Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Er det ikke det du mener?

Det blir ikke lett for politiet med slike folk som deg i veien for etterforskningen.

Jeg har (i motsetning til deg) ikke kritisert politiet, men kritisert DEG for å trakassere uskyldige under påskudd av "etterforskning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Det er et faktum at politiet har altfor lite ressurser.

Men det er også et faktum at de prioriterer feil. Når en ringer og sier at en har fanget en innbruddstyv og får beskjed om at de ikke kan komme og hente han, da blir det for dumt.

Men å etterforske Martin Schanke for et slag som ikke engang ble anmeldt, det har de tid til. Eller utallige tarfikkontroller som gir penger i kassa. Eller å storme inn i klasserom å hente ut hylende barn, i regi av barnevernet.

Trafikken dreper langt flere enn det vold/kriminalitet gjør her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hva du virkelig tror ligger bak slike anmeldelser, så er det jo med på å bidra til en forståelse av din vrangoppfatning av verden Sør.

At det i det hele tatt er mulig å være så naiv, eller late som man er det for å forsøke å finne argumenter der man ikke ellers har noen, bidrar jo også til en bedre forståelse av hva som gjør deg i stand til å finne på så mye fullstendig urealistisk og dumt å skrive på et offentlig forum....

Jeg ser du ikke har noe mer fornuftig å fare med enn sist.

Beklageligvis for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd for deg kanskje at du ikke kan bruke hudfarge i dine argumenter her Sør?

Hele appartheid argumentasjonsrekken din blir heller ikke så enkel å kopiere direkte lenger heller.

Er det derfor du ser deg nødt til å gjenta bare deler av dine vanlige argumentasjoner Sør?

Blir liksom ikke den samme "tyngden" over argumentene dine lenger....:-)

Rasisme går også på folkegrupper. Det er like rasistisk å trakassere rumenere, jøder, afrikanere eller kinesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel enige i akkurat det.

Men når en ser at øst-europeisk mafia er i ferd med å få fotfeste i Norge må det være lov å varsle fra og prøve å forebygge dette?

Eller skal en la alt gli fordi uskyldige kan i en viss grad bli skadelidende?

Ingen har påstått at vi skal la noe som helst "gli".

UiF skriver ikke her for å "bekjempe kriminalitet", men for å trakassere uskyldige mennesker. Man bekjemper ikke kriminalitet ved å sverte folkegrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ødelegger mulighetene her for å snakke seriøst om økningen av kriminalitet som følge av økt innvandring fra øst-europa er jo helt klart deg.

Men samtidig er det jo like klart at det er nyttesløst å få deg til å innse (eller innrømme) det.

Så det var hyggelig at UIF kom tilbake. Men mindre hyggelig å se at også du gjorde det......

Mer bla bla bla... fra deg.

Jeg har, for øvrig, vært her hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har (i motsetning til deg) ikke kritisert politiet, men kritisert DEG for å trakassere uskyldige under påskudd av "etterforskning".

>>Jeg har (i motsetning til deg) ikke kritisert politiet

Ikke jeg heller, de får for små ressurser og blir bl a hindret av antirasister som skal forpurre etterforskning.

>>, men kritisert DEG for å trakassere uskyldige under påskudd av "etterforskning".

40 siktede med 373 anmeldelser på seg snakker jeg om, ikke noen vanlige speidergutter akkurat. Status er siktede, ikke skyldige, men vi vet med rimelig sikkerhet at de ikke er uskyldige heller.

Nå fikk jeg vite at tallene for flere andre land er like ille. F eks Somalia og Russland stiller i samme klasse med like høy andel kriminelle.

Jeg kan også opplyse at det nylig er avslørt at statlige midler og tilskudd til innvandrerorganisajoner har funnet veien til de kriminelle miljøene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det anledning til det. Men ettersom det er vi som har valgt dem, er det jo kritikk av oss selv.

Kanskje vi burde skifte ut velgerene?

Du blir verre og verre.

Men vi vil vel da oppleve å se sør unnlate å kritisere C.I.Hagen siden han vitterlig er valgt av folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selvsagt er det anledning til det. Men ettersom det er vi som har valgt dem, er det jo kritikk av oss selv.

Kanskje vi burde skifte ut velgerene?

Var det ikke de venstredikale som sa at løsningen på innvandrer-kriminalitetsproblemet er å fjerne FrP?

