Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Øst europeere er jo ikke de eneste han rakker ned på. Hva med politiet? "...elendig politi..." Jaha, og hvilket grunnlag har du for å komme med en slik påstand? Annet enn det du måtte lese i eventuelle massemedier. Har du noen som helt peiling på hvilke utfordringer norsk politi står ovenfor i dag, og hvilke ressurser de får utdelt?

Elendig politi kan bety for små ressurser like godt som andre årsaker. Når politiet ber om 300 nye stillinger og får 33, da burde det si noe om politikerne våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Ulv I Faarikaal

De 40 ble anmeldt. Hvor mange ble kjent skyldige?

De er uskyldige inntil de blir dømt.

Selvsagt, har noen sagt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig politi kan bety for små ressurser like godt som andre årsaker. Når politiet ber om 300 nye stillinger og får 33, da burde det si noe om politikerne våre.

Når renholdsarbeiderene ber om 3000 nye stillinger, men får 30 - hva da?

Er konklusjonen din at det offentlige burde betale for 3000 nye?

Det er så lett å rive "argumentene" dine i filler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, og du fratar folk rettssikkerheten.

Du er langt verre enn dem. Og et langt større skadedyr.

Vanlige lovlydige folk blir fratatt sikkerheten, et primærbehov, da må de få lov å reagere.

373 anmeldelser er 373 anmeldelser og betyr kun det. Kan vi snakke om at røyk betyr ild? Her er det jævlig mye røyk, og rundt veldig få personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, vet du?

Nei, jeg fører ikke regnskap etter folkegruppe/rase/hudfarge.

Så kanskje INGEN av disse ble kjent skyldige?

Igjen - du trakasserer uskyldige mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige lovlydige folk blir fratatt sikkerheten, et primærbehov, da må de få lov å reagere.

373 anmeldelser er 373 anmeldelser og betyr kun det. Kan vi snakke om at røyk betyr ild? Her er det jævlig mye røyk, og rundt veldig få personer.

Og hva har det med ANDRE enn de personene å gjøre?

Videre - de er fremdeles ikke skyldige fordi de er anmeldt. Lær deg litt juss før du driter deg enda mer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg fører ikke regnskap etter folkegruppe/rase/hudfarge.

Så kanskje INGEN av disse ble kjent skyldige?

Igjen - du trakasserer uskyldige mennesker!

At den rumneske mafiaen sender 40 mann er ingen spøk, og politiet må få kontakte rumensk politi for å få vite hvilke andre fra samme land som kan tenkes å tilhøre samme gruppe. At de er fra samme land/by er faktisk et godt spor for politiet for å koble sammen personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og hva har det med ANDRE enn de personene å gjøre?

Videre - de er fremdeles ikke skyldige fordi de er anmeldt. Lær deg litt juss før du driter deg enda mer ut.

Jeg skriver bare om de 40, alle andre er holdt utenfor og er uskyldige til det motsatte er bevist.

Saksgangen er: anmeldelse, etterforskning, anholdelse, tiltale og dom. I denne rekkefølgen.

Slik har det alltid vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den rumneske mafiaen sender 40 mann er ingen spøk, og politiet må få kontakte rumensk politi for å få vite hvilke andre fra samme land som kan tenkes å tilhøre samme gruppe. At de er fra samme land/by er faktisk et godt spor for politiet for å koble sammen personer.

Konkret hvilke bevis har du for at det var den "rumenske mafia" som sendte dem?

At de er anmeldt, men uskyldige?

Du har avslørt deg selv igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver bare om de 40, alle andre er holdt utenfor og er uskyldige til det motsatte er bevist.

Saksgangen er: anmeldelse, etterforskning, anholdelse, tiltale og dom. I denne rekkefølgen.

Slik har det alltid vært.

Og siden (etter det du vet) INGEN av de 40 er funnet skyldige er også de uskyldige, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Konkret hvilke bevis har du for at det var den "rumenske mafia" som sendte dem?

At de er anmeldt, men uskyldige?

Du har avslørt deg selv igjen...

Dette blir absurd. Du mener mennesker skal dømmes skyldige FØR de kan etterforskes. Hvordan mener du det skal være mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og siden (etter det du vet) INGEN av de 40 er funnet skyldige er også de uskyldige, ikke sant?

De må likevel kunne etterforskes. Alle kan etterforskes, til og med du og jeg må finne oss i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir absurd. Du mener mennesker skal dømmes skyldige FØR de kan etterforskes. Hvordan mener du det skal være mulig?

Nei, jeg mener at de skal dømmes skyldige FØR du begynner å anklage dem for medlemskap av mafia, kriminalitet, og alt det andre du preiker om.

Videre sverter du hele folkegrupper med din fremstilling av landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må likevel kunne etterforskes. Alle kan etterforskes, til og med du og jeg må finne oss i det.

Ja, men du er ikke etterforsker.

Derimot insinuerer du at de er kriminelle, at de tilhører mafiaen, og en rekke andre løse påstander som man like gjerne kunne fremsatt om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg mener at de skal dømmes skyldige FØR du begynner å anklage dem for medlemskap av mafia, kriminalitet, og alt det andre du preiker om.

Videre sverter du hele folkegrupper med din fremstilling av landene.

Romania og mange andre land er infisert av mafia, det vet alle. Italia er vel mest kjent. De tidligere jugoslaviske er verstinger på mord og grove forbrytelser. Russland er selve moderen for alle mafiaer.

I Norge har vi en hvit mafia, som ikke steller med mord men kun med økonomisk kriminalitet. Det dreier seg om ca 10.000 personer som jobber aktivt og snyter staten for 20-40 mrd skattekroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...