Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvis med det "egentlige problemet" menes organisert kriminalitet, så bekjempes det ved å ta de kriminelle, og ikke sverte uskyldige fra samme land.

Akkurat som organisert kriminalitet fra Norge.

Noe som er ganske vanlig i Norge er at en hel familie er innblandet i spritproduksjon, sporene ligger opp i dagen, det ville vært synd å ikke etterforske fordi en lokalpatriot protesterte mot å få etterforsket sine familiemedlemmer eller sambygdinger fordi h*n selv tilfeldigvis ikke var med på det.

Når politiet etterforsker et bestemt miljø i Oslo, kan de ikke la være å spørre ut en person fordi vedkommende har samme etniske tilhørighet som hovedmistenkte? F eks broren? Man skal forspille spor og forklaringer og heller ikke la noen renvaske seg for mistanke?

Jeg ville bli forbannet om jeg ikke fikk forklare meg hvis jeg hadde et viktig spor i saken og fikk beskjed om at jeg kunne bli stemplet som rasist om jeg gjorde det (fortalte sannheten). At jeg ville blir knivstukket som hevn etterpå er vi så vant til i dette landet så det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Feil.

Men det er ingen tilfeldighet at jeg taler i mot organiserte kriminelle, undertrykking, mishandling og diskriminering derunder beskyttelse av kriminelle og overgripere.

Hvilken rase eller nasjonalitet disse måtte være tuftet på er kun interssant rent etteretningsmessig for å spore opp forbindelser. Hvis de kommer fra samme land, samme by og til og med samme lokale menighet eller forening i inn- eller utland, så er det veldig intressant for å finne de andre som er innblandet.

Det er ingen tilfeldighet at du trakasserer uskyldige igjen. Akkurat som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen "menn" er så stor at det gir liten gevinst å konsentrere seg om den. Ikke står den for så mye som 95 % av all voldelig kriminalitet heller.

En kunne like godt si at 100% av absolutt all kriminalitet utføres av mennesker og utvise alle.

Jeg har heller ikke sagt at en skal utvise alle, om de er fra grupper som er overrepresentert i kriminalstatistikken eller ikke. Det er kun snakk om å konsentrere innsatsen rundt enkelte grupper.

Men isåfall skal disse gruppene utvelges fra handlingene deres, og ikke etter hvor foreldrene er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ingen tilfeldighet at du trakasserer uskyldige igjen. Akkurat som før.

Det er ingen tilfeldighet at du febrilsk prøver å skape vrengebilder på fakta og f eks det jeg mener for å få det til å bli det du vil, eller dekke over pinlige fakta. Det er ikke virkelighet du forsøker å formidle. Det er tydelig at du er bitter for noe, kan du ikke fortelle hva det er? Kanskje vi kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver:"med Sør sin snillistiske holdning"

Kan du forklare meg, konkret, hvordan denne "snillistiske holdningen" manifesterer seg?

Etter det jeg kan se er jeg for ca like strenge straffer som deg; jeg har til og med tatt til orde for at medlemskap i gjenger skal være kriminelt i seg selv!

I motsetning til UiF forlanger jeg at kun skyldige skal straffes/svertes. (Hvilket neppe kan beskrives som "snillisme".)

Videre mener jeg det skal være likhet for loven.

Jeg kan ikke se at verken "uskyldige inntil det motsatte er bevist" eller "likhet for loven" skulle telle som "snillisme" (uansett hva man legger i ordet).

Med vennlig hilsen

Du lyver. Hvorfor? Du er faen meg ikke god.

Når og hvor skrev jeg at uskyldige skal straffes?Jeg skriver jo akkurat det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men så bruker vi masse penger på å forhindre dødsfall i trafikken også. Selv om det blir feil å sammenligne da trafikk gir oss mange fordeler, slik at det blir et spørsmål om tapene er akseptable sett i forhold til gevinsten.

Og fordi unge gutter er overrepresentert i ulykkesstatistikkene så foukseres det på denne gruppen. Fordi det er her det er mest å hente. Men skulle en fulgt din tankegang burde vi bruke like mye ressurser på f.eks. gamle damer.

Bra. Skulle ha skrevet det selv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lyver. Hvorfor? Du er faen meg ikke god.

