Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Så ulven er tilbake med den samme brune gørra si?

Trodde du hadde sagt takk for deg?

Prøv å skrem meg vekk, det blir som vann på gåsa. Jo mer usaklig og løgnaktig, jo mer trening får jeg.

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Romania og mange andre land er infisert av mafia, det vet alle. Italia er vel mest kjent. De tidligere jugoslaviske er verstinger på mord og grove forbrytelser. Russland er selve moderen for alle mafiaer.

I Norge har vi en hvit mafia, som ikke steller med mord men kun med økonomisk kriminalitet. Det dreier seg om ca 10.000 personer som jobber aktivt og snyter staten for 20-40 mrd skattekroner.

Og hvordan angår det det store flertall ærlige rumenere, hvis de kommer for å søke jobb i Norge?

Du skriver at Italia er "mest kjent" - jeg ser ikke at det kom noen horder av italienere her, og de har vært i EU lenge.

Igjen, du kommer med hysteri og hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å skrem meg vekk, det blir som vann på gåsa. Jo mer usaklig og løgnaktig, jo mer trening får jeg.

Stå på.

Ja, du er både løgnaktig og usaklig.

Og nei, vi trenger ikke å skremme deg vekk - du fungerer som en advarsel for normale mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så lenge jeg gidder.

*ler*

Å det tror du noen tror på?

Du er her for å kaste dritt på uskyldige, akkurat som folk kastet dritt på jødene osv i 1937. Du er ikke bedre enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og hvordan angår det det store flertall ærlige rumenere, hvis de kommer for å søke jobb i Norge?

Du skriver at Italia er "mest kjent" - jeg ser ikke at det kom noen horder av italienere her, og de har vært i EU lenge.

Igjen, du kommer med hysteri og hat.

>>Og hvordan angår det det store flertall ærlige rumenere, hvis de kommer for å søke jobb i Norge?

Jeg skriver ikke om dem. Ærlige arbeidsfolk har jeg stor respekt for, uansett hvor de kommer fra. Kriminelle skal forfølges til verdens ende.

"Du skriver at Italia er "mest kjent" - jeg ser ikke at det kom noen horder av italienere her, og de har vært i EU lenge."

Historisk er Italia mest kjent for mafiavirksomhet, det skyldes italienske myndigheter og utstrakt korrupsjon.

"Igjen, du kommer med hysteri og hat. "

Dine naive ord.

Du burde sett nok kriminalitet til å skjønne at vi ikke kommer langt med mildhet. Snu det andre kinnet til og du får halve trynet revet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, du er både løgnaktig og usaklig.

Og nei, vi trenger ikke å skremme deg vekk - du fungerer som en advarsel for normale mennesker.

Hvor er dine meninger i saken? Hvor er løsningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

*ler*

Å det tror du noen tror på?

Du er her for å kaste dritt på uskyldige, akkurat som folk kastet dritt på jødene osv i 1937. Du er ikke bedre enn dem.

Er de 40 uskyldige? Jeg har aldri blitt anmeldt i mitt 46-årige liv, og vil sannsynligvis ikke bli det, rett og slett fordi ingen har grunn til det.

Når en liten gruppe pådrar seg så mange anmeldelser på et eneste år vil det si jævlig mye røyk uten at det finnes ild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dine meninger i saken? Hvor er løsningene?

Min mening er at folk som deg er mafiaens nyttige idioter, som hausser opp så mye hysteri at man faktisk ikke kan gjøre noe fornuftig med evt. problemer som måtte komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de 40 uskyldige? Jeg har aldri blitt anmeldt i mitt 46-årige liv, og vil sannsynligvis ikke bli det, rett og slett fordi ingen har grunn til det.

Når en liten gruppe pådrar seg så mange anmeldelser på et eneste år vil det si jævlig mye røyk uten at det finnes ild.

De ble kanskje anmeldt av folk som deg - nettopp fordi de tilhører en bestemt folkegruppe, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Og hvordan angår det det store flertall ærlige rumenere, hvis de kommer for å søke jobb i Norge?

Jeg skriver ikke om dem. Ærlige arbeidsfolk har jeg stor respekt for, uansett hvor de kommer fra. Kriminelle skal forfølges til verdens ende.

"Du skriver at Italia er "mest kjent" - jeg ser ikke at det kom noen horder av italienere her, og de har vært i EU lenge."

Historisk er Italia mest kjent for mafiavirksomhet, det skyldes italienske myndigheter og utstrakt korrupsjon.

"Igjen, du kommer med hysteri og hat. "

Dine naive ord.

Du burde sett nok kriminalitet til å skjønne at vi ikke kommer langt med mildhet. Snu det andre kinnet til og du får halve trynet revet av.

Da får du komme med noen mer hardtslående enn "40 anmeldelser", og ingen viten om så mye som én eneste av dem har blitt funnet skyldige!

Du blir ledd ut av "retten" med de argumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei du verden. Hvem hadde trodd det etter den tåredryppende takketalen din. Aldri si mest sansynlig.

Jeg kan skrive flere. Er ikke juridisk bundet. Har aldri sagt aldri. Kjell Bekkelund har hatt flere avskjedskonserter. Jeg liker å skuffe folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Min mening er at folk som deg er mafiaens nyttige idioter, som hausser opp så mye hysteri at man faktisk ikke kan gjøre noe fornuftig med evt. problemer som måtte komme.

Min mening er at å bagatellisere problemer vil være å grave en grav som man senere må ligge i. Det skader ikke å være framsynt og ta høyde for opportunister og taktisk mafia som utfolder deg for alles øyne andre steder i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Da får du komme med noen mer hardtslående enn "40 anmeldelser", og ingen viten om så mye som én eneste av dem har blitt funnet skyldige!

Du blir ledd ut av "retten" med de argumentene.

373 anmeldelser på 40 personer på et år som var fra samme by, om jeg får be.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at å bagatellisere problemer vil være å grave en grav som man senere må ligge i. Det skader ikke å være framsynt og ta høyde for opportunister og taktisk mafia som utfolder deg for alles øyne andre steder i verden.

Du er ikke "fremsynt", men "forutsigbar".

Du har måttet innrømme at du ikke vet om noen faktisk er skyldige, ei heller at de tilhører noen mafia.

Kriminalitet er et seriøst tema - for seriøst til å behandle på en slik amatørmessig måte som du driver med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

373 anmeldelser på 40 personer på et år som var fra samme by, om jeg får be.

Og hva så? De er uskyldige inntil det motsatte er bevist, akkurat som alle andre.

Og hvis de er så skyldige, hvorfor er de ikke i fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er ikke "fremsynt", men "forutsigbar".

Du har måttet innrømme at du ikke vet om noen faktisk er skyldige, ei heller at de tilhører noen mafia.

Kriminalitet er et seriøst tema - for seriøst til å behandle på en slik amatørmessig måte som du driver med her.

Arne Huuse er ingen amatør, men kripos-sjef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Huuse er ingen amatør, men kripos-sjef.

Hva så? Jødehateren i parliamentet i Tyskland avslørte seg og måtte gå. En høy posisjon er ingen garanti for verken etisk oppførsel eller fornuftig tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...