Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Godt å lese. Jeg har lenge trodd jeg var alene om å bekymre meg. Trodde jeg bodde alene i et land med naive ubekymrede nisseluehoder.

:)

Jeg støtter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

*ler*

Han bør vel heller skjerpe seg, istedet for å rakke ned på uskyldige mennesker igjen...

Det er fremdeles ikke noe bedre å rakke ned på øst-europeere i 2003 enn det var for hans likesinnede å rakke ned på jøder i 1937. Prinsippet er akkurat det samme.

Med vennlig hilsen

Er det absolutt ingen du ikke liker, aksepterer, tålererer eller har fordommer mot?

Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at folk som deg er mafiaens nyttige idioter, som hausser opp så mye hysteri at man faktisk ikke kan gjøre noe fornuftig med evt. problemer som måtte komme.

Ja det er jo mye bedre å ikke ta opp dette i det hele tatt, da løser vi nok alle problemene.

Du er nok en idiot, men jeg ser ikke nytten i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Det gjør ikke påstandene hans mer korrekte.

Med andre ord skal en kun stole på/tro på personer som sier akkurat det du mener?

Når eksperter sier deg imot så "kan en ikke stole på dem".

"Argumentene" dine er dårligere enn til vanlig, og det sier en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble kanskje anmeldt av folk som deg - nettopp fordi de tilhører en bestemt folkegruppe, osv.

Selvfølgelig, det er jo et kjent fakta at alle personer av utenlands bakgrunn er uskyldige som lam. Blir de anmeldt er det rasister e.l. bak, blir de dømt er nok dommerne rasister e.l.

Hva med å innse realitetene, svært mange personer som kommer hit fra bl.a. Øst-Europa er kriminelle. At ikke alle er det betyr ikke at det ikke er et problem og at vi ikke bør gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når renholdsarbeiderene ber om 3000 nye stillinger, men får 30 - hva da?

Er konklusjonen din at det offentlige burde betale for 3000 nye?

Det er så lett å rive "argumentene" dine i filler.

Når politiet mange steder ikke har penger til å jobbe overtid, ikke mange nok folk til å bemanne alle politistasjoner hver dag osv. så er det tydelig at de har for lite penger og folk.

Det er mange ledige politistillinger i Norge, men ikke penger nok til å besette dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener at de skal dømmes skyldige FØR du begynner å anklage dem for medlemskap av mafia, kriminalitet, og alt det andre du preiker om.

Videre sverter du hele folkegrupper med din fremstilling av landene.

Men en må jo ha en mistanke om kriminalitet, mafia osv før en starter en etterforskning som fører til en anklage og evt en dom.

Ifølge din logikk måtte en jo en dom før en kunne mistenke dem for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det absolutt ingen du ikke liker, aksepterer, tålererer eller har fordommer mot?

Bare lurer...

Jo, det er mange jeg ikke liker, men det avhenger av hva de har *gjort*, og ikke hvilken hudfarge de har (eller hvilken folkegruppe de tilhører).

Jeg vet nok langt mer om kriminalitet enn UiF, men jeg sverter ikke uskyldige land bare fordi de kommer fra samme land.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord skal en kun stole på/tro på personer som sier akkurat det du mener?

Når eksperter sier deg imot så "kan en ikke stole på dem".

"Argumentene" dine er dårligere enn til vanlig, og det sier en del.

Nei, man skal ikke stole på ham (eller andre) basert på at "de har en høy stilling".

Når det noen sier er vrøvl, så er det vrøvl uavhengig av hvem som har sagt det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt.

Innsikt i fremmedkulturer er ikke mange forunt i dette landet. Kulturen er ofte så fremmed at vi ikke kan forestille oss hva det innebærer.

Det siste har du jo demonstrert gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo mye bedre å ikke ta opp dette i det hele tatt, da løser vi nok alle problemene.

Du er nok en idiot, men jeg ser ikke nytten i deg.

Man kan ta opp kriminalitet, men å gjøre det til et "rumensk" problem er idioti.

Og å gi eksempler med 40 personer er anmeldt (men vet ikke om noen er skyldige) er bare amatøraktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"eventuelle problemer som måtte komme"??!!

Hvilken verden lever du i? Problemene er her allerede.

Ja, sverting av uskyldige har man drevet med lenge.

Kriminalitet har vi også, men det er ikke andre "rumeneres" feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig, det er jo et kjent fakta at alle personer av utenlands bakgrunn er uskyldige som lam. Blir de anmeldt er det rasister e.l. bak, blir de dømt er nok dommerne rasister e.l.

Hva med å innse realitetene, svært mange personer som kommer hit fra bl.a. Øst-Europa er kriminelle. At ikke alle er det betyr ikke at det ikke er et problem og at vi ikke bør gjøre noe med det.

Selvsagt er noen som kommer fra Øst-Europa kriminelle - å tro noe annet ville være rasistisk.

Å "sær-behandle" alle øst-europere fordi noen er kriminelle er selvsagt uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du?

Nei, det er UiF som kom trekkende med disse tallene som nå er avslørt.

Poenget er at selv om alle 40 var "skyldige", så er er selvsagt andre folk fra Romania uskyldige til det motsatte er bevist.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen skal mistenkte dømmes før de etterforskes, totalt bakvendt av all fornuft.

Rekkefølgen må være: mistanke, etterforskning, pågripelse, tiltale og dom.

Men du har allerder meldt dem inn i mafiaen... FØR domsavsigelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når politiet mange steder ikke har penger til å jobbe overtid, ikke mange nok folk til å bemanne alle politistasjoner hver dag osv. så er det tydelig at de har for lite penger og folk.

Det er mange ledige politistillinger i Norge, men ikke penger nok til å besette dem.

Joda - det er vi enige i; poenget mitt er at UiF motsier seg selv hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en må jo ha en mistanke om kriminalitet, mafia osv før en starter en etterforskning som fører til en anklage og evt en dom.

Ifølge din logikk måtte en jo en dom før en kunne mistenke dem for noe.

Her er det UiF (og ikke politi, aktorat) som henger dem ut som "mafia" og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja.

Det er ikke sikkert min kunnskap faller i din smak, for å si det sånn.

Nei, jeg forventer kunnskap basert på fakta, ikke "40 stykker ble anmeldt, men jeg vet ikke om noen ble kjent skyldige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sør bedriver sin naive snillisme som før.

Nei - jeg følger elementære prinsipper for lov og rett, som har gitt oss et sivilisert samfunn. Imotsetning til deg, som later til å ha vært justisminister i Chile på 70 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...