Når og hvor skrev jeg at uskyldige skal straffes?Jeg skriver jo akkurat det motsatte.

Du sverter hele folkegrupper, slik du alltid gjør her. Du har knapt vært her et par dager, og nær samtlige av dine innlegg innholder noe negativt om rumenere, muslimer, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tilfeldighet at du febrilsk prøver å skape vrengebilder på fakta og f eks det jeg mener for å få det til å bli det du vil, eller dekke over pinlige fakta. Det er ikke virkelighet du forsøker å formidle. Det er tydelig at du er bitter for noe, kan du ikke fortelle hva det er? Kanskje vi kan hjelpe deg.

Du har vært her noen få dager nå - nær samtlige av dine innlegg omhandler hvor slemme folk fra andre folkegrupper er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange problemer i Norge, løsningen er ikke å lage særpartier for alt. Selv om det finnes små partier for de fleste saker.

Et parti bør ha en politikk for alle saker, ikke kun en enkeltsak.

Men hvis dette var et så stort problem som du vil ha det til, så ville det vært et parti som profilerte seg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er ganske vanlig i Norge er at en hel familie er innblandet i spritproduksjon, sporene ligger opp i dagen, det ville vært synd å ikke etterforske fordi en lokalpatriot protesterte mot å få etterforsket sine familiemedlemmer eller sambygdinger fordi h*n selv tilfeldigvis ikke var med på det.

Når politiet etterforsker et bestemt miljø i Oslo, kan de ikke la være å spørre ut en person fordi vedkommende har samme etniske tilhørighet som hovedmistenkte? F eks broren? Man skal forspille spor og forklaringer og heller ikke la noen renvaske seg for mistanke?

Jeg ville bli forbannet om jeg ikke fikk forklare meg hvis jeg hadde et viktig spor i saken og fikk beskjed om at jeg kunne bli stemplet som rasist om jeg gjorde det (fortalte sannheten). At jeg ville blir knivstukket som hevn etterpå er vi så vant til i dette landet så det er greit.

du vrøvler igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du sverter hele folkegrupper, slik du alltid gjør her. Du har knapt vært her et par dager, og nær samtlige av dine innlegg innholder noe negativt om rumenere, muslimer, osv.

Unnskyld at jeg sier det, men jeg er ikke alene om å være bekymret. En kripossjef var meget bekymret, og det var de 50 tilhørerne også. Første gang det arrangeres et foredrag av denne typen og med så gode statistikker på økningen. Økningen i problemene siste to år er formidabel. Færre forbrytelser bli anmeldt, enda færre blir etterforsket, typen blir uhyggelig mer brutal, mer åpenlyst og bevisst dekking av spor, trusler mot vitner og deres familier. Dette er utviklingen i hele Europa, så vi er ikke alene.

Hvis du tror nordmenn ikke er med tar du feil, de er med som aldri før og støtter opp så godt de kan. Men mange brenner seg på de brutale og hensynsløse nye kjeltringene vi har fått inn. At kjeltringer banker kjeltringer bekymrer ikke så mange, men at de jævligste tar plassen og markedet til våre gamle og forholdsvis moderate, er ikke så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du har vært her noen få dager nå - nær samtlige av dine innlegg omhandler hvor slemme folk fra andre folkegrupper er.

At de aller verste nye kommer utafra våre grenser kan ikke jeg noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har noen forslag:

- Langt strengere straffer enn hva som nå er tilfelle. Det er pinlig å se at voldtektsforbrytere slipper ut etter ett år eller tre, at Gamal nå går fri i påvente av anken, at Greven dro på perm etter ca 8 år i fengsel, og at Greven av en eller annen merkelig grunn fikk 21 års fengsel mens han som drepte Dereka knapt fikk halvparten.

Når man i tillegg får 6 års fengsel for å stjæle Skrikmaleriet, flere år lenger enn man får for å voldta en hel barnehage, så er det noe som ikke stemmer.

- Kjør hardt ned på gjengkriminalitet, vold, osv. Langt hardere enn nå.

- Bygg gjerder rundt enkelte asylmottak. Det er et hån mot folket at mennesker som skal sendes tilbake på onsdag kan bevege seg fritt fram til onsdag morgen. Selvsagt stikker de. Det ville jeg også gjort om jeg var dem.

- Kast ut kriminelle langt mer hyppig enn i dag Bruk dem som eksempel for å skremme andre. Pøblene må tas med makt. Noe annet forstår de ikke.

- Kast ut terrorister som Krekar, flykkaprere, drapsmenn, osv. Gi opphold til lovlydig innvandrere. Ikke berme.

Hvem som er berme eller ikke vet man selvsagt ikke, men det vil vise seg. Da er det rett ut.

Problemet er dog at mange er norske statsborgere i utgangspunktet, og her er det ikke annet å gjøre enn å bure dem inne. Lenge. Veldig lenge!

- Det må gjøres noe med asylmottakene. Når man stuer sammen folk som kommer fra områder med krig og har opplevd all mulig shit, på et 10 kvaderatmeters soverom sammen med 3 andre som man kanskje slåss med i hjemlandet, så kan man ikke forvente annet enn at det går galt. Det er faen ikke rart at disse menneskene går bersherk og får/har psykiske problemer, men kan vi ikke gjøre noe for dem så får man se til helvete ikke å ta dem i mot heller. Mange er tross alt tikkende bomber.

- Bedre integrering er en selvfølge, men den kampen tror jeg er tapt for mange år siden. Dette pga politikere med Sør sin snillistiske holdning. Det er de som har styrt, og det er ingen unnskyldning å komme nå, 20 år etter Hagen, med gode forslag. De er 20 år for sent ute.

I bunn og grunn vil ingenting bli gjort, og vi er fucked. Om 10 år kommer situasjonen til å ha utviklet seg voldsomt fra i dag. Slik går det når man tar mer hensyn til en voldtektsmann enn offeret, og når forbryteren skal tas på med silkehansker.

Svært enig med deg her SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen påstår at kriminaliet ikke er noe problem. Men UiF gjør INTET for å forhindre kriminalitet ved å trakassere uskyldige.

Og dine stadige hentydninger til hva du mener er UIFs "egentlige bakenforliggende holdninger", i stedet for å diskutere på sak, gjør vel ikke dette noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dine stadige hentydninger til hva du mener er UIFs "egentlige bakenforliggende holdninger", i stedet for å diskutere på sak, gjør vel ikke dette noe bedre?

Jo, fordi akkurat som Hitlers "bekymring" vedr. jødene ikke hadde noe som helst med kriminalitet å gjøre, så har heller ikke UiFs "bekymring" vedr. "rumenere" noe med "kriminalitet" å gjøre, men er helt vanlig trakassering, forkledt som "bekymring".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen benekter at det finnes kriminelle. Poenget er at hvis vi ikke selv kan holde oss innenfor loven (uskyldige til det motsatte er bevist, osv) så er vi ikke bedre selv.

Men da burde vel dine argumenter i denne "saken" gå på hvordan vi effektivt kan gjøre noe med problemet - samtidig som vi holder oss innenfor loven, i stedet for hele tiden å bli en avsporing tilbake til noe som har vært tema her 1000 ganger før?

Du har din del av ansvaret for at det hele tiden blir slik Sør.

Og enten gjør du det med hensikt - fordi du ikke ønsker å diskutere det som er den opprinnelige problemstillingen.

Eller så gjør du det fordi du heller synes det er interessant å diskutere UIFs debatt teknikk - noe som begynner å bli ganske så utdebatert nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du har vært her noen få dager nå - nær samtlige av dine innlegg omhandler hvor slemme folk fra andre folkegrupper er.

Jeg kan godt la være å svare deg, er det det du vil? Du kan godt la være så svare på mine innlegg. En god handlingsplan er å tie i hjel ting du ikke liker, men problemet er at andre kan være interessert, og da er leksa i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fordi akkurat som Hitlers "bekymring" vedr. jødene ikke hadde noe som helst med kriminalitet å gjøre, så har heller ikke UiFs "bekymring" vedr. "rumenere" noe med "kriminalitet" å gjøre, men er helt vanlig trakassering, forkledt som "bekymring".

Nei - det er du som fokuserer på dette, og hver eneste gangt forsøker å la det bli selve saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...