, Goliath?

Sette en gul trekant på klærene til alle fra Østblokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et svært god eksempel på en som ser splinten i øyet på andre, men ikke stokken i ditt eget øye....

Eller kanskje det er du som ikke ser stokken i ditt eget øye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he.

Det er ingen skjult agenda, jeg svarer ærlig på alt, men kanskje ikke de riktige og direkte spørsmålene blir stilt? Det kan være at man ikke vil at en meningsmotstander skal svare på visse ting.

Litt på siden:

Den godeste CIH morer seg og er litt trist når han sier at andre partier ikke senere tør gjenta forslagene FrP har kommet med av redsel for å gi FrP støtte på den måten. Hagen kommer jo straks og sier det forhatte "Hva var det jeg sa? Hva var det vi foreslo for 5 år siden?" Det kan hende FrP selv har vært det største hinderet for å få fram sine egne saker? En slags "Catch 22" der resultatet griper tak i forutsetningen?

Det kan godt være at du har et poeng der ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis du ikke liker det jeg skriver, kan du selvsagt la være å lese det."

Eller jeg kan kommentere hvorfor jeg ikke liker det, som jeg gjør - og fordi du hele tiden ødelegger hva som kunne vært interessante tråder.

"Jeg kommenterer UiFs innlegg nettopp fordi de er skrevet for å trakassere uskyldige, og har intet med "bekjempelse av kriminalitet" å gjøre."

Dette er kun en påstand fra deg, som du har gjentatt 1000 ganger her. Den blir ikke sannere av den grunn.

"Jeg har skrevet om bekjempelse av kriminalitet, men "ingen" er noe videre interessert så lenge det ikke dreier seg om å gjøre livet surt for andre enn dem selv."

?

Om du liker det eller ei, er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg har ikke noe mer fornuftig å komme med, av den enkle grunn at du nok en gang har gjort UIF til sak her, og ikke problemstillingen han tok opp.

At du ikke liker UIFs måte å sette søkelys på et problem på er ganske klart for de aller fleste av oss.

Men en god del av oss begynner å bli litt lei av dine stadige gjentakelser av det samme - og måten du hele tiden fører "saken" tilbake i det sporet som du har vært fast plantet på i flere måneder nå.

Det kunne vært interessant å høre hva du faktisk mente om andre ting også.....

"Saken" UiF tar opp her er trakassering av uskyldige. At han forkler det som "bekymring over kriminalitet" er det vel knapt noen som tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kriminalitet er et problem.

Din ensidige fokus på, og sverting av, utlendinger er også et problem.

Som man sier på engelsk: two wrongs don't make a right.

Skjerp deg, før du kritiserer andre.

Dette gidder jeg ikke skrive flere ganger: uskyldige får være i fred, kjeltringene må vi forfølge til skoa detter av. Om de uskyldige vil vise noen vilje til å ta sine egne landsmenn og få straffet dem er tvilsomt. De får hjelp av deg til å dekke over, true, protestere og forvirre oss, slik at de skyldige går fri.

Vi har da en ny gruppe skyldige: medløperne og de som dekker og sabotererer, hjelper kriminelle i "jobben" med å slipe unna. Med solide kutt i politiet er kaken komplett: kjeltringene tar over, slik som ellers i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...