Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hva så? Jødehateren i parliamentet i Tyskland avslørte seg og måtte gå. En høy posisjon er ingen garanti for verken etisk oppførsel eller fornuftig tankegang.

Denne mannen har ikke måttet gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Gjest papirtiger

Jeg kan skrive flere. Er ikke juridisk bundet. Har aldri sagt aldri. Kjell Bekkelund har hatt flere avskjedskonserter. Jeg liker å skuffe folk. :)

Tror ikke det var en sjel her som trodde du ville forbli borte. De fleste er sikkert overrasket over at du har klart å bare se på innlegg og ikke svare i noen mnd. Men hvis du er fornøyd uten selvbeherskelse, så bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tror ikke det var en sjel her som trodde du ville forbli borte. De fleste er sikkert overrasket over at du har klart å bare se på innlegg og ikke svare i noen mnd. Men hvis du er fornøyd uten selvbeherskelse, så bra for deg :)

Jeg har ikke sett på innlegg heller. Ikke siden 8.9.

Om noen savner meg er meg kneggende likegyldig.

Knegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og hva så? De er uskyldige inntil det motsatte er bevist, akkurat som alle andre.

Og hvis de er så skyldige, hvorfor er de ikke i fengsel?

Mulig de er i fengsel for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å skrem meg vekk, det blir som vann på gåsa. Jo mer usaklig og løgnaktig, jo mer trening får jeg.

Stå på.

Jeg vil ihvertfall ikke skremme deg bort - bare så det er sag :)

Innholdsløst innlegg fra meg? Ja, men måtte få sagt det - god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg vil ihvertfall ikke skremme deg bort - bare så det er sag :)

Innholdsløst innlegg fra meg? Ja, men måtte få sagt det - god bedring :)

Hva vil bedring si?

De 2-3 viraene jeg sliter med eller mine meninger som ikke er politisk korrekte etter noens mening?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei, det *tror* du ikke, men du vet det ikke. Du vet ikke engang om en eneste en av dem ble funnet skyldig.

Har jeg skrevet noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, men du er ikke etterforsker.

Derimot insinuerer du at de er kriminelle, at de tilhører mafiaen, og en rekke andre løse påstander som man like gjerne kunne fremsatt om deg.

All etterforskning insinuerer at noen er kriminelle, hvordan skulle vi unngå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil bedring si?

De 2-3 viraene jeg sliter med eller mine meninger som ikke er politisk korrekte etter noens mening?

:)

Hehhe.. neida - så bare i et innlegg lenger nede at du var syk..

Dine meningen har jeg ikke noe å si på :)

Burde vel ikke si det - i dette selskapet - men er faktisk med på tankegangen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All etterforskning insinuerer at noen er kriminelle, hvordan skulle vi unngå det?

Du bedriver ikke etterforskning (på tross av at du sikkert vil leke politi), men drittkasting og trakassering av uskyldige mennesker.

Akkurat som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet noe annet?

Ettersom du skriver om mafiaen, så ligger det implisitt at de skulle være i den.

Igjen har du tabbet deg ut - løst snakk og hysteri om noe som kunne vært en seriøs diskusjon om kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehhe.. neida - så bare i et innlegg lenger nede at du var syk..

Dine meningen har jeg ikke noe å si på :)

Burde vel ikke si det - i dette selskapet - men er faktisk med på tankegangen din...

Godt å lese. Jeg har lenge trodd jeg var alene om å bekymre meg. Trodde jeg bodde alene i et land med naive ubekymrede nisseluehoder.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det virker faktisk ikke som om du vet veldig mye...

Nåja.

Det er ikke sikkert min kunnskap faller i din smak, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du bedriver ikke etterforskning (på tross av at du sikkert vil leke politi), men drittkasting og trakassering av uskyldige mennesker.

Akkurat som før.

Og sør bedriver sin naive snillisme som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ettersom du skriver om mafiaen, så ligger det implisitt at de skulle være i den.

Igjen har du tabbet deg ut - løst snakk og hysteri om noe som kunne vært en seriøs diskusjon om kriminalitet.

Igjen skal mistenkte dømmes før de etterforskes, totalt bakvendt av all fornuft.

Rekkefølgen må være: mistanke, etterforskning, pågripelse, tiltale og dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at folk som deg er mafiaens nyttige idioter, som hausser opp så mye hysteri at man faktisk ikke kan gjøre noe fornuftig med evt. problemer som måtte komme.

"eventuelle problemer som måtte komme"??!!

Hvilken verden lever du i? Problemene er her allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese. Jeg har lenge trodd jeg var alene om å bekymre meg. Trodde jeg bodde alene i et land med naive ubekymrede nisseluehoder.

:)

Nope! men man må jeggu passe seg for hva en sier - ellers blir man stemplet som rasist/fremmedhater på et blunk.

Jeg er ikke fremmedhater, har mange utenlandske venner - men kjenner også til EN HEL DEL innvandrermiljøer - og det er MANGE som nok hadde fått hakeslipp hadde de ant hva som foregår i de kretser.

Har hatt mange "venner"/bekjente som er eksempelvis bosniere - gjenger på 30-40 stk. her i min lille by - som har et UTSTRAKT "mafia-miljø" - som ikke mange aner hva som foregår..

Det er skremmende, men ikke mange som vil innse - at mange - (slett ikke alle) innvandrere kommer hit med et mål for øye...

Ja ja.. det er vel på tide å legge seg, men synes en del bør våkne opp - selv om det er litt sent for det akkurat nå "gjesp"

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nope! men man må jeggu passe seg for hva en sier - ellers blir man stemplet som rasist/fremmedhater på et blunk.

Jeg er ikke fremmedhater, har mange utenlandske venner - men kjenner også til EN HEL DEL innvandrermiljøer - og det er MANGE som nok hadde fått hakeslipp hadde de ant hva som foregår i de kretser.

Har hatt mange "venner"/bekjente som er eksempelvis bosniere - gjenger på 30-40 stk. her i min lille by - som har et UTSTRAKT "mafia-miljø" - som ikke mange aner hva som foregår..

Det er skremmende, men ikke mange som vil innse - at mange - (slett ikke alle) innvandrere kommer hit med et mål for øye...

Ja ja.. det er vel på tide å legge seg, men synes en del bør våkne opp - selv om det er litt sent for det akkurat nå "gjesp"

God natt! :)

God natt.

Innsikt i fremmedkulturer er ikke mange forunt i dette landet. Kulturen er ofte så fremmed at vi ikke kan forestille oss hva det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...