Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest 1. Konsulent

Ikke vær slem mot sør!

Jeg er da ikke slem mot denne "sør". Tvert imot: jeg strekker ut en åpen arm og forsøker å lære henne norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Gjest Den Siste Konsulent

Jeg er da ikke slem mot denne "sør". Tvert imot: jeg strekker ut en åpen arm og forsøker å lære henne norsk.

Stakkars; hun har tibetanske foreldre, adoptert, snakker bergensk, og er frisør.

Jeg vet ikke om jeg ved å si stakkars da stigmatiserer tibetanere, bergensere, adopterte, kvinner, frisører eller alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Det er et faktum at politiet har altfor lite ressurser.

Men det er også et faktum at de prioriterer feil. Når en ringer og sier at en har fanget en innbruddstyv og får beskjed om at de ikke kan komme og hente han, da blir det for dumt.

Men å etterforske Martin Schanke for et slag som ikke engang ble anmeldt, det har de tid til. Eller utallige tarfikkontroller som gir penger i kassa. Eller å storme inn i klasserom å hente ut hylende barn, i regi av barnevernet.

Du kan vel virkelig ikke bruke enkeltstående tilfeller som dette til å trekke konklusjonen "politiet prioriterer feil"!? Vet du for eksempel hvor lang prosessen er før det blir fattet vedtak om omsorgsovertagelse?

Og når vi først snakker om resursser; det det ikke står noe i avisene om er all tid og penger politiet bruker på forebyggende arbeid. Men det er klart, vi vil jo se resultater, og man ser ikke resultatene av forebyggende arbeid dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet at jeg misliker sør, egentlig er jeg helt likgyldig til han som menneske. På samme måte som andre ukjente. Jeg klarer ikke forholde meg til et menneske jeg aldri har møtt, og det er vel ikke helt naturlig heller?

Ellers ønsker jeg alle mennsker alt godt, også de som ikke er snille.

"Jeg har ikke skrevet at jeg misliker sør, egentlig er jeg helt likgyldig til han som menneske. På samme måte som andre ukjente. Jeg klarer ikke forholde meg til et menneske jeg aldri har møtt, og det er vel ikke helt naturlig heller?"

Akkurat det stemmer vel ikke helt all den tid du i en periode produserte en god del mer eller mindre paranoide innlegg hvor du påsto at Sør forfulgte deg her inne på nettet.

Det var også lange tråder hvor Sør spesefikt ble debattert i lite hyggelige ordlag. Om det var deg eller en av dine gode kompiser grip, PappaBjørn eller Goliath som startet de vet jeg ikke, men du bidro hvertfall.

Så helt likegyldig er du nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et forum, ikke stortinget.

Du vet vel at Carl har beordret sine medarbeidere til å gå ut gjøre alle hvite kristene, ikke kriminelle vest-europeere til hans disipler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Jeg har ikke skrevet at jeg misliker sør, egentlig er jeg helt likgyldig til han som menneske. På samme måte som andre ukjente. Jeg klarer ikke forholde meg til et menneske jeg aldri har møtt, og det er vel ikke helt naturlig heller?"

Akkurat det stemmer vel ikke helt all den tid du i en periode produserte en god del mer eller mindre paranoide innlegg hvor du påsto at Sør forfulgte deg her inne på nettet.

Det var også lange tråder hvor Sør spesefikt ble debattert i lite hyggelige ordlag. Om det var deg eller en av dine gode kompiser grip, PappaBjørn eller Goliath som startet de vet jeg ikke, men du bidro hvertfall.

Så helt likegyldig er du nok ikke.

Jeg blir likegyldig, da jeg skjønner at det ikke er jeg som er problemet. Hva det egentlige problemet er vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er minner meg litt om Ottar og Blitzerne.

Du forsøker å ta tak i et problem, noe alle er enig i at det er og kan bli, men argumenterer på en måte som ikke gjør annet enn å slå tilbake på deg selv, all den tid du ikke har noe fornuftig å komme med. Jeg regner ikke halvrasistiske ytringer og dine egenskaper til å forfølge alle som er brune i huden, som spesielt fornuftige.

Når du i tillegg hele tiden må påpeke at du har venner som er muslimer, utlendinger eller hva det nå måtte være, akkurat som om du vil unnskylde deg selv, så er det ikke mulig å ta deg seriøst.

Helt fantastisk å se på hvordan du klarer å motarbeide din egen kampsak, spesielt når saken faktisk har mye for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir likegyldig, da jeg skjønner at det ikke er jeg som er problemet. Hva det egentlige problemet er vet jeg ikke.

Det egentlige problemet er din trakassering (på linje med trakasseringen av jøder rundt 1937) av muslimer, folk fra andre folkegrupper, og diverse uskyldige mennesker som du øser ut din bitterhet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du vet vel at Carl har beordret sine medarbeidere til å gå ut gjøre alle hvite kristene, ikke kriminelle vest-europeere til hans disipler?

Den lille morderen Adolf trodde at Jesus var arier, og at jødene drepte Jesus. Men Herodes var greker, Jesus og hans disipler snakket arameisk, noe Herodes ikke forsto. Kan hende hele vår religion og våre religionskriger bygger på språkproblemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er minner meg litt om Ottar og Blitzerne.

Du forsøker å ta tak i et problem, noe alle er enig i at det er og kan bli, men argumenterer på en måte som ikke gjør annet enn å slå tilbake på deg selv, all den tid du ikke har noe fornuftig å komme med. Jeg regner ikke halvrasistiske ytringer og dine egenskaper til å forfølge alle som er brune i huden, som spesielt fornuftige.

Når du i tillegg hele tiden må påpeke at du har venner som er muslimer, utlendinger eller hva det nå måtte være, akkurat som om du vil unnskylde deg selv, så er det ikke mulig å ta deg seriøst.

Helt fantastisk å se på hvordan du klarer å motarbeide din egen kampsak, spesielt når saken faktisk har mye for seg.

Ehhhh.. du lurer ikke meg.

Rumenere er ikke brune i huden.... men kanskje hvis de soler seg?

Men som sagt 100 ganger: fargen spiller ingen rolle, heller ikke hvor de kommer fra. Når noen slår inn trynet ditt og raner deg, spiller det liten rolle.

Det som er interessant er hvorfor vi får økning i kriminaliteten, og hva vi må gjøre for å stoppe det.

Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.. du lurer ikke meg.

Rumenere er ikke brune i huden.... men kanskje hvis de soler seg?

Men som sagt 100 ganger: fargen spiller ingen rolle, heller ikke hvor de kommer fra. Når noen slår inn trynet ditt og raner deg, spiller det liten rolle.

Det som er interessant er hvorfor vi får økning i kriminaliteten, og hva vi må gjøre for å stoppe det.

Har du noen forslag?

Du skriver: "Har du noen forslag?"

Det samme man gjør for å bekjempe norske kriminelle av lignende kaliber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille morderen Adolf trodde at Jesus var arier, og at jødene drepte Jesus. Men Herodes var greker, Jesus og hans disipler snakket arameisk, noe Herodes ikke forsto. Kan hende hele vår religion og våre religionskriger bygger på språkproblemer?

Og det skulle bevise hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Har du noen forslag?"

Det samme man gjør for å bekjempe norske kriminelle av lignende kaliber.

Bra forslag.

Har politiet ressurser?

Nei.

Kriminaliteten øker dramatisk, men politikerne våre svarer med kutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra forslag.

Har politiet ressurser?

Nei.

Kriminaliteten øker dramatisk, men politikerne våre svarer med kutt.

Og politikerene er valgt inn av velgerene.

Kanskje vi burde skifte ut velgerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og politikerene er valgt inn av velgerene.

Kanskje vi burde skifte ut velgerene?

Kanskje løsningen på importert kriminalitet er å fjerne FrP og dets velgere?

Hvis ingen fokuserer på det så omskapes det til roser og liljer over natta, og uka etter er den borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.. du lurer ikke meg.

Rumenere er ikke brune i huden.... men kanskje hvis de soler seg?

Men som sagt 100 ganger: fargen spiller ingen rolle, heller ikke hvor de kommer fra. Når noen slår inn trynet ditt og raner deg, spiller det liten rolle.

Det som er interessant er hvorfor vi får økning i kriminaliteten, og hva vi må gjøre for å stoppe det.

Har du noen forslag?

Ja, jeg har noen forslag:

- Langt strengere straffer enn hva som nå er tilfelle. Det er pinlig å se at voldtektsforbrytere slipper ut etter ett år eller tre, at Gamal nå går fri i påvente av anken, at Greven dro på perm etter ca 8 år i fengsel, og at Greven av en eller annen merkelig grunn fikk 21 års fengsel mens han som drepte Dereka knapt fikk halvparten.

Når man i tillegg får 6 års fengsel for å stjæle Skrikmaleriet, flere år lenger enn man får for å voldta en hel barnehage, så er det noe som ikke stemmer.

- Kjør hardt ned på gjengkriminalitet, vold, osv. Langt hardere enn nå.

- Bygg gjerder rundt enkelte asylmottak. Det er et hån mot folket at mennesker som skal sendes tilbake på onsdag kan bevege seg fritt fram til onsdag morgen. Selvsagt stikker de. Det ville jeg også gjort om jeg var dem.

- Kast ut kriminelle langt mer hyppig enn i dag Bruk dem som eksempel for å skremme andre. Pøblene må tas med makt. Noe annet forstår de ikke.

- Kast ut terrorister som Krekar, flykkaprere, drapsmenn, osv. Gi opphold til lovlydig innvandrere. Ikke berme.

Hvem som er berme eller ikke vet man selvsagt ikke, men det vil vise seg. Da er det rett ut.

Problemet er dog at mange er norske statsborgere i utgangspunktet, og her er det ikke annet å gjøre enn å bure dem inne. Lenge. Veldig lenge!

- Det må gjøres noe med asylmottakene. Når man stuer sammen folk som kommer fra områder med krig og har opplevd all mulig shit, på et 10 kvaderatmeters soverom sammen med 3 andre som man kanskje slåss med i hjemlandet, så kan man ikke forvente annet enn at det går galt. Det er faen ikke rart at disse menneskene går bersherk og får/har psykiske problemer, men kan vi ikke gjøre noe for dem så får man se til helvete ikke å ta dem i mot heller. Mange er tross alt tikkende bomber.

- Bedre integrering er en selvfølge, men den kampen tror jeg er tapt for mange år siden. Dette pga politikere med Sør sin snillistiske holdning. Det er de som har styrt, og det er ingen unnskyldning å komme nå, 20 år etter Hagen, med gode forslag. De er 20 år for sent ute.

I bunn og grunn vil ingenting bli gjort, og vi er fucked. Om 10 år kommer situasjonen til å ha utviklet seg voldsomt fra i dag. Slik går det når man tar mer hensyn til en voldtektsmann enn offeret, og når forbryteren skal tas på med silkehansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje løsningen på importert kriminalitet er å fjerne FrP og dets velgere?

Hvis ingen fokuserer på det så omskapes det til roser og liljer over natta, og uka etter er den borte?

Det later til at du har et forklaringsproblem. Du klager over politikerene, men de er folkevalgte i Norge, og til syvende og sist så klager du faktisk over "den jevne nordmann". Akkurat som diktatoren som klaget over velgerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg har noen forslag:

- Langt strengere straffer enn hva som nå er tilfelle. Det er pinlig å se at voldtektsforbrytere slipper ut etter ett år eller tre, at Gamal nå går fri i påvente av anken, at Greven dro på perm etter ca 8 år i fengsel, og at Greven av en eller annen merkelig grunn fikk 21 års fengsel mens han som drepte Dereka knapt fikk halvparten.

Når man i tillegg får 6 års fengsel for å stjæle Skrikmaleriet, flere år lenger enn man får for å voldta en hel barnehage, så er det noe som ikke stemmer.

- Kjør hardt ned på gjengkriminalitet, vold, osv. Langt hardere enn nå.

- Bygg gjerder rundt enkelte asylmottak. Det er et hån mot folket at mennesker som skal sendes tilbake på onsdag kan bevege seg fritt fram til onsdag morgen. Selvsagt stikker de. Det ville jeg også gjort om jeg var dem.

- Kast ut kriminelle langt mer hyppig enn i dag Bruk dem som eksempel for å skremme andre. Pøblene må tas med makt. Noe annet forstår de ikke.

- Kast ut terrorister som Krekar, flykkaprere, drapsmenn, osv. Gi opphold til lovlydig innvandrere. Ikke berme.

Hvem som er berme eller ikke vet man selvsagt ikke, men det vil vise seg. Da er det rett ut.

Problemet er dog at mange er norske statsborgere i utgangspunktet, og her er det ikke annet å gjøre enn å bure dem inne. Lenge. Veldig lenge!

- Det må gjøres noe med asylmottakene. Når man stuer sammen folk som kommer fra områder med krig og har opplevd all mulig shit, på et 10 kvaderatmeters soverom sammen med 3 andre som man kanskje slåss med i hjemlandet, så kan man ikke forvente annet enn at det går galt. Det er faen ikke rart at disse menneskene går bersherk og får/har psykiske problemer, men kan vi ikke gjøre noe for dem så får man se til helvete ikke å ta dem i mot heller. Mange er tross alt tikkende bomber.

- Bedre integrering er en selvfølge, men den kampen tror jeg er tapt for mange år siden. Dette pga politikere med Sør sin snillistiske holdning. Det er de som har styrt, og det er ingen unnskyldning å komme nå, 20 år etter Hagen, med gode forslag. De er 20 år for sent ute.

I bunn og grunn vil ingenting bli gjort, og vi er fucked. Om 10 år kommer situasjonen til å ha utviklet seg voldsomt fra i dag. Slik går det når man tar mer hensyn til en voldtektsmann enn offeret, og når forbryteren skal tas på med silkehansker.

Du skriver det litt sterkere enn jeg ville gjort, men stort sett enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det later til at du har et forklaringsproblem. Du klager over politikerene, men de er folkevalgte i Norge, og til syvende og sist så klager du faktisk over "den jevne nordmann". Akkurat som diktatoren som klaget over velgerene.

Neste stortingsvalg vil bli en milepæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...