Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jeg har en interessant statistikk som vi kan trekke noen intelligente slutninger av:

Av alle nobelprisvinnere opp gjennom tidene sier bare 9 at de er muslimer, mens 132 anser seg som jøder.

Hvis vi sammenligner med hvor mange jøder det finnes og hvor mange muslimer det finnes, blir kanskje konklusjonen at muslimer ikke satser så mye på utdanning utenom koranen?

Som "beviser" hva da?

Hvordan ser det ut med antall svarte som har fått Nobel-priser sammenlignet med antall hvite?

Hva mener du det "beviser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Hvordan kan da muslimer hate jøder så inderlig at de vil drepe og kaste dem på havet? Jeg kan ikke se at det motsatte er tilfelle i samme grad.

Nøyaktig samme årsak som mange nordmenn hatet tyskere i 1945.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Som "beviser" hva da?

Hvordan ser det ut med antall svarte som har fått Nobel-priser sammenlignet med antall hvite?

Hva mener du det "beviser"?

Det beviser ikke noe. Samme som andre tall kan lyve. Men det er da merkelig?

Er det ikke lov å syns slikt er interssant?

F eks hvor mange kvinner det er blant dem, eller nordmenn elller de under 50 år som er nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nøyaktig samme årsak som mange nordmenn hatet tyskere i 1945.

Jeg syns nå personlig at det er merkelig at ikke jødene kan få leve i fred på bare 1% av midtøstens jord, og at de må drepes og kastes på havet kun fordi de er jøder. Midtøsten er 95% ørken og sand uten folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå personlig at det er merkelig at ikke jødene kan få leve i fred på bare 1% av midtøstens jord, og at de må drepes og kastes på havet kun fordi de er jøder. Midtøsten er 95% ørken og sand uten folk.

Jeg synes det er merkelig at Israel skal ulovlig okkupere palestinerenes landområder, og drepe utallige uskyldige sivile, samt å bryte utallige FN konvensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beviser ikke noe. Samme som andre tall kan lyve. Men det er da merkelig?

Er det ikke lov å syns slikt er interssant?

F eks hvor mange kvinner det er blant dem, eller nordmenn elller de under 50 år som er nordmenn.

Når din "interesse" så åpenlyst går på å rakke ned på en folkegruppe (her muslimer, for 70 år siden var det jøder) så er det ikke "interessant", men åpenbar trakassering av uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Når din "interesse" så åpenlyst går på å rakke ned på en folkegruppe (her muslimer, for 70 år siden var det jøder) så er det ikke "interessant", men åpenbar trakassering av uskyldige.

Jeg var ikke født for 70 år siden, at jeg ikke interesserer meg for ting betyr ikke det samme som at jeg hater det.

Jeg hater ikke folk som samler på håndgranater, bare de ikke bruker dem til noe som skader andre enn dem selv. Håndgranaten i seg selv er ikke farlig, bare mennesker som misbruker den. Men man kan få lov å lure på hvorfor de samler på akkurat det, og kanskje politiet også kan like å finne ut. Jeg ville ikke hatt dem som nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke født for 70 år siden, at jeg ikke interesserer meg for ting betyr ikke det samme som at jeg hater det.

Jeg hater ikke folk som samler på håndgranater, bare de ikke bruker dem til noe som skader andre enn dem selv. Håndgranaten i seg selv er ikke farlig, bare mennesker som misbruker den. Men man kan få lov å lure på hvorfor de samler på akkurat det, og kanskje politiet også kan like å finne ut. Jeg ville ikke hatt dem som nabo.

Nei, men palestinerene (hvis det er dem du hentyder til) er hjemme - det er Israel som har okkupert dem, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, men palestinerene (hvis det er dem du hentyder til) er hjemme - det er Israel som har okkupert dem, og ikke omvendt.

Når muslimene har kastet jødene på havet, hvem blir de neste? Koranen er full av muligheter, akkurat som en håndgranat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når muslimene har kastet jødene på havet, hvem blir de neste? Koranen er full av muligheter, akkurat som en håndgranat.

Etter at nordmennene kastet tyskerene på havet, hvem blir de neste?

Bibelen er full av muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Etter at nordmennene kastet tyskerene på havet, hvem blir de neste?

Bibelen er full av muligheter...

Hmmmm.. den var litt dyp og rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så var, så berettiger det på ingen måte trakassering av andre enn de som måtte bedrive anti-semitismen. UiF og du er kanskje de fremste representantene for anti-semitisme på DOL.

Står det flere på den "lista"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det flere på den "lista"?

Det er et par til (uten at jeg nevner nick) som har for vane å rakke ned på, og/eller forskjellsbehandle folk, alt etter hvilken folkegruppe de tilhører.

Mitt poeng er at det ikke er noen forskjell mellom å rakke ned på f. eks. muslimer og å rakke ned på f. eks. jøder, slik de gjorde i 1937.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm.. den var litt dyp og rar.

Nordmennenes landområde ble okkupert av tyskerene i 5 år, og nordmennene var selvsagt i sin fulle rett når de gjorde motstand.

Palestinerenes landområde er blitt okkupert (i mange tiår) av Israel, og palestinerene er selvsagt i sin fulle rett når de bekjemper okkupasjonen. Enig, de burde holde seg innenfor Genève konvensjonen, men det burde Israel også. En stat har også et større ansvar enn individuelle grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nordmennenes landområde ble okkupert av tyskerene i 5 år, og nordmennene var selvsagt i sin fulle rett når de gjorde motstand.

Palestinerenes landområde er blitt okkupert (i mange tiår) av Israel, og palestinerene er selvsagt i sin fulle rett når de bekjemper okkupasjonen. Enig, de burde holde seg innenfor Genève konvensjonen, men det burde Israel også. En stat har også et større ansvar enn individuelle grupper.

Da 2700 mennesker ble drept i et smell, hoppet og danset flere hundre palestinere på torget av glede åpenlyst på TV. Det glemmer i hvert fall ikke jeg, selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva det dreier seg om, så husker jeg slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da 2700 mennesker ble drept i et smell, hoppet og danset flere hundre palestinere på torget av glede åpenlyst på TV. Det glemmer i hvert fall ikke jeg, selv om jeg ikke skjønner halvparten av hva det dreier seg om, så husker jeg slikt.

Og folk i Norge var i dyp sorg da Dresden ble bombet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er bare bitter, og du trakasserer uskyldige med dine hatfulle innlegg.

Som jeg har påpekt utallige ganger nå - det er ikke bedre å trakassere muslimer, rumenere eller andre folkegrupper i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Var det noen reel grunn til å kritisere og advare mot jødene i 1937? Forelå det noe statistisk materiale i 1937 som viste at jødene var mer kriminelle enn "andre" i 1937?

Er det noen reel grunn til å kritisere importen av kriminalitet og advare mot denne nå? Foreligger det noe statistisk materiale nå som viser at en del innvandrere er overrepresentert på kriminal statistikken, og således utgjør et voksende problem som det kan være fornuftig å se nærmere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det velgerene sitt ansvar, når vi velger politikere.

Det er selvsagt mye "enklere" i et diktatur, fordi da kan man skylde på diktatoren.

Jeg ser ikke noe problemer med å kritisere de som sitter med myndigheten - uansett om det er et demokrati eller et diktatur.

Fordelen med demokratiet er at da kan jeg kritisere myndighetene uten å risikere noen sanksjoner.

Du derimot ser vel på en av sidene ved et diktatur som noe du savner - siden du så tydelig forsøker å kneble de som uttrykker andre meninger enn deg selv, gjennom dine løgner, usanne påstander, personlig skittkasting og en fullstendig "hakk i plata" argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen reel grunn til å kritisere og advare mot jødene i 1937? Forelå det noe statistisk materiale i 1937 som viste at jødene var mer kriminelle enn "andre" i 1937?

Er det noen reel grunn til å kritisere importen av kriminalitet og advare mot denne nå? Foreligger det noe statistisk materiale nå som viser at en del innvandrere er overrepresentert på kriminal statistikken, og således utgjør et voksende problem som det kan være fornuftig å se nærmere på?

Om det hadde vært statistisk materiale i 1937 så ville det fremdeles IKKE vært noen grunn til å trakassere jødene, akkurat som det ikke finnes noen grunn til å trakassere muslimer i 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problemer med å kritisere de som sitter med myndigheten - uansett om det er et demokrati eller et diktatur.

Fordelen med demokratiet er at da kan jeg kritisere myndighetene uten å risikere noen sanksjoner.

Du derimot ser vel på en av sidene ved et diktatur som noe du savner - siden du så tydelig forsøker å kneble de som uttrykker andre meninger enn deg selv, gjennom dine løgner, usanne påstander, personlig skittkasting og en fullstendig "hakk i plata" argumentasjon.

Igjen - jeg knebler ingen. Og du har fremdeles ikke påvist en eneste løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...