Hvis vi ikke har noen som snakker om det og fokuserer på fakta, så vil problemet forsvinne eller gå over til å bli noe positivt? Sånn over natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Jeg har (i motsetning til deg) ikke kritisert politiet

Ikke jeg heller, de får for små ressurser og blir bl a hindret av antirasister som skal forpurre etterforskning.

>>, men kritisert DEG for å trakassere uskyldige under påskudd av "etterforskning".

40 siktede med 373 anmeldelser på seg snakker jeg om, ikke noen vanlige speidergutter akkurat. Status er siktede, ikke skyldige, men vi vet med rimelig sikkerhet at de ikke er uskyldige heller.

Nå fikk jeg vite at tallene for flere andre land er like ille. F eks Somalia og Russland stiller i samme klasse med like høy andel kriminelle.

Jeg kan også opplyse at det nylig er avslørt at statlige midler og tilskudd til innvandrerorganisajoner har funnet veien til de kriminelle miljøene.

Ja - vi bør selvsagt bygge en Berlinmur rundt hele landet, og forskanse oss mot alle utlendinger.

Du er en parodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke de venstredikale som sa at løsningen på innvandrer-kriminalitetsproblemet er å fjerne FrP?

Hvis vi ikke har noen som snakker om det og fokuserer på fakta, så vil problemet forsvinne eller gå over til å bli noe positivt? Sånn over natta?

Du fokuserer på å trakassere, ikke på å bekjempe kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir verre og verre.

Men vi vil vel da oppleve å se sør unnlate å kritisere C.I.Hagen siden han vitterlig er valgt av folket?

Jeg har ikke påstått at man ikke kan kritisere individuelle partier/politikere, men å kritisere "alle politikere" blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du fokuserer på å trakassere, ikke på å bekjempe kriminalitet.

Kanskje mer fokus på kriminalitet vil gi mer ressurser til politiet.

Eller må vi stemme FrP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja - vi bør selvsagt bygge en Berlinmur rundt hele landet, og forskanse oss mot alle utlendinger.

Du er en parodi.

Jeg vet ikke hvordan vi skal beskytte oss mot kriminelle utlendinger, våre politikere vil ikke, og egentlig har vi nok med våre innfødte kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mer fokus på kriminalitet vil gi mer ressurser til politiet.

Eller må vi stemme FrP?

Hvis slike som deg sluttet å trakassere uskyldige, ville politiet ha ressurser til å bekjempe andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan vi skal beskytte oss mot kriminelle utlendinger, våre politikere vil ikke, og egentlig har vi nok med våre innfødte kriminelle.

Man beskytter seg om kriminelle på samme måte, uavhengige av hvor de kommer fra og hvilken hudfarge de måtte ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1. Konsulent

Man beskytter seg om kriminelle på samme måte, uavhengige av hvor de kommer fra og hvilken hudfarge de måtte ha.

Hei, sør.

Hva mener du med formuleringen "beskytter seg om"?

(Om du ikke er trygg på en gitt uttrykksmåte, bør du kanskje finne en formulering som er mindre komplisert og mer veltilpasset ditt nivå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sør.

Hva mener du med formuleringen "beskytter seg om"?

(Om du ikke er trygg på en gitt uttrykksmåte, bør du kanskje finne en formulering som er mindre komplisert og mer veltilpasset ditt nivå.)

"mot".

Når du ikke klarer å korrigere åpenbare trykkleifer, forstår jeg bedre hvorfor du måtte ta et av årene i barnehagen på nytt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1. Konsulent

"mot".

Når du ikke klarer å korrigere åpenbare trykkleifer, forstår jeg bedre hvorfor du måtte ta et av årene i barnehagen på nytt.

Med vennlig hilsen

sør,

det er lov å begå feil. Så du trenger ikke ta dette ille opp -- det du så fint kaller "trykkfeil", er nok snarere et uttrykk for at du ikke helt behersker dette språknivået. Og før du gjør det, foreslår jeg -- i all vennskapelighet -- at du holder deg på ditt eget nivå. Med tiden skal du se at du klarer å formulere mer kompliserte ytringer.

Øvelse gjør som kjent mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Siste Konsulent

sør,

det er lov å begå feil. Så du trenger ikke ta dette ille opp -- det du så fint kaller "trykkfeil", er nok snarere et uttrykk for at du ikke helt behersker dette språknivået. Og før du gjør det, foreslår jeg -- i all vennskapelighet -- at du holder deg på ditt eget nivå. Med tiden skal du se at du klarer å formulere mer kompliserte ytringer.

Øvelse gjør som kjent mester!

Ikke vær slem mot sør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...