Pappa Bjørn Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Nå som The Julekalender starter igjen, kan alle være så snille å la ord ot uttrykk være? Jeg orker ikke tanken på å stå i kassakø å høre på halvgamle gubber som synes det er bærre lækkert med jul og som synes grønnsakene i denne butikken var litt sånn bob-bob-bob ikke sant? Spar oss medmennesker for å infiltrere dette svineriet i dagligtalen et år til please? Det ble rimelig oppbrukt sist dette gikk. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Jeg synes nå at disse utrykkene fra The Julekalender er brukt opp og at det ikke blir noe gøy å ta dem opp igjen i år. Jeg håper også vi blir skånet for disse utrykkene nå. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Nå vet ikke jeg om du har barn og i tilffelle hvor gammel de er...men vi slipper nok ikke unna med barn på 8 og 10..Tipper hele skolen kommer til å si bob bob bob ikke sant etc... Grøss.. 0 Siter
Gjest geno Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Jeg synes nå at disse utrykkene fra The Julekalender er brukt opp og at det ikke blir noe gøy å ta dem opp igjen i år. Jeg håper også vi blir skånet for disse utrykkene nå. det kommer dessverre? en generasjon etter oss 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 "Bærre lækkert" må vel gå an å si? Det er jo tross alt et vanlig uttrykk uti gokk ett sted. "......................" 0 Siter
terningkast6 Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Nå har jeg gledet meg i mange år til å ta i bruk bob-bob-bob uttrykket igjen, så du må nok brukere hardere midler enn en enkel bønn for å stoppe meg! Bob-bob-bob-ikke-sant?????? 0 Siter
sigga Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 ..."Olaf, Æ står under misteltein...!" 0 Siter
Gjest Olaf Sand (og hunden Kvikk, Kvikk Sand ikke sant...) Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 ..."Olaf, Æ står under misteltein...!" Og der står du bra? 0 Siter
Gjest Har ikke TV, heldigvis Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Shit! It's på norsk! 0 Siter
Gjest Polarkvinnen Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Men serien var jo sinnsvakt bra da!! Kanskje ikke fullt så bra i reprise 10 år seinere, men allikevel... 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Take you together, Pappa Bjørn. Glem the trøbbel - drink a double. Bob, bob, ikke sant? 0 Siter
asterix Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 It's hard to be a nissemainn/Pappa Bjørn. ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Enig med du. Har aldri sett det humoristiske i den serien. Nissene på låven, derimot... ;o) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 For ikke å snakke om "støveldæinsen" på neste julebord... 0 Siter
serendipity Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 En helt idiotisk serie, og jeg ser overhodet ingen humor i det. Og å danse "støvel dansen" på byen gjør jeg heller IKKE!!. Selv om ejg syntes det var litt drøyt å sende "nissene på låven" i repise allerde i år, så er den helt genial :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.