Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret ja

Ja, jeg er bekymret! Tenker også på alle som er her som man ikke vet om.. hva livnærer de seg av da?? Har jo sett intervju der de sier det er så lett å komme hit, samt de får det de trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Gjest bekymret ja

Og det blåser storm på Vestlandet.

Likevel har vi den høyeste levestandarden i verden...

Noen jobber til de stuper for å få nok inntekt, andre får alt i hendene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er mange jeg ikke liker, men det avhenger av hva de har *gjort*, og ikke hvilken hudfarge de har (eller hvilken folkegruppe de tilhører).

Jeg vet nok langt mer om kriminalitet enn UiF, men jeg sverter ikke uskyldige land bare fordi de kommer fra samme land.

Med vennlig hilsen

Men du må vel være enig i at noe må gjøres med voksende kriminalitet? Enten det er fra andre land eller herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det blåser storm på Vestlandet.

Likevel har vi den høyeste levestandarden i verden...

Og hvis vi ønsker å beholde den høye levestandarden, så må vi nok også være villige til å "sloss" for den - ved ikke å akseptere at mennesker med et annet utgangspunkt enn oss skal kunne utnytte den norske snillismen og naiviteten uten at vi setter foten ned og gjennomfører nødvendige tiltak - nettopp for å opprettholde vår høye levestandard og trygghet, hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jo, det er mange jeg ikke liker, men det avhenger av hva de har *gjort*, og ikke hvilken hudfarge de har (eller hvilken folkegruppe de tilhører).

Jeg vet nok langt mer om kriminalitet enn UiF, men jeg sverter ikke uskyldige land bare fordi de kommer fra samme land.

Med vennlig hilsen

Du vet ingenting om hva jeg vet, annet enn det jeg forteller deg, og det er ikke mye. To mennesker har dødd en brutal død, og trukket sitt siste sukk mens jeg satt hos dem. Høyhastighetsproskjektiler har kommet så nær det går an å komme kroppen min, avfyrt av kriminelle.

Noe har jeg sett og opplevd.

Hvis du ikke liker mennesker så liker sikkert ikke de deg heller. Blir du mislikt av mange nok, kan det ikke være bra å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signaturtoget

Du vet ingenting om hva jeg vet, annet enn det jeg forteller deg, og det er ikke mye. To mennesker har dødd en brutal død, og trukket sitt siste sukk mens jeg satt hos dem. Høyhastighetsproskjektiler har kommet så nær det går an å komme kroppen min, avfyrt av kriminelle.

Noe har jeg sett og opplevd.

Hvis du ikke liker mennesker så liker sikkert ikke de deg heller. Blir du mislikt av mange nok, kan det ikke være bra å leve.

"Hvis du ikke liker mennesker så liker sikkert ikke de deg heller. Blir du mislikt av mange nok, kan det ikke være bra å leve. "

Betyr det at du vil ham vondt med å gi uttrykk for at du ikke liker ham?

Hvorfor ikke ha litt respekt for deg selv, og vise respekt for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ingenting om hva jeg vet, annet enn det jeg forteller deg, og det er ikke mye. To mennesker har dødd en brutal død, og trukket sitt siste sukk mens jeg satt hos dem. Høyhastighetsproskjektiler har kommet så nær det går an å komme kroppen min, avfyrt av kriminelle.

Noe har jeg sett og opplevd.

Hvis du ikke liker mennesker så liker sikkert ikke de deg heller. Blir du mislikt av mange nok, kan det ikke være bra å leve.

Nei - jeg ser jo at du vet å gjøre deg upopulær til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bedre å stikke hodet i sanden og påstå at dette ikke er noe problem - som du til stadighet har gjort tidligere her, med en rekke henvisninger til dine såkalte "statistiske fakta"?

Hvordan mener du det vil hjelpe Sør?

Ingen påstår at kriminaliet ikke er noe problem. Men UiF gjør INTET for å forhindre kriminalitet ved å trakassere uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Hvis du ikke liker mennesker så liker sikkert ikke de deg heller. Blir du mislikt av mange nok, kan det ikke være bra å leve. "

Betyr det at du vil ham vondt med å gi uttrykk for at du ikke liker ham?

Hvorfor ikke ha litt respekt for deg selv, og vise respekt for andre?

Jeg har ikke skrevet at jeg misliker sør, egentlig er jeg helt likgyldig til han som menneske. På samme måte som andre ukjente. Jeg klarer ikke forholde meg til et menneske jeg aldri har møtt, og det er vel ikke helt naturlig heller?

Ellers ønsker jeg alle mennsker alt godt, også de som ikke er snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må vel være enig i at noe må gjøres med voksende kriminalitet? Enten det er fra andre land eller herfra.

Selvsagt må noe gjøres, men enhver fornuftig person vet at man ikke kommer noen vei ved å trakassere en bestemt folkegruppe/nasjon. Vi må samarbeide med politi i andre land mot mafiaen, istedet for å "melde oss ut av verden", og si til oss selv "det er alle andre som er slemme".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke bare stillingen hans som teller her, men den erfaringen fra livets realiteter innenfor hans fagområde han taler på bakgrunn fra.

Desverre(?) er det tydlig at du kun taler på bakgrunn av teoretiske prinsipper og et forskrudd bilde av at mennesker verden over stort sett bare er snille og gode - så fremt ingen stiller krav til dem.....

Og da kan du kanskje forklare hvorfor du er bedre egnet til å si noe som vi andre burde stole på....?

Ingen benekter at det finnes kriminelle. Poenget er at hvis vi ikke selv kan holde oss innenfor loven (uskyldige til det motsatte er bevist, osv) så er vi ikke bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fremdeles litt faschinert av at du vil dømme folk _før_ de blir etterforsket. Jeg tror kriminelle vil applaudere en slik framgangsmåte, det vil gjøre det umulig å ta dem.

Les heller hva jeg skriver, istedet for løgnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som velger politikerene?

Med vennlig hilsen

Tulling. I ethvert demokrati er det selvsagt anledning til å kritisere politikere, selv om de er valgt av folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det blåser storm på Vestlandet.

Likevel har vi den høyeste levestandarden i verden...

Høy levestandard er avhengig av hardt arbeid, høy arbeidsdeltakelse, kreativitet og en effektiv kapitalisme.

Å importere flokker av muslimske analfabeter sikrer ikke denne levestandarden i fremtiden, snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Les heller hva jeg skriver, istedet for løgnen din.

Er det ikke det du mener?

Det blir ikke lett for politiet med slike folk som deg i veien for etterforskningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy levestandard er avhengig av hardt arbeid, høy arbeidsdeltakelse, kreativitet og en effektiv kapitalisme.

Å importere flokker av muslimske analfabeter sikrer ikke denne levestandarden i fremtiden, snarere tvert i mot.

De er neppe verre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling. I ethvert demokrati er det selvsagt anledning til å kritisere politikere, selv om de er valgt av folket.

Selvsagt er det anledning til det. Men ettersom det er vi som har valgt dem, er det jo kritikk av oss selv.

Kanskje vi burde skifte ut velgerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...