Gå til innhold

Norge er et mafiaparadis, kjent for ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Hva med dine gamle innlegg, alle de 100-vis av sletta? Kan du ikke gjenta dem? Hvorfor ble de sletta?

Vanligvis fordi de var svar på dine innlegg som ble slettet.

Dog er forskjellen at jeg kritiserer DEG (basert på hva du har skrevet), mens du trakasserer helt uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 332
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    134

  • Ulv I Faarikaal

    92

  • Goliath

    41

  • petter smart

    17

Ulv I Faarikaal

Vanligvis fordi de var svar på dine innlegg som ble slettet.

Dog er forskjellen at jeg kritiserer DEG (basert på hva du har skrevet), mens du trakasserer helt uskyldige mennesker.

Hakk i plata, har du noe å bidra med i dialogen eller er det bare skittkasting du har på tapetet i dag?

Tydelig har du sluppet opp for et eller annet, hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakk i plata, har du noe å bidra med i dialogen eller er det bare skittkasting du har på tapetet i dag?

Tydelig har du sluppet opp for et eller annet, hva kan det være?

Kanskje det er du som har "sluppet opp for noe" (eller har du kanskje aldri hatt det?), siden du støtt og stadig ser deg nødt til å belemre omverdenen med dine hatefulle innlegg med trakassering av uskyldige mennesker?

Akkurat slik de drev på med mot jødene i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kanskje det er du som har "sluppet opp for noe" (eller har du kanskje aldri hatt det?), siden du støtt og stadig ser deg nødt til å belemre omverdenen med dine hatefulle innlegg med trakassering av uskyldige mennesker?

Akkurat slik de drev på med mot jødene i 1937.

Da sier vi god natt til deg. Be mamma bre godt om deg.

Herren velsigne deg, og jeg ønsker deg alt godt i dag som alle dager.

Jeg skal ta deg i forbønn hver morgen og kveld resten av mitt liv, og be Herren helbrede deg og ditt sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi god natt til deg. Be mamma bre godt om deg.

Herren velsigne deg, og jeg ønsker deg alt godt i dag som alle dager.

Jeg skal ta deg i forbønn hver morgen og kveld resten av mitt liv, og be Herren helbrede deg og ditt sinn.

Omtrent like "klokt" som resten av det du presterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nord-sør

Jeg kjenner ingen med slike holdninger, og vil ikke kjenne, så dine bekjente kan du beholde helt for deg selv.

Hvilket hat du snakker om vet ikke jeg. Hvis du føler deg forhatt er du kanskje paranoid?

Jeg faarstaar at du ikke kjenner deg selv saerlig godt. Og efter aa ha lest en del av innleggende dine, forstaar jeg deg riktig saa godt.

Dine rasistiske holdninger skremmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg faarstaar at du ikke kjenner deg selv saerlig godt. Og efter aa ha lest en del av innleggende dine, forstaar jeg deg riktig saa godt.

Dine rasistiske holdninger skremmer!

Dine tendenser til paranoia by proxy skremmer ikke meg. Jeg forfølger ingen uten at de har gjort noe. At de er grønne eller blå og at jeg ikke skjønner hva de sier kan bare bety at de er fra Mars, og marsboere interesserer meg ikke, like lite som bergensere gerelt.

Enhver påstand må begrunnes. Hvor er din begrunnelse?

Eller bare kødder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine tendenser til paranoia by proxy skremmer ikke meg. Jeg forfølger ingen uten at de har gjort noe. At de er grønne eller blå og at jeg ikke skjønner hva de sier kan bare bety at de er fra Mars, og marsboere interesserer meg ikke, like lite som bergensere gerelt.

Enhver påstand må begrunnes. Hvor er din begrunnelse?

Eller bare kødder du?

Paranoiaen her kommer jo fra deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Paranoiaen her kommer jo fra deg....

Javisst, jeg og alle andre bare inbiller meg at ting skjer, kanskje jeg er gal?

Kanskje alle er gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, jeg og alle andre bare inbiller meg at ting skjer, kanskje jeg er gal?

Kanskje alle er gale?

Nei, du er bare bitter, og du trakasserer uskyldige med dine hatfulle innlegg.

Som jeg har påpekt utallige ganger nå - det er ikke bedre å trakassere muslimer, rumenere eller andre folkegrupper i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, du er bare bitter, og du trakasserer uskyldige med dine hatfulle innlegg.

Som jeg har påpekt utallige ganger nå - det er ikke bedre å trakassere muslimer, rumenere eller andre folkegrupper i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Det er helt normalt at mistenkte kriminelle føler seg trakassert, men når uskyldige som ikke får oppmerksomhet føler seg trakassert, da skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt at mistenkte kriminelle føler seg trakassert, men når uskyldige som ikke får oppmerksomhet føler seg trakassert, da skjønner jeg ikke.

Nei, det er mye du gjør som om du ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er bare bitter, og du trakasserer uskyldige med dine hatfulle innlegg.

Som jeg har påpekt utallige ganger nå - det er ikke bedre å trakassere muslimer, rumenere eller andre folkegrupper i 2003 enn det var å trakassere jøder i 1937.

Jødehatet og jødeforfølgelser tar seg nå opp igjen over hele Europa. Det er muslimene som står for dette, og utviklingen gis følgelig lite oppmerksomhet.

Det blir derfor meningsløst å trekke paralleller fra kritikk mot nazi-islam til jødeforfølgelser.

Muslimer og nasjoner der muslimer dominerer har så til de grader dokumentert sin forakt for menneskeverd, frihet og demokrati at det derimot er rimelig å se likhetene mellom nazisme og islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødehatet og jødeforfølgelser tar seg nå opp igjen over hele Europa. Det er muslimene som står for dette, og utviklingen gis følgelig lite oppmerksomhet.

Det blir derfor meningsløst å trekke paralleller fra kritikk mot nazi-islam til jødeforfølgelser.

Muslimer og nasjoner der muslimer dominerer har så til de grader dokumentert sin forakt for menneskeverd, frihet og demokrati at det derimot er rimelig å se likhetene mellom nazisme og islam.

Om så var, så berettiger det på ingen måte trakassering av andre enn de som måtte bedrive anti-semitismen. UiF og du er kanskje de fremste representantene for anti-semitisme på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Om så var, så berettiger det på ingen måte trakassering av andre enn de som måtte bedrive anti-semitismen. UiF og du er kanskje de fremste representantene for anti-semitisme på DOL.

Hvor finner du innlegg fra meg som indikerer noe slikt?

Jeg har ikke nevnt et vondt ord om jøder noensinne.

Du lyver.

Hvorfor lyver du?

Tvert i mot har jeg kun i et innlegg kun skrevet at det er et velutdannet folk, det er 132 nobelprisvinnere som anser seg som jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du innlegg fra meg som indikerer noe slikt?

Jeg har ikke nevnt et vondt ord om jøder noensinne.

Du lyver.

Hvorfor lyver du?

Tvert i mot har jeg kun i et innlegg kun skrevet at det er et velutdannet folk, det er 132 nobelprisvinnere som anser seg som jøder.

Muslimer er også semitter.

Du er ikke mindre anti-semitisk bare fordi du øser ditt hat utover muslimer istedet for jøder. Det er akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jødehatet og jødeforfølgelser tar seg nå opp igjen over hele Europa. Det er muslimene som står for dette, og utviklingen gis følgelig lite oppmerksomhet.

Det blir derfor meningsløst å trekke paralleller fra kritikk mot nazi-islam til jødeforfølgelser.

Muslimer og nasjoner der muslimer dominerer har så til de grader dokumentert sin forakt for menneskeverd, frihet og demokrati at det derimot er rimelig å se likhetene mellom nazisme og islam.

Jeg har en interessant statistikk som vi kan trekke noen intelligente slutninger av:

Av alle nobelprisvinnere opp gjennom tidene sier bare 9 at de er muslimer, mens 132 anser seg som jøder.

Hvis vi sammenligner med hvor mange jøder det finnes og hvor mange muslimer det finnes, blir kanskje konklusjonen at muslimer ikke satser så mye på utdanning utenom koranen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Muslimer er også semitter.

Du er ikke mindre anti-semitisk bare fordi du øser ditt hat utover muslimer istedet for jøder. Det er akkurat det samme.

Hvordan kan da muslimer hate jøder så inderlig at de vil drepe og kaste dem på havet? Jeg kan ikke se at det motsatte er tilfelle i samme grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...