Gå til innhold

Uæææh! På slankern og adventtrøbbel!

Anbefalte innlegg

Gjest lady in need

Våknet i dag av hele 3 adventskalendere ved senga mi!!

Riktignok var den ene pakkekalender, men den inneholder jo en del godis også.

De andre to, Haribo og Freia, ja, need I say more??

Hvordan holde formene med alt dette godiset når man er en søtmons av dimensjoner?

For å ikke snakke om en livsnyter som nekter å gi avkall på noe som helst, det være seg mat eller godis, opplevelser eller ting!

Gi meg ditt beste adventsråd angående å holde formen(e) fram til januar! Så får jeg heller bryne meg på mine pluss-kiloer da :))

Hilsen Agnetha som i ren frustrasjon sitter og spiser klibrød til frokost, mens hun ulmer vaktsomt mot adventskalenderne som fremdeles står der med uåpnede luker..

Fortsetter under...

Hm... Ganske kjent ja..Men desverre er det sånn at de fleste som holder vekten unnværer de ting jeg kaster meg over. (noen har jo selvfølgelig en skyhøy forbrenning, men det er vel unntaket). Noen gode råd har jeg ikke. Men det har prøvd å holde meg til er å spise godis sammen med andre,. Dbvs. jeg setter meg ikke til meg en pose jule marsipan alene el l.

Har vi gjester eller er på besøk så spiser jeg litt, men ikke alene.

Gjest alene men ikke forlatt

Hm... Ganske kjent ja..Men desverre er det sånn at de fleste som holder vekten unnværer de ting jeg kaster meg over. (noen har jo selvfølgelig en skyhøy forbrenning, men det er vel unntaket). Noen gode råd har jeg ikke. Men det har prøvd å holde meg til er å spise godis sammen med andre,. Dbvs. jeg setter meg ikke til meg en pose jule marsipan alene el l.

Har vi gjester eller er på besøk så spiser jeg litt, men ikke alene.

Da hadde jeg blitt tynn gitt!

Sitter stort sett alene, så da hadde det ikke blitt mye på meg om jeg skulle fulgt den løsningen der ; )

Gjest Lett for deg å si

Hvis du fikk adventskalender, kan du vel gi til til giveren. Eventuelt invitere gjester og servere de all sjokoladen.

Det er bare snakk om vilje.

Bare snakk om vilje? Tudlig at du aldri har slanka deg!

Annonse

Gjest papirtiger

Bare snakk om vilje? Tudlig at du aldri har slanka deg!

Eh? Skal man følge ditt resonnement, så HAR jeg slanket meg :) Og forblitt slank..?

Slanking, dvs å _bli_ tynnere, har alt med vilje å gjøre. De uten viljekontroll vil riktignok slanke seg, men uten resultater